سلام من ۳۲ هفته و ۶ روزمه
ویروسی شدم دوشبمتب و لرزشدید داشتم همراه با سرفه های خشک شدید
از امروز صبح تبم با دارو قطع شده بعد عفونت واژینالم گرفتمکه پماد استفاده میکنم
حالا امشب که سرفه کردم حس کردم آبریزشداشتم چون پماد استفاده میکنم نمیدونم مال کیسه آبه یا پماد
البته ۳ شب پیش هم بیمارستان تست دادم و سنوهم شدم منفی بود
حالا چطوری الان بفهمم که کیسه آب بوده یا نه؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



439
1402/09/02






