سلام ، پسرم موقع بازی با پسر عمهش افتاد زمین، بعد که میخواست بلند سه یه چند باری هی چپه میشد و میافتاد که همه میخندیدن فکر میکردم الکی اینجوری میکنه بچه ، بعد که یکم دقت کردم دیدم پای راستشو نمیتونه عادی بزاره و میلنگه یکم واسه همین گاهی میفته یا تلو میخوره ولی دردی نداره یعنی به پاس که دست میزنم و مچشو میچرخونم هیچی نمیگه انگار درد نداره ،ولی من نگرانم،ممکنه چیزیش شده باشه؟ باید چیکار کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



410
1401/10/30




