باسلام و وقت بخیر
پسرم ۸ماهشه وازظهر تا حالا تب داره.شکش و سرش داغ داغه.اما دست و پاهایش نسبتا خنکه.آبریزش بینی و سرفه ندارن اصلا.
از صبح قطره استامینوفن و شیاف براش استفاده کردم.فکرنمیکنم سرماخورده باشه.چون تنها هستم اصلا از خونه بیرون نمیرم ک سردوگرم نشه و سرمانخوره خدای نکرده.
دلیلش چی میتونه باشه؟؟میتونه بخاطر دندون درآوردن باشه؟؟چون سرش خیلی داغ میشه.
ممنون میشم راهنمایی ام کنین
پرسش (1401/10/30):
تب و داغ شدن سرنوزاد
505
24
1401/10/30
سوال کننده
0
1401/10/30
☆☆mahsa ☆☆
سلام عزیزم
هنوز دندون در نیاورده؟
هنوز دندون در نیاورده؟
0
1401/10/30
☆☆mahsa ☆☆
دختر من هنوز دندوناش درنیومدن هر دو سه هفته یبار همینطوری تب میکنه و بیقرار میشه بهش استا هم ک میدم بعد ده دقیقه میاد پایین ولی بعد ی ساعت دوباره میره بالا
0
1401/10/30
سوال کننده
نه هنوز درنیاورده
0
1401/10/30
سوال کننده
دقیقا پسرمنم همینطوره عزیز
0
1401/10/30
☆☆mahsa ☆☆
پس احتمالا دندونش باشه اگه آبریزش بینی و سرفه نداره
0
1401/10/30
☆☆mahsa ☆☆
تو خواب دستمال نمدار بزار رو پیشونیش ک تبش بیاد پایین
من چون دخترم خیلی گرماییه وقتی اینطور میشه فقط ی زیر دکمه تنش میکنم با شلوار نازک بیقراریش کم میشه
من چون دخترم خیلی گرماییه وقتی اینطور میشه فقط ی زیر دکمه تنش میکنم با شلوار نازک بیقراریش کم میشه
0
1401/10/30
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
سلام دمای بدنش چنده
0
1401/10/30
خانم گل .
اینجور ک شما میگی سر و شکمش داغه داغه مطمئن باش از دندون نیست
دندون تب بالا نداره فقط در حد گرم شدن سر هست
حتما ببرش دکتر
علت تبش ممکنه عفونت باشه
یا شایدم تبش ویروسی باشه
دندون تب بالا نداره فقط در حد گرم شدن سر هست
حتما ببرش دکتر
علت تبش ممکنه عفونت باشه
یا شایدم تبش ویروسی باشه
0
1401/10/30
سوال کننده
درجه ندارم
0
1401/10/30
سوال کننده
یعنی درجه ام خراب شده
ازاین دیجیتالی هاست
دقیق نشون نمی ده.خطا داره
ازاین دیجیتالی هاست
دقیق نشون نمی ده.خطا داره
0
1401/10/30
سوال کننده
کجا ببرمش دکتر
جمعه است
جمعه است
0
1401/10/30
سوال کننده
خیلی نگرانم
مدام دست و پاشو خنک میکنم
لباسش رو هم کم کردم
مدام دست و پاشو خنک میکنم
لباسش رو هم کم کردم
0
1401/10/30
خانم گل .
اگه دمای بدنش با استامینوفن و شیاف میاد پایین ک فردا ببر
اما اگه تبش بالاست ببرش بیمارستان
تب بالا خطر داره مخصوصا ک نمیدونی دمای بدنش چنده
اما اگه تبش بالاست ببرش بیمارستان
تب بالا خطر داره مخصوصا ک نمیدونی دمای بدنش چنده
0
1401/10/30
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
وقتتون بخیر 💜
درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟
وقتتون بخیر 💜
درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟
0
1401/10/30
سوال کننده
خانم دکتر درجه در دسترسم نیست
0
1401/10/30
سوال کننده
خارج ازشهرهستم
0
1401/10/30
سوال کننده
الان یک دماسنج دیجیتالی پیداکردم
۳۵/۴هستش
۳۵/۴هستش
0
1401/10/30
سوال کننده
خانم دکتر چکارکنم
0
1401/10/30
سوال کننده
ساعت ۵بهش قطره دادم
0
1401/10/30
سوال کننده
یک ساعت پیش خیلی داغ شد و بیقراری میکرد
صورتش داغ داغ شد و قرمزشد
صورتش داغ داغ شد و قرمزشد
0
1401/10/30
سوال کننده
براش یک شیاف گذاشتم
0
1401/10/30
سوال کننده
ساعت ۹ براش شیاف گذاشتم
1
1401/11/01
پزشک اوما
جان دلم به بیمارستان مراجعه کنید وقتی دماسنج ندارید نباید خودسرانه دارو بدهید چون ممکن است دوز کم یا. زیاد باشد همین امشب مراجعه کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




