سلام دکتر جان ، من پسرم رو بردم برای چکاپ و گفتن قدش متوسط هست . میخواستم ببینم میتونم برای رشد قد دارویی بهش بدم . الان فقط قطره آدزوفر میخوره .
قد پسرم ۷۹ و وزنش ۱۰ کیلو و۸۰۰ هستش .
پرسش (1401/04/10):
رشد قد کودک ۱۶ ماهه
967
31
1401/04/10
سوال کننده
1
1401/04/10
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نمودار قد و ورنشو بزار
0
1401/04/10
سوال کننده

0
1401/04/10
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
چرا مولتی ویتامین و آهن نمیدهید ؟
چرا مولتی ویتامین و آهن نمیدهید ؟
0
1401/04/10
سوال کننده
ممنون ، دکتر فقط بهم آدزوفر رو داد ، نمیدونستم باید چیز دیگه ای بدم . ؟
0
1401/04/10
سوال کننده
من فکر میکردم ادزوفر همون مولتی میشه واسش
0
1401/04/10
خانم گل .
مولتی ویتامین همه ویتامینا رو داره
اما ادزوفر فقط ویتامین آ و د داره
اما ادزوفر فقط ویتامین آ و د داره
0
1401/04/10
پزشک اوما
بله جانم تا به حال از 6 ماهگی آهن شروع نشده ؟ از بدو تولد فقط همین را داده اید؟
0
1401/04/11
سوال کننده
یه مدت یعنی حدودا از تولد تا 3 ماه قبل ، آد رو جدا میخورد و لیپوزوفر فورت میخورد ، بعد چون یکم سخت قطره میخوره دکتر آدزوفر رو پیشنهاد داد . آلان شما پیشنهادتون چی هست که بهتر باشه .
0
1401/04/11
سوال کننده
ولی آدزوفر زینک و آهن هم داره . حتی آهنش 15 هست
0
1401/04/11
پزشک اوما
آدزوفر حاوی آهن ، زینک و ویتامین آ و د بوده و سایر ویتامین ها را شامل نمیشود، ضمن اینکه زینک نباید مداوما داده شود. توصیه میکنم با یک متخصص اطفال دیگر مشورت بگیرید و یا به جای این قطره مولتی ویتامین پدیابست روزی 1 سی سی و قطره آهن سیدرال روزی دو قطره چکان را شروع کنید. نمودار رشدی که ارسال کرده اید هم مرتبط با قد نیست، سنجش وزن به قد بوده که خوب است، بهتر است بابت چک قد مجددا به متخصص اطفال مراجعه کنید تا شرایط دلبندتان را از نزدیک مورد ارزیابی قرار دهد 🌷
0
1401/04/11
سوال کننده
بله متوجه شدم ، ممنون بابت پاسخگوییتون. 💕
0
1401/04/11
سوال کننده

نمودار قد آرتین 👆
1
1401/04/11
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، حتما باتوجه به نمودار قدی باید به متخصص اطفال مراجعه کنید ، حبوبات هم بیشتر به دلبندتان بدهید 💗
0
1401/04/11
سوال کننده
ممنون ، بله حتما . خیلی محبت کردید 💕
0
1401/04/11
سوال کننده
ببخشید که باز سوال میپرسم ، میتونم تا زمان وقت گرفتن از متخصص از شربت کیندر استفاده کنم ؟ و مثل اینکه آهن نداره ، آیا آهن جدا باید بهش بدم و اصلا شربت خوبی هست ؟
0
1401/04/11
سوال کننده
چون شربت کیندر رو دارم ولی هیچوقت بهش ندادم
0
1401/04/12
پزشک اوما
بله مکمل خوبی است میتوانید تا زمان مراجعه بدهبد و آهن هم جداگانه داده شود❤️
1
1401/04/12
سوال کننده
واقعا ممنونم بابت پاسخگوییتون 💕
1
1401/04/12
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ❤️❤️
1
1401/04/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/10/28
ghazalak ۶۶
ارزو جان سلام اوضاع پسرت رو ب راهه؟
رشد قدیش بهتره ایشالا؟
رشد قدیش بهتره ایشالا؟
0
1401/10/30
سوال کننده
سلام عزیزم ، بله خداروشکر قدش الان کاملا طبیعی هست . دکتر غدد بردمش و گفت رشد قد رو در طول یکسال محاسبه میکنیم ، نه ماه به ماه .
و جالب بود که از زمان نوبت گرفتن تا ویزیت دکتر پسرم ۲ سانت قد کشید و کاملا قدش نرمال شد .
دکتر هم کلی دعوام کرد که چرا وسواس به خرج میدم .
و جالب بود که از زمان نوبت گرفتن تا ویزیت دکتر پسرم ۲ سانت قد کشید و کاملا قدش نرمال شد .
دکتر هم کلی دعوام کرد که چرا وسواس به خرج میدم .
0
1401/10/30
ghazalak ۶۶
خداروشکر خوشحال شدم
دارو و مولتی خاصی ندادن بهش بخوره؟
این دو سانت رو کار خاصی کردی بلند شده بود؟
دارو و مولتی خاصی ندادن بهش بخوره؟
این دو سانت رو کار خاصی کردی بلند شده بود؟
0
1401/11/02
سوال کننده
نه هیچ کاری نکردم . خود دکتر هم گفت . بچه ها بعضی مواقع ، بعضی فصلها بهتر قد میکشن. به خاطر همین گفت ما اصلا ماه به ماه محاسبه نمیکنیم . گفت رشدِ سالیانه مهمه .
برای پسرم هم برای ۲ سالگیش نوبت داد که باز ببرمش .
برای پسرم هم برای ۲ سالگیش نوبت داد که باز ببرمش .
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




