Ooma

یه ضدافتاب خوب معرفی کنید

سلام خوشگلا یه ضدافتاب خوب معرفی کنیدکه به پوست من که مختلطه بیفته اوریفلیم سری زد استفتده میکردم که شده،۳۰۰ حجمش خیلییی کمه واقعا ارزش نداره.ضدآفتاب رنگی میخوام برای پوست بژ روشن ، عکساشم بدین چون یه برند چندین نوع ضدآفتاب داره

67 پاسخ 1,184 بازدید


خانومااااا سرفه منو نابود کردددددد کمکککک

سلام من چند روز مریض شدم سرفه قشنگگگگگگگ دهنموووو مورد عنایت قرار داده دوبار دکتر رفتم ولی خب چون تو بارداری محدودیت دارویی هست چیز به خصوصی تجویز نکرد. هر چیم فکر کنید خوردم میخوام بدونم چیکار کنممممممم به دادم برسید در حدیه که نمیتونم اصلا دراز بکشم نفسم بند میاد دو روز نخوابیدم🥺🥺🥺🥺🥺

19 پاسخ 423 بازدید


قطع شیر و شیر شب همزمان خوبه یا بد

سلام دکتر عزیز و دوستان
من پسرمو دارم از شیر میگیرم
دیروز شیر ندادم و فقط شب دادم
بنظرتون شبا هم شیر ندم یا بدم
الان شیر جمع شده سینم
سنگینی میکنم
چیکار کنم
راهنماییم کنین

42 پاسخ 628 بازدید


نزدیکی بعد از عمل موردی نداره؟

سلام خانم دکتر عزیز.
ببخشید من ۲۶ روز پیش عمل هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی رحم برای برداشت سپتوم انجام دادم،ولی همچنان یه روز در میون لکه بینی قهوه ای دارم سوالم اینه با این وجود میتونم نزدیکی داشته باشم یا نه؟ موردی داره؟

66 پاسخ 586 بازدید


قرمز شدن گوشه چشم و اشک اومدنش

گوشه چشم دخترم رگه رگه قرمز شده و هی ازش اشک میاد خیلی ام بی قراری میکنه .چرا لازمه قطره بگیرم بریزم

1 پاسخ 340 بازدید


قرص نکسیوم و شربت دومپریدون برا رفلاکس خوبه یانه؟

سلام خانما روز شنبه دخترمو بردم دکتر بهش نکسیوم و دمپریدون و پروکید داد.براشم سونو نوشت گفت بینم رفلاکس داره یانه که خداروشکر دیروز سونو رو دادیم گفت اصلا رفلاکس نداره ولی دکتر گفت داروهاشو ادامه بده تا یکماه.حالا من موندم دخترم اگه رفلاکس نداره چرابالا میاره؟شیرخشکم بهش میدم فکر نکنم از پرخوریم باشه چون دو ساعتی ۶۰ سی سی بهش میدم.یه سوال دیگه هم که دارم اینکه که چطوری نکسیوم و بهش بدم که تلخیش دخترمو اذیت نکنه باشیر هم قاطیش میکنم یک چهارم قرصم میدم ولی همشو میده بیرون.ممنون میشم راهنماییم کنید.

7 پاسخ 450 بازدید


جواب آزمایش آندوسکوپی

سلام به دکتر اوما و خانمای اوما
آزمایش آندوسکوپی همسرم رو میشه تفسیر کنید

13 پاسخ 280 بازدید


سلام خاتم دکترممکنه فاویسم مخفی باشه و ی دفه ای خودشو نشون بده؟

پسرم دوسالشه.
غربالگری ۳ روزگیش رو ک از کف پاهاش گرفتن گفتن اگ مشکلی باشه زنگ میزنیم ک تماسی گرفته نشد
چکاب یکسالگی بچمم خوب بود و همش نرمال
حدود یکسال و ی ماهش بود ک چشماش زرد شد و ازمایش زردی ازش گرفتن ک نرمال ۱ بود برای پسر من شد ۵ . عکسشو پایین میفرستم
بردمش دکتر دارو(اموکسی سیلین و دیفن هیدرامین)براش تجویز کردن و خوب شد‌
باز چندماه پیش همون زردی داخل چشمش اتفاق افتاد و دیدم خون داخل پوشکش ی نفر بهم گف بچت فاویسم داره شک کردم.
رفتم ازمایش دادیم جوابش رو فرستادم.
حالا نمیدونم مثبت یا ن
اگ مثبت باید چیکار کنم؟
چ مواد غذایی براش بده؟؟؟؟
ممنونم ک با حوصله متن طولانی رو خوندید❤

10 پاسخ 1,342 بازدید


علت دندان قروچه در کودکان

سلام دکتر عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه
پسرم حدودا ی ده روزی میشه ک شبا وقتی خوابش عمیق میشه دندوناشو بهم میسابه
البته زیاد و طولانی نیست مثلا دو سه مرتبه در حد دو مرتبه ساییدن دندونا روهم
دیشب چک کردم ی بار بود فقط
علتش چی میتونه باشه؟
ب دندوناش اسیب نمیرسه؟

اینکه میگن ممکنه برا انگل باشه راسته؟
چ کاری لازمه من انجام بدم؟

8 پاسخ 387 بازدید


دلیل تیر کشیدن زیر دل بارداریه؟؟؟

سلام دکتر اومای عزیز من این ماه اقدام کردم برابارداری ازحدودای تخمگزاریم طرف چپ شکمم تیر میکشید و ول میکرد خوب شد بعدش ولی الان هشت روزه دوباره ناگهانی تو طول روز چند بار زیر دلم درد میگیره تیر میکشه هنگام نزدیکی هم داخل واژنم انگار درد میگیره وباز زیر دلم تیر میکشه سینمم چندروزیه هم سفت شدن هم درد خفیف داره سه روز دیگم مونده تا پریودم بنظر شما این درد زیر دلم بخاطر بارداری میتونه باشه یا چیز دیگ ؟؟ممنون🌷

13 پاسخ 1,293 بازدید


قرص دوفامد دگزامتازون وپریودی

باسلام خدمت دکتر عزیز
دکتر جان من از ۱۵ پری تا ۲۵ قرص دوفامد و دگزامتازون مصرف کردم و ۲۵ پریودیم قطع کردم
حالا سوالم اینه هنوز پریود نشدم میگه چند روز بعداز قطع قرص باید پری بیاد ؟؟ اگه نیاد چی کار کنم یعنی کیست دارم خیلی میترسم لطفا راهنماییم کنین
حالت پریودی هم اصلا ندارم ممکنه بااین دوتا قرص باردار باشم ؟
باتشکر

10 پاسخ 516 بازدید


یبوست و زخم در مقعد

دکترجان سلام وقت بخیر پسر من از زمانی که 3 4ماه بوده تا الان که 13ماهش شده دچار یبوست میشه اما خداروشکر الان بهتره یه هفته پیش موقع دفع ادرار بیقراری زیاد داشت و مدام گریه میکرد و حدود 5بار کم کم تخلیه کرد سری آخر روی دستمال خون خیلی کمی دیدم فک میکنم از داخل خراش ایجاد شده بود بهش پیدرولاکس دادم فرداش دفع داشت دیگه گریه و بیقراری نداشت تا الانم دفعش راحت بوده بدون پودر. ولی الان نگرانی من بابت اینه که اون خراش خودش خوب میشه؟ براش مشکلی بوجود نمیاره مثل خدایی نکرده عفونت داخلی؟ الان بیقراری و گریه نداره و به غیر از اون سری دیگه لکه ی خون نبود. ببخشید طولانی شد❤️

4 پاسخ 284 بازدید


قطره نیستاتین برای نوزاد

سلام ببخشید دهان دخترم برفک زده کمی... قطره نیستاتین رو چطور مصرف کنم؟؟

21 پاسخ 286 بازدید


ساک بارداری بدون کیسه زرده

سلام خانم دکتر
طبق برنامه اوما من الان هفت هفته و دو روزم هست امروز لکه بینی قهوه ای داشتم رفتم سونو و گفت هفته پنجم بارداری هستم و فقط ساک دیده شده و دو هفته دیگه تکرارش کن.آیا بارداری سالمی دارم😭😭😭

48 پاسخ 860 بازدید


علت استفراغ سبز نوزاد

سلام خانم دکتر عزیز،نوزادم ٨روزشه،واسه زردی و بیحالی و شیر نخوردن بیمارستان بستری شده،بعد یه بار یه چیز سبز رنگ بالا اورده،که معدسو شستو شو دادن و بهش سرم و انتی بیوتیک میدن،دکتر گفته از صفراش بوده که اون سبزو بالا اورده،
حالا نگهش داستن که بررسی کنن،
میخاستم بپرسم بچم مسکلی داره؟؟اون سبز رنگ چی بوده و چرا اونو بالا اورده؟؟
میشه راهنماییم کنید؟؟

5 پاسخ 264 بازدید


افتادن دخترم از روی تخت

خانوم دکتر عزیز لطفا کمکم کنید
من بچم چندوقت پیش از تخت افتاده بود یه چیزی مثل خوره افتاده تو جونم انگار رفتاراش تعییر کرده باشه اون روز همسرم مریص بود و من با بچم تو خونه تنها بودم تو رو خدا خانوم دکتر من باید چیکار کنم

13 پاسخ 780 بازدید


تفسیرازمایش اسپرم و ازمایشهای قبل ازبارداری

سلام خدمت خانم دکتر و دوستان میشه لطف کنید این ازمایشهارو برام تفسیرکنید.ممنونم.
۹ماهه اقدام‌به بارداری هستم.

20 پاسخ 296 بازدید


بوی بد ادرار نوزاد

سلام اومای عزیز و مامانای گل، مامانایی که کوچولوشون مولفیکس استفاده کردن لطفا تجربشون رو بگن مرسی.من از اول واسه دخترم پوشک مولفیکس استفاده کردم و از همون روزای اول بدنیا اومدنش حس میکنم وقتی ادرار میکنه بوی خیلی تندی میاد از پوشکش،ممکنه که به جنس پوشک بستگی داشته باشه یا اینکه خدای نکرده عفونت داره دخترم؟

74 پاسخ 1,341 بازدید


چندبار دروز مدفوع انجام بدن طبیعی هست؟

سلام وقت بخیر.من یک پسر ۱۵ماهه دارم که در روز ۵تا۶ بار مدفوع میکنه.حالت مدفوع غیرطبیعی نیست شل یا ابکی نیست.رنگش هم سبز تیره هست .شربت اهن ،مولتی ویتامین و ایمونس میخوره.غذا هم میخوره .میخواستم این تعداد مدفوع غیرطبیعی نیست؟

1 پاسخ 322 بازدید


بی بی چکاهای مثبت آزمایشای منفی❗❗❗

سلام دکتر جان من باز دوباره آزمایش گرفتم منفی شد دلیل اون بی بی چکام چیه مثبت شد روز ب روز پررنگ میشه ک آخرش دوتا خط پرنگ چرا آخه واقعا آزمایش منفی شد حساب کردم ۲۰ تا بی بی چک مثبت داشتم واقعا من قصد بارداری نداشتم خیلی میترسم ک طوری شده باشه آخه هیچ وقت ی هالم ندیدم تو بی بی چکام

38 پاسخ 768 بازدید