Ooma

زخم پای که نوزاد

سلام وقتتون بخیر پسرم پاش ده ماهه بود زخم شد اصلا گیره هم نکرد بفهمم چی شده بعد هی گیر میکنه اینور اونور زخمش خوب نمیشه
اونروز دیدم داره با ناخونش ور میره با زخم اصلا هم براش دردناک نیس بنظرتون چی برنم زود خوب بشه

9 پاسخ 416 بازدید


تفسیر آزمایش کم خونی

سلام وقت بخیر لطفا جواب ازمایش پسرمو میخونید بگید بهم ۲۱ ماهشه
سه ماه پیش ازمایش داد کم خون بود دارو مصرف کرده

28 پاسخ 339 بازدید


تفسیر جواب آزمایش ذخیره تخمدان

سلام خانم دکتر عزیز .لطفا این آزمایش را تفسیر کنید. ۴۷ ساله هستن .آیا با این نتیجه آزمایش بارداری امکان پذیر هست ؟؟ ضمن اینکه چند ماهه پریود نمیشن

7 پاسخ 2,816 بازدید


تفسیر جواب آزمایش

سلام دکترجان میشه لطف کنید جواب آزمایش را تفسیر کنید

18 پاسخ 347 بازدید


سرخ شدن وسط پای کودک

سلام خانم دکترعزیزو دوستان
دخترم نه ماه و نیمه اس و امروز یهویی وسط پاش سرخ شد و وسط باسنش روی خط باسن هم سرخ سده و حس میکنم سوزش داره چون موقع جیش کردن یکم گریه میکنه الان براش پماد سودوکرم میزنم توخونه فقط سودوکرم دارم و پماد هگزایسین کودک.هگزایسین هم خوبه واسش بزنم؟
کلا چی خوبه واسش بنظرتون؟ و علتش چی میتونه باشه که یهویی اینجور شده؟

43 پاسخ 611 بازدید


آیا مصرف کپسول پروبیوتیک واژینال در بارداری مجاز است ؟

سلام وقتتون بخیر خانوم دکتر میشه منو در استفاده از کپسول پروبیوتیک واژینال راهنمایی کنید آیا من میتونم از این کپسول استفاده کنم یا خیر ؟ در بارداری مصرف این قرص منعی نداره ؟ و مجازه ؟

14 پاسخ 318 بازدید


تنظیم نبودن سیکل لکه بینی

سلام خدمت خانم دکتر عزیز
من از دوره قبل بعد از پریودیم چند روز تمیز بودم باز لکه بینی شروع شد که به پزشک مراجعه کردم که دوتا آمپول پروژسترون همزمان گفتن بزنم بعد دوتا قرص بهم دادن که تا۲۱روز استفاده کنم تا لکه بینی قطع بشه چند روز که استفاده کردم خوب بود ولی باز لکه بینی شروع شد اسم قرصام دوفامد ۱۰بود با قرص استرادیول والرات باز رفتم پیش دکتر که قرصمو عوض کرد بجای دوفامد مجسترول ۴۰ گفت استفاده کنم دیشب استفاده کردم که متوجه شدم امروز روز اول سیکلم میشه نمی‌دونم قرصو ادامه بدم یا که نه ممنون میشم از پاسخگو شما

4 پاسخ 241 بازدید


این سرلاک یا مکمل رو چطور بدم

این سرلاک یا مکمل خریدم چطور درست کنم دخترم بخوره

7 پاسخ 443 بازدید


انجام تیتر بتا آزمایش

سلام دکتر جان و دوستان
جواب آزمایشم خوبه؟

49 پاسخ 968 بازدید


درست ترین تاریخ سزارین

سلام خدمت دکتر جان و دوستای عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه 🥰
من آخرین پریودم ۲۵.۱۰.۱۴۰۱ بوده و زمان زایمان رو بر اساس ان تی ۳۰ مهر برام زدن چون سزارینی هستم قاعدتا باید زایمانم ۱۵ تا ۱۸ مهر میشد ینی دو هفته زودتر ولی خب دکترم گفتن ن طبق پریود باید زایمان کنی ک میشه ۲۲ مهر زایمانت و ۳۹ هفته و یک روز میشم حالا سوالاتم اینه ممنون میشم راهنمایی کنین

۱. برای سزارین این تاریخ دیر نیس ینی میشم ۳۹ هفته و ی روز ؟ هرکار کردم پزشکم قبول نکردن زودتر بزارن
۲.خدا نکرده امکان مدفوع جنین یا کم شدن آب کیسه هس ؟ اگ هس چطور بفهمم؟ چون تجربه ندارم شکم اولم
۳.میخام مجدد برم سونو مشخصه این موارد توی سونو؟
پیشاپیش ممنونم از پاسخ گوییتون🥰

37 پاسخ 687 بازدید


پریود بعد از سزارین

سلام به پزشک اوما.
من ۲ ماه و ۲۳ روز بعد زایمانم(سزارین) ۲۶ شهریور پریود شدم و خیلی شدید بود و طولانی تر.تا یک هفته ی پیش لک بینی داشتم.و امروز مجدد خونریزی دارم.و هربار قبل شروع خونریزیم شیرم کم میشه(شیر خودم رو میخوره شیر خشک نمیخوره هربار ک شیرم کم میشه و سیر نمیشه در حد ۲۰ سی سی شیرخشک تروویتال میخوره)
شیر افزای گالاکتومسد و لاکتاول هم میخورم.
اولین باره اینجوری کوتاه مدت پریود میشم.میخواستم بدونم طبیعیه؟؟

2 پاسخ 455 بازدید


خانم دکترجان ویتامین D3 1000 با ویتامین D فرق میکنه؟

سلام و عرض ادب خانم دکتر ویتامین دی هزار برام تجویز شده چون پایین بوده تو آزمایشم ، خواستم بدونم D3 اسم تجاریش هست؟ یا ویتامین دی هزار معمولی هم داریم ؟ خواستم مطمئن شم چیز اضافه ای نداشته باشه این D3 ، داروخانه گفت فرقی نداره خواستم مطمئن شم درست خریدم؟

17 پاسخ 316 بازدید


جواب ازمایشات مربوط به اچ پی وی

خانم دکتر عزیز سلام
من تپ سیکل ای وی اف بودم دو ماه قبل که پاپ اسمیر مشکوک به اچ پی وی بود ،نمونه برداری رحم انجام دادم ماه قبل که امروز جواب ان را گرفتم میفرستم خدممتون اگه مسئله ای هست لطغا راهنماییم گنید ممنون

18 پاسخ 1,305 بازدید


درد تخمدان راست در اوایل بارداری

سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر
من امروز طبق روز اول از آخرین پریودم، روز 5ام از هفته 5ام هستم (شروع آخرین قاعدگی ام 11 شهریور بود)
من شنبه این هفته که روز 29 قاعدگی ام میشد آزمایش خون بارداری دادم و جوابش مثبت بود.

الان دو روزه هرزگاهی تخمدان راستم توش تیر میکشه. البته دردش اصلا شدید نیست ولی من استرس گرفتم
هنوز سونوگرافی اولیه نرفتم (نوبتم برای دکتر زنان دوشنبه هفته آینده است)
در ضمن من ماه قبل لتروزول و hmg مصرف کردم و روز 11اهم که سونو دادم دکترم گفت لازم نیست hcg تزریق کنم و فقط طبیعی اقدام کنم.
من آزمایش خون و سونوی روز 11 رو هم ارسال کردم خدمتتون.
خواستم بدونم جای نگرانی هست یا نه؟
لازمه زودتر از دوشنبه آینده به یه مرکز درمانی مراجعه کنم یا این دردای ضعیف میتونه طبیعی باشه؟
ممنونم از پاسخگویی تون 🌷🙏

9 پاسخ 2,324 بازدید


واکسن ۱۲ماهگی پسرم ک ۲۳ام مهر بدنیا آمده

سلام خسته نباشید ببخشیدواکسن ۶ماهگی پسرمو ۳۰ ام زدم (پسرم ۲۳مهر بدنیا اومده )چون سرماخورده بود چن روز دیرتر زدم.الان واکسن ۱۲ماهگی رو باید ۳۰ام ب بعد بزنم؟یا همون ۲۳ام!
و اینکه این واکسن سنگینه یا آسون؟

16 پاسخ 309 بازدید


جواب سونوگرافی همسرم 💥💥💥💥

سلام خسته نباشید
لطفا سونو گرافی همسرم امروز گرفته .تو آزمایش اسپرم ک گرفت دکتر گفته بود ک واریکوسل داره .سونوگرافی نوشت واسش

3 پاسخ 657 بازدید


ان اس تی یا بیوفیزیکال

سلام
من نوار ان اس تی دادم چون فک میکردم انقباض دارم ولی نداشتم
ایا لازمه سونو بیوفیزیکال هم بدم یا این کافیه؟
چون قندم رو ۱۰۰ میپرسم

7 پاسخ 312 بازدید


لطفا اونکه درارتباط باهشون هست اطلاعات کامل داره کمکم‌ کنه

سلام
میدونم شاید سختت باشه بگی مادر یک اوتیسنی یا ...ولی اگه میتونی کمکم کن راهنمایبم کن از این بلاتکلیفی در بیارم شب روز ندارم کارم فقط گریه هست
اول ما زلحاظ خانوادگی افتضاحیم همش دعوا بحث این بچه از پدر عشقی ندیده بازی ندیده
نهایتن یه بغل
دوم بچم توکرونا بدنیا اومد ما جای نرفتیم پارک نرفته هم بازی نداشته تفریح...نرفته
هیچی
فقط تلوزیون و من اونم منکه اگه کار نداشته باشم حالم خوب باشه.‌.
حالا خودش
دوسالشه حرف نمیزنه
فقط یادمه یکسالش بود مامان بابا اب میگفت بعد یهو همش پرید
ارتباط چشمی کم داره چندبار باید صداش کنم تا نگاه کنه ولی اگه یهو صدا بوق جیغ یا برنامع بیاد سریع برمیگرده با بچها زیاد نمیجوشه
من دیدم رو پاشنه پا راه میره رو پهلپ پا ولی اکثرن رو انگشت مخصوصا وقتایکه زوق داره یا تشویقش کردم
دور خودش میچرخه ولی دعواش کنم دیگه نمیچرخه یا دیدم از لج من میچرخه
عاشق مرتب گذاشتن وسایله کوبیدن دوست داره
دوجا بردم نوار مغز نرمال بود ام ار ای دادم نرمال بود سر خاملگی ازمایش ژنتیک دادم نرمال بود واز لحاظ ظاهر اصلا مشکلی نداره تعریف نباشه هرکی دیده میگن قشنگه
الان چند ماهه درگیرم میگن اوتیسم داره فعلا من داروهاش شروع نکردم
حالا شما که با یک اوتیسمی در ارتباطی بچه من اوتیسمه؟
یجا خوندم بچش تقریبا به بچه من میخورد گفته بودن اختلال حسی هست تاخیر
کمک کنید تورو خدا
نمیدونم چه کنم
فعلا شربت پیراستام امگا سه میدمش
بقیه داروها ندادم
😭

61 پاسخ 1,137 بازدید


خانوما بیاید یکم مشورت بدین بهم

دیشب ماشینمون توی تعمیرگاه یکی بود ک شاگردش پسرخاله شوهرمه
پسرخاله به هوای اینکه داره ماشینو میاره خونه واسه ما بر‌میداره میره دور زدن و تصادف میکنه و ماشینو میاره واسمون دوتا درای ماشین نابود نابود و چیز هایی ک من نمیدونم
اولش ک داده شوهرم ک بیا ماشینت و بگیر شوهرمم گفته مگ اینجور دادم بهت همونجور ک بردی بیار
بعدم بگم کلا اولین بارشون نیست با امانت مردم اینکارو میکنن دهمین بار شاید باشه
حالا من عذاب وجدان دارم ک برم یه نیم تک سبک دارم بفروشم خودم پولشو بدم از طرفی هم میگم نخورده تاوان میشم
بنظرتون چیکار کنم مغزم از ناراحتی روبه انفجاره
شوهرمم بنده خدا چیزی الان نداره ک بخواد خودش هزینه بده

141 پاسخ 721 بازدید


حساسیت پوستی نوزاد هشت ماهه

سلام خدمت دکتر اوما
پسر دوستم چندروز دیگه ۸ ماهش تموم میشه از پایان شش ماهگی غذای کمکی رو شروع کرده .حالا چندروزه دستش دونه زده دقیق نمیدونه بابت کدوم ماده غذاییه اما جز یکم خرما و زرده تخم مرغ گفت چیز جدیدی بهش نداده.عکسشم میفرستم
لازمه چیزی براش استفاده کنه یا با قطع موقت این دوتا دونه ها رفع میشن؟
و اینکه شیر مادر میخوره پسرش.

3 پاسخ 304 بازدید