Ooma

چرکی شدن بینی کودک

سلام دکترعزیز
پسرم ابریزش و تب گرفته بود سه روزپیش حالاخوب شده فقط مخاط بینیش سبز میاد و دماغش کیپ میشه چه انتی بیوتیکی براش بگیرم
و یه شربت میگید که سیستم ایمنیوبالاببره و باعث تقویت و اشتهااورباشه
منونم🌹

7 پاسخ 266 بازدید


جواب سونوگرافی رشد جنین

سلام همه عزیزان اومایی و پزشک مهربون
من این سونو رو امروز انجام دادم
طبق nt،امروز ۳۱هفته و ۴روزم
نگران اختلافflبا باقی مواردی
من سلفری هم دادم و شکر خدا مشکلی نبوده
بعد وزن رو بهم نگفت اما تو عکسی که از جنین داده EFWرو زده۱۷۴۴g
خواستم ببینم وزنش خوبه؟
مایع آمنیوتیک چطور؟
چون قبل‌تر ک انجام دادم زده بود ۶.۲فک‌کنم اما الان اینو زده
احساس آبریزش و چیزی م نداشتم
هفته پیش ک دادم ۱۶میلی زده بود اما امروز با عمیق ترین پاکه اندازه گیری کرد یه کم گیج شدم

22 پاسخ 902 بازدید


استفاده انوکسپارین وآسپرین در باردازی

سلام هفته 35 بارداریمه می خواستم بدونم انوکسپارین 4000 و آسپرین تا هفته چند بارداری استفاده میشه

13 پاسخ 455 بازدید


برای انتقال از چندم پریود باید برم؟

سلام به دکتر اوما و دوستان. برای شروع انتقال، از چندم پریود باید رفت که قرص رو هم از اون روز شروع کنن؟ میشه دوستان هم تجربیاتشون رو بگن؟

8 پاسخ 420 بازدید


سه روزه ابریزش بینی واب میادازچشمام

دکتربرم یانه؟
اخه میگن داروخاصی نمیدن
ازپریروزه ابریطش بینی وچشم دارم وکسلم فقط
صدامم تغییرکرده مشخصه سرماخوردم
ولی سرفه وگلودرد ندارم

چاره چیه داره طولانی میشه
چکارکنم؟

2 پاسخ 241 بازدید


گرفتگی بینی بعد از واکسن یک سالگی

سلام اوقات شریفتون بخیر 💖🌹
۳ روز پیش واکسن یکسالگی دخترمو زدم نه تب کرد و نه مشکلی داشت، امشب ساعت ۱۲ شب به بعد دیدم چند باری تو خواب از بینیش خرخر کرد انگاری که پر باشن. هربار هم که برای شیر بیدار شد اذیت بود موقع خوردن یعنی شیر میخوره یهو که نفس عمیق میکشه انگار داخل بینیش ترشحه و خر صدا میده و سینه رو ول میکنه.
من تا صبح بیدارم تب نداره فقط همینه. حالا اینکه صبح چه علائم دیگه ای باشه رو نمیدونم.
امروز رفتیم تفریح یه کم هوا خنک شد اما من هم روسری پوشیدم هم لباس مناسب و واقعاً اینقد رعایت کردم که احتمالش خیلی کمه سرماخورده باشه اما باز مطمئن نیستم که سرماخورده یا عوارض واکسنه.

نتونستم تا صبح صبر کنم و تاپیک بزنم ☹️ ممکنه صبح هم یکسری علائم دیگه داشته باشه که اگه داشت مینویسم. فعلا لطفا بگید برای بینیش یا مثلا ترشح پشت حلقه انگار، چیکار کنم و ممکنه از واکسن باشه؟

یه سوال دیگه اینکه اگر دستور بفرمایید که پلارژین باید بدم قطره باید بدم یا شربت؟ و چقدر؟ و اینکه اسپری بینی خوبه؟


ممنونم از راهنمایی تون 💖🌹🌹🙏🏻

39 پاسخ 844 بازدید


بررسی آزمایش اسپرم

سلام پزشک عزیز و دوستان این ازمایش رو مرکز ناباروری انجام دادیم میشه بگید نتیجه مطلوب یا خیر

15 پاسخ 669 بازدید


دخترم یک ماه داره و بعضی مواقع کمی شیر بالا میاره

سلام من دخترم یک ماهشه و امروز شیر بالا آورد اندازه خیلی کم،گاهی سکسکه هم میزنه می‌خوام‌ بدونم خدای نکرده مشکلی نباشه،هم شیر منو میخوره هم شیر خشک نان یک

10 پاسخ 418 بازدید


ایا دکترمو عوض کنم؟

سلام،من هفت ماهه تحت نظر دکترم
همه پریودی هام منظم بودینی دقیق۱۰ام هرماه میشدم،فقط این ماه ۷ام شدم،
رفتم پیش دکترم گفت پیش میاد،سنو شکم انجام داد گف کیست نداری تخمدانت سالمه رحمتم سالمه،
گفتم پس چرا نمیشه،دلیلی نیاورد گفت برو سه ماه دیگ بیا برا هرماهم دارو نوشت
دوماه لیتروزول،ماهه سوم هم کلومیفن
چیکار کنم بنظرتون؟دکترمو عوض کنم؟

68 پاسخ 703 بازدید


علائم پایین امدن سرجنین تولگن چیاست؟

تجربه هاتون بگین ببینم جنین اومده پایین یانه؟

وپنجشنبه هفته بعدمن قراره برم جادگترم به نظرتون اون روزمعاینه میکنه ببینه وضعیت دهانه رحم چطوریه وسربچه پایینه یانه؟یاخودم بایدبهش بگم؟
من پنجشنبه هاشروع هفتمه پنجشنبه هفته بعددقیق ۳۶هفتم کامل میشه

26 پاسخ 705 بازدید


کرم ابرسان سوپکس در بارداری

سلام
ترکیبات این تو بارداری مجازه؟
به دست و صورتم میزدم

12 پاسخ 770 بازدید


جواب آزمایش پاپ اسمیر

سلام دکتر زنان من گفت تو جواب آزمایش پاپ اسمیر من گرفتگی خفیف وجود داره که اگر من مشگلی ندارم که هیچی نیست.
راستش من کمی تو نگهدداشتن ادرار مشگل دارم آیا با توجه به جواب آزمایشم ربطی داره.

6 پاسخ 1,102 بازدید


سلام میشه منو راهنمایی کنین

سلام خدمت دکتر و همه ی اومایی های عزیز
من حدود دو سه هفتست وقتی ادرارمو میکنم یه چیزای سفید داخلشن از پریروزم سرکلاژ شدم بازم دیدم ازشون نمیدونم چی هستن و باید چیکار کنم عکس میزارم اونایی که بد دلن نگاه نکنن با عرض معذرت فراوان

15 پاسخ 412 بازدید


تفسیرکردن ازمایش و سونو

سلام دکترجان جواب ازمایش و سونو دوستمو تفسیرمیکنین میخاد اقدام به بارداری کنه.ممنون

11 پاسخ 410 بازدید


سرماخوردگی نوزاد ۱۱ماهه و23روزه

سلام خانوم دکتر عزیز. صبح بخیر.
خانوم دکتر دخترم دیشب تبش با تب سنج دیجیتالی ۳۶و۹بود و سرش ب شدت داغ بود من یه شیاف با توجه ب وزنش ک ۹و۶۰۰هست براش گذاشتم.صب با عطسه زیاد و ابریزش بیدار شد.تبشم کنترل کردم فعلا تب نداره.چکار کنم خانوم دکتر اشتهاش از خیلی وقته پیش صفره..لطفا راهنماییم کنید،😔ممنونم.

13 پاسخ 467 بازدید


دفع مکرر نوزاد۴۵ روزه

سلام وقتتون بخیر.دو روزه بچه ام دفع شکم ۹ الی ۱۰ بار در ۲۴ ساعت گاها حجم کم و گاهی هم متوسط مث روزای قبل داره. شیر خودم و شیرخشک نان میدم بهش .احساس میکنم سرما خورده ولی علائم دیگه ای نداره، قبلا دو روز یا ی روز ی بار شکمش کار میکرد
۱۰ روز پیش برده بودم پیش پزشکش واسه معاینه روتین.گفت از وزنش ۲۵۰ گرمی عقب افتاده و فولیک اسید و مولتی و زینک نوشت براش.الان سوالم اینه این دفعش طبیعیه؟ چیکار کنم میترسم کم وزنتر شه

20 پاسخ 324 بازدید


تعداد تخمک در پانکچر

سلام دوستان و خانم دکتر من دیروز پانکچر شدم و ۸ تخمک گرفتن تعدادش خوبه یا کم؟ با توجه به اینکه تعیین جنسیت هم هستیم مشاور ژنتیک گفته ۸ تا تخمک میگیریم و همون ۸ تا رو گرفتن

11 پاسخ 512 بازدید


آیا گذاشتن پساری در جلوگیری از زایمان زودرس موثر است ؟

سلام پزشک محترم اوما
من طول هفته۲۶ هستم که طول سرویکس از ۳۱ رسید به ۲۴
پرولوتون هفته ای یکبار و شیاف پروژسترون هر شب و قرص ایزوکسوپرین روزی دو تا مصرف میکنم
دیروز پساری گذاشتم چون از سن سرکلاژم گذشته
خیلی نگرانم میخواستم ببینم چقدر تاثیر داره ؟
و اینکه گاهی اوقات شکمم نبض میزنه آیا این انقباضه یا انقباض فقط سفت شدن کل شکم هستش ؟
چون دکترم گفت اگر انقباض داشتی باید بری زایشگاه؟
و اینکه اگه نارس بدنیا بیاد از چند هفتگی احتمال زنده موندن هست ؟

39 پاسخ 1,186 بازدید


در صورت تزریق واکسن آنفلانزا چه مدت بعد امکان تزریق بتامتازون جهت بلوغ ریه بچه و

با عرض سلام پزشک محترم اوما
من ۲۶ هفته ۶ روز هستم
با توجه به طول سرویکس کوتاه احتمال زایمان زودرس زیاده
میخواستم ببینم با توجه به تزریق واکسن آنفلانزا سه روز پیشم
نزدیکترین زمانی که امکان داره بتونم بتامتازون جهت بلوغ ریه بچه رو تزریق کنم کی هستش ؟

15 پاسخ 448 بازدید


زخم باسن نوزاد با عکس

باسن جوجه من یه حالتی داره بین زخم و دونه دقیق نمدونم زخمه یا دونه چیه اینا اول کم بود داره بیشتر میشه دکتر ایروکس داد زدم اما انگار فایده نداره

36 پاسخ 6,564 بازدید