ن دارو مصرف نمیکنم خودم میگم شاید عفونت رحمی داشته باشم
ولی من الان متوجه شدم ۱۱ آذر الان خیلی از وقت پریودت گذشته یه ازمایش بده
من فکر کردم الان تو دی ماه هستیم ۸ روز دیگه شما ۲ ماه هست که پریود نشذید البته یعد زایمان طبیعی هست شاید اصلن تا چند ماه اصلن پریود نشید
قرص شیردهی مصرف میکردم قطعشون کردم
نمیدونم بخاطر همون که پریودیم عقب افتاده
فردا باید برم ازمایشم انجام بدم ولی خیلی استرس دارم
استرس نداشته باش منم باید پانوزده دی میشدم نشدم هنوز بعد زایمان طبیعیه حالا من شیرم نمیدم ولی نشدم
دست خودم نیست حالت تهوع ام خیلی زیاد
اسید معدتون بالاست
من همینجوری بودم دکتر بهم قرص داده نیمساعت قبل ناشتا میخورم
بخاطر چیه اسید معده زیاد میشه
ممکنه رفلاکس داشته باشی یا صبح ها قند خونت افت میکنه باعث میشه تهوع بگیری
پس به احتمال زیاد از معده ام چون این چندوقت معده ام درد میکنه
سلام به روی ماهتون عزیزم
زنده باشید 🌷
نتیجه منفی بی بی چک میتواند خطا داشته باشد. آزمایش خون انجام دهید اگر نتیجه منفی بود باید توسط متخصص گوارش علت تهوع مورد ارزیابی قرار بگیرد 🌷