سلام و وقتتون بخیر دکتر عزیز
من یه نوزاد سه ماهه دارم که نارس در هفته ۲۹ بارداری بدنیا اومده
چن وقتیه موقع شیر خوردن خودشو جمع میکنه شکمشو بالا میده و با شدت شیشه رو پس میده دوباره چن لحظه بعد مک میزنه و اینکه موقع خواب انگاری آدامس میجوئه و ناله میکنه وقتی آروغشو میگیرم متوجه میشم که شیر برمیگرده تو حلقش ولی بالا نمیاره
با دکترش که در میان گذاشتم گفت علائم رفلاکس پنهانه ولی دارویی تجویز نکرد گفتن که یع سری نکات رو رعایت کن اگه تشدید شد دارو مینویسم
حالا با توجه به اینکه من در حالت نیمه نشسته بهش شیر میدم تو سطح شیب دار میخوابونمش بعد شیر خوردن آروغشو میگیرم و ۲۰ دقیقه عمودی نگهش میدارم بازم این حالاتش ادامه داره بعضی وقتا نیم ساعت موقع خواب پیچ میخوره و ناله میکنه با این وجود به نظر شما نیاز به پیگیری دارویی داره یا باید مدارا کرد تا زمانش تمام بشه
در ضمن شیر خشک ببلاک پی دی اف میخوره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



289
1401/11/01


