سلام خانم دکتر خسته نباشید من امشب رفتم دکتر بخیه هامو کشید بعد گفت تا دوماه نزدیکی نکن و بعدش قرص ضدبارداری شیردهی استفاده کن. تا بعدا سرفرصت بیای دستگاه ای یو دی بذاری.
حالا نظر شما با قرص چیه؟ در ضمن من وزنم بالاست حدود ۱۰۰ کیلو و قد ۱۶۷ هستم.
با مصرف قرص باید جلوگیری طبیعی داشته باشم؟
اخه تا حالا قرص مصرف نکردم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



510
1401/11/02


