سلام خسته نباشید من دو روز پیش که دقیقا ۱۲ سیکلم بود رفتم سونو و آزمایش دادم برای تیرویید الان جواب هر دو را میفرستم ببینید مشکلی هست یا ن یکم این چند وقت موهام ریزش داشت ولی الان بهتر شدم نیاز هست که برم پیش متخصص غدد
سونو هم گفت فولی ۱۵ میلی دارم به نظرتون واس باردار شدن اکی هست؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



295
1401/10/29




