لخته خون دیدن
سلام
من دوساعت پیش رفتم دستشویی در حین شستن لخته خون دیدم
باید چکار کنم؟ باید برم دکتر
لخته خون ک در این هفته دیدم طبیعیه یا خطر داره؟
من مشکلی ندارم و با دارو و کاشتن باردار نشدم و بارداریم طبیعی بود و سابقه سقط و این چیزا ندارم و بار اولمه ک باردار شدم
ولی زیر شکمم یکمی درد داره به اندازه نخود هسش
واکسن آنفولانزا و عوارض آن
سلام. من هفته هشتم بارداری هستم و اقدام به تزریق واکسن آنفولانزا کردم. بعد از دو سه ساعت، حس ضعف شدید کردم. الان هم احساس سرما شدید دارم، درجه تب گذاشتم و ۳۷.۴ رو نشون میداد. میترسم شب تب کنم. ممکنه عارضه بده؟ برای جنین چی؟ چیکار باید بکنم.
یبوست نوزاد و خونی بودن مدفوع
سلام وقتتون بخیر پسر من یبوست گرفته مدفوعش امروز سفت بود و همراه کمی خون ممنون میشم تا زمانی که فردا دکتر میبرمش راهنماییم کنین و پسرم شیر خشک میخوره
کسی به این مورد برخورده؟؟؟؟
سرماخوردگی سرفه شب درد
سلام دکترجان عزیز
سرما خورد بودم الان بهترم ولی شبا یهو اینقدر سرفه میکنم که سینم درد میکنه بچم آروم میشه😪چیکار کنم بهترشم فقطم قرص جوشانCمیخورم
بارداری با توجه به خوردن قرص اورژانسی
خانم دکتر من دوره هام ۲۸ روزه هست و ۶روزهم طول میکشه.قبل از تخمک گذاری رابطه داشتم و قرص اورژانسی استفاده کردم بعد از چندروز به مدت ۴روز لکه بینی همراه با ترشح داشتم و سینه هام هم حساس شده بود و درد میکرد.۲۷ام تاریخ پریودیم بوده که هنوز پریود نشدم و فقط ترشحات تخم مرغی و سفید و بی بو دارم.میخواستم مطمئن بشم باردار هستم یا خیر
میشه لطفاً ازمایشم رو نگا کنید قندو تیروئدیم مشکل داره ؟؟؟؟
سلام به دکتر عزیز و دوستان
این آزمایش چکاب اولیه بارداری من هستش
پیش دکتر متخصص بردم گفتن خوبه برای قند پرسیدم که بالاست گفتن یکم رعایت کن تو خورد و خوراک و دستگاه قند خون بخر تست کن
ولی برای تیروئید گفتن خوبه
از طرفی به مرکز بهداشت که ازمایشم رو نشون دادم گفتن تیروئیدباید زیر ۲/۵ باشه مال من بالاست برای خانم باردار و قند هم بالاست
الان خیلی استرس دارم برای خوراکم خیلی رعایت میکنم اما باز میترسم
دکتر عزیز ممنون میشم راهنمایی کنید که دکترم درست گفتن یا مرکز بهداشت
دوستان اگر تجربه ای در این زمینه دارید مممنون میشم راهنمایی کنید
تشکر
نفخ یا آلرژی غذایی یا رفلاکس؟!
با سلام خدمت پزشک اوما و اومایی ها
طبق نظر دکتر بمن گفتن از ۴ ماهگی غذای کمکی رو برای نوزادم شروع کنم
ولی من از ۵ ماهگی شروع کردم چون میترسیدم
از دکتر مقدادی ویزیت آنلاین گرفتم تشخیص ایشون براین شد که دخترم آلرژی غذایی داره
و دارو دادن
داروهای قبلی رو هم همرو قطع کردن
الان یه پروبیوتیک میخوره و یه شربت زادیتن که ضد حساسیت هست
حالا مشکل من اینه دخترم باز مدتیه کلافه شده بالا میاره
شبا چند بار بیدار میشه و گریه میکنه
هرچی بهش میدم مثل پوره و حریره تا دو روز کلافس و نفخ تو دلشه خواب راحت نداره
ینی خوابش میبره اما تا میذارم زمین بیدار میشه
به نظر شما مشکل از چیه و چکاری باید انجام بدم؟!
درمان اسهال کودک ۱ساله
سلام.خسته نباشین خدمت دکتر اومای عزیز
پسرم ۱سالشه و اسهال گرفته.بدنش دیروز کمی گرم بود ولی با درجه گرفتم تب نداشت.دائم دستش تو دهنشه.و کم اشتها شده این دو روزه برا اسهالش چیکار کنم
علایم سرماخوردگی یا بیحالی نداره فقط اسهاله و دستشتو دهنش.
و اینکه الان که ۱سالش شده برنامه غذاییش چطوه؟میتونم خیلی کم از نمک استفاده کنم براش یا نه.چون تا الان نمک و شکر ندادم
عسل و آویشن چطور؟
🔻تبدیل فولیکول به کیست😓😓
سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
ممنون میشم راهنماییم کنید
من ماه پسش از روز سوم تا ۷ پریودی روزی ۲تا لتروزول خوردم ،روز ۱۳ سونو شدم فولی ۲۰ داشتم، چون مایع ازاد دیده شده بود دکترم گفت داره ازاد میشه نیاز به امپول ازادسازی نیست،
حالا امروز روز اول پریودم رفتم مطب و سونو شدم که گفتن فولیکول کیست شده😓😓😓
گفتن این ماه اقدام نکنم و قرص دزوژسترون بخورم
چیکار کنم به نظرشما؟ خطرناکه؟
اگه ال دی بخورم تا چند ماه نمیشه اقدام کرد؟
پریودام همیشه منظمه و ۳۰ روزست
دادن غذاهای سرخ کرده
سلام دکتر جان از چ زمانی میشه غداهای سرخ کرده مثل کوکو و کباب شامی البته بدون ادویه به نوزاد داد؟
میتونم با روغن گیاهی و یا حیوانی انواع کوکو براش درست کنم؟
علت درد بخیه سزارین
سلام پزشک اوما و مادران اومایی. یکساله سزارین شدم. ۴ روزی میشه درد شدید بخیه از داخل دارم. وسط بخیم موازی با ناف درد میکنه یکم دست زدم بیشتر دردم اومد. کمردرد، درد و سنگینی رحم و تکرر ادرار هم دارم.ولی کار سنگین انجام ندادم
آمپول ریه جنین و سرماخوردگی
سلام خانم دکتر من سرما خوردم دکتر برام آزیترومایسین و قرص مونته لوکاست تجویز کرد و آمپول بتامتازون هم برای ریه جنین داد بنظرتون باهم تداخل ندارن که. باهم استفاده بشن هفته ۳۴ بارداری هستم
سوختگی سر آلت و عکس
سلام خانم دکتر و خانمای عزیز
پسرم پاش سوخته سر آلتش هم قرمز و چندتا دونه ریز زده هر کاری میکنم خوب نمیشه باید چیکار کنم؟
سرماخوردگی پسر یازده ماهم
سلام خانم دکتر پسر یازده ماه ای دارم که وزنش حدود هشت و سیصد هست....از دیشب تو خواب گرفتگی بینی داشت و الان به عطسه و آبریزش بینی افتاده چی بهش بدم خانم دکتر که شدیدتر نشه سرماخوردگیش؟ممنون میشم دستتون درد نکنه😍❤️
جواب آزمایش هفته ۲۶ بارداری
سلام دکتر خواهرم هفته ۲۶ بارداریه
جواب آزمایشو نگاه میکنید ببینید خوبه؟
قد و وزن کودک یک ساله
سلام خانم دکتر عزیز و مامانای گل
خاهرم امروز بچشو برده برا واکسن یه سالگی قدش و گفتن ۸۰ وزن ۱۳
نرماله؟
جنسیت بچه پسر هست
خانوما با دلای پاکتون دعا کنید برام
توروخدا من ب طرز فجیعی آنفولانزا گرفتم. بعد سه روز طوری سرفه میکنم ک میخوام بالا بیارم.روز اول بچم کلا پیشم بود بوسش کردم بغلش کردم... دوروزه ک پیش مادرشوهرمه من تو اتاق قرنطینم. خواب و خوراک ندارم فقط بچم مریض نشه ای خدا...
رفلاکس نوزاد ۴ماهه تجربه دارا کمممککک لطفا
سلام خانوم دکتر عزیز و دوستان
من دخترم ۴ماهشه یه وقتایی قبلا بدخواب میشد یعنی تو خواب با نق زدن از خواب بیدار میشد میدیدم همش داره دهنش و حالت مزه کردن تکون میده
متوجه شدم رفلاکس پنهان داره
یه مدت خوبه خوب میخوابه یه مدت بدخوابه و همش از خواب مانیشه تا میزارمش زمین بیدار میشه با نق زدن
خانوما میشه کسایی ک تجربه دارن بگن چیکار کنم
امروز میرم پیش دکترش بگم چ دارویی بنویسه
یک هفته اس واقعا اذیت شدم خودمم خواب ندارم
کمر درد در بارداری
سلام خانومای عزیزم من دیروز ازمایش دادم متوجه شدم باردارم و الان ۶ روز از وقت پریودم گذشته ولی گاهی کمر درد و درد زیر شکم دارم و گاهی ماهیچه هام گرفتگی دارن در واقع علائم پریودی دارم
بار اولمه میخواستم ببینم مشکلی نداره کسی از شما تجربشو داره؟؟
برای رفع زردی کودک هشت روزه مادر باید چه غذاهایی بخورد؟
سلام من هشت روزه که زایمان کردم و بچم زردی گرفته میخوام ببینم چه غذاهایی باید بخورم یا چه کارهایی کنم که زودتر زردی بچم خوب بشه؟
ضمن اینکه رنگ مدفوع و ادرارش زرد هستش




