Ooma

جواب آزمایشم منفیه ؟

سلام دکتر جان این جواب آزمایشم هست
اگه منفیه پس چرا پریود نمیشم ؟
الان برای اقدام ماه بعد باید چیکار کنم ؟ اینکه به هم ریخته دوره چطور روز تخمک گذاری مو در بیارم ؟ چیکار کنم پریود شم اصن ؟ :(

51 پاسخ 771 بازدید


دخترم آسپرین خورده چیکاکنم

سلام دخترم رفته سراغقرصا تا دیدم قرصی تو دهنشه درش اوردم نصفش بود بقیشو خورده بود الان چیکارکنم

17 پاسخ 690 بازدید


دادن غذای انگشتی به نوزاد ۸ماهه

سلام دکتر عزیز ودوستان،من پسرم امروز ۸ماه ویک روزشه ،میخواستم ببینم از کی میتونم غذای انگشتی بدم بهش؟واینکه چند روزه تب داشت وبیقرار بود وغذا هم نمیخوره،دهنشو‌ میبنده یا بازبونش میده بیرون،علائم سرماخوردگی نداشت ،فقط تب داشت،این بی اشتهاییش از چی میتونه باشه؟شیرم خوب نمیخوره،مولتی ویتامین وقطره آهنم بهش میدم،اصلا نمیذاره از پیشش تکون بخورم همش گریه میکنه،دیگه واقعا کاری ازم بر نمیاد،دلم میسوزه انقد بی اشتهاس

9 پاسخ 408 بازدید


علت جوش های ریز سر سفید دور نوک سینه

سلام
من فک میکنم چند سالی هس ک این جوش های سر سفید و دور نوک سینم دارم به بچم شیر خودمو میدم و اونروز ک داشتم شیر میدادم یکی دید و گفت یه نشون ب دکتر بده عکسشو براتون میفرستم
لازمه ک حضوری برم پیش دکتر؟؟
و اینکه وقتی نوکشو فشار میدم یه مایع سفید در میاد من فک میکردم شیر ک بیرون میاد اما یکی از نزدیکانم هست که شیر نمیده اما سینش عین منه و اونم فشار میده یه مایع میاد بیرون
و اینکه رو هر دو سینم هست 🥲

9 پاسخ 970 بازدید


شربت آموکسی کولاو برای کودک ۳ سال و ۱۰ ماهه

سلام خانم دکتر . من دخترمو بردم دکتر و وقتی داروشو از داروخونه گرفتم این شربت آموکسی کولاو رو بهش داده که هر ۱۲ ساعت یکبار بهش بدم . حالا سوالم اینه که روی جعبه اش نوشته 642.9 میلی گرم آیا این مقدار برای کودک تو سن ۳ سال و ۱۰ ماه خوبه یا خطر داره؟
بعد اینکه الان این از یک شرکت هندی هست اشکالی نداره بهش بدم؟؟

9 پاسخ 1,505 بازدید


میزان مصرف شربت آموکسی کولاو ۶۴۳ برای کودک ۹ ساله

سلام خانم دکتر چقدر باید به دختر ۹ ساله که تقریبا ۲۵ کیلو وزن داره شربت آموکسی کولاو ۶۴۳ داد؟

5 پاسخ 268 بازدید


تب و لرز بعد از رابطه جنسی دکتر جان لطفا بیا

خانوم دکتر من عفونت قارچی دارم. دارو گرفتم و دورش تموم شد. دیشب با همسرم با کاندوم رابطه داشتم اما از همون دیشب تب و لرز گرفتم. ی دفه خیییییس عرق میشم و گر میگیرم ی دفه انقد یخ میشم ک زیر پتو پاهام سرده. البته این اولین بار نیست از بعد زایمان گاهی بعد رابطه اینجوری میشم. قبلا دقت نکرده بودم ک مال رابطس الان فهمیدم از اونه. علت چیه آیا طبیعیه

8 پاسخ 4,320 بازدید


سلام. ۱ماه ب دختر آد دادم

بعدش چه ویتامینی لازمه؟

15 پاسخ 413 بازدید


فقط دو تا دندون یه دونه هم درحال داوردن تو سن ۱۴ ماهگی کم نیست؟

سلام دکتر
پسر من ۱۴ ماهشه، یه هفته بعد تولد یکسالگیش دوتا دندون فک بالا پیشین ها رو درآورد، دیگه دندونی نداره امشب دیدم داره یدونه از خرگوشی های بالا رو درمیاره ،
من خیییییلی نگرانشم بچه های همسن اون ۸ تا دندون دارن، من باید چیکار کنم؟
هر روز هم مولتی ویتامین میخوره توش همه چی داره

21 پاسخ 889 بازدید


استفاده از پودر اس امپرازول

سلام وقتتون بخیر،پسرم یک ماه س، رفلاکس داره دکتر اس امپرازول۵تجویز کرده اما داروخانه اس امپرازول10داده،طریقه مصرف۵و10باهم تفاوت دارد؟ و بااینکه اصلا10 رو میتونم بهش بدم یاخیر؟

8 پاسخ 294 بازدید


تفسیر ازمایش کودک

سلام وقتتون بخیر دکتر عزیز میخواستم ازمایش پسرم رو تفسیر کنید فقط شب قبل از ازمایش دو تا موز خورد ممکنه رو جواب تاثیر داشته باشه؟

9 پاسخ 150 بازدید


رفع سوختگی پاس نوزاد

سلام
دخترم ۱۴ روره هست
دچار سوختگی پاشده و‌کنتر مقعدش یه نقطه کوچیک پوستش رفته
خیلی رعایت میکنم با اب گرم شست و شو دادم پماد هم زدم ولی الان ۴ روزه ک‌خوب نمیشه اکثر اوقات هم پوشاکش لاز میزارم تو در معرض هوا قرار بگیره ولی چون جای خیلی بدی هست خوب نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید

15 پاسخ 371 بازدید


قرمزی محل واکسن نوزاد

سلام خدمت پزشک اوما
چند روزی بود موقع استحمام نوزادم متوجه شده بودم جای واکسن روی بازوش که در بیمارستان تزریق شده بود قرمز شده،الانم به این شکل دراومده ،ممنون میشم راهنمایی کنید که چرا به این شکل دراومده،دیروزم واکسن دوماهگی زده شد

14 پاسخ 341 بازدید


رابطه داشتن دربارداری مشکلی نیست

سلام به دکتر عزیز و خانم ها،یه سوال داشتم درباره‌ی رابطه جنسی دربارداری مشکلی پیش نمیاد?دکترخودم چیزی نگفت درباره‌ی این قضیه منم یادم میره بپرسممم

58 پاسخ 692 بازدید


ابریزش و گرفتگی بینی

سلام وقت بخیر دختر یازده ماهم چند روز آبریش بینی و گرفتگی بینی داره شربت سرماخوردگی اثر نداشته،سیترزین بدم بهتره؟شما پیشنهاد میدید چکار کنم؟

2 پاسخ 214 بازدید


وزن پنج ماهگی نوزاد

قد و وزن ۵ ماهگی نی نی های شما چقدر بود؟
خوشحال میشم جواب بدید

10 پاسخ 349 بازدید


نخوابیدن نوزاد وبیقرار بودن

سلام دکتر جان دخترم ی ماه و۲۰ روزشه بش شیر خشک میدم اپتامیل ۱
اروغشو هم میگیرم ولی ۴تا۵ ساعت طول میکشه تا بخوابه خیلی هم بیقراری میکنه ومدت خوابشم خیلی کمه شیر هم زیاد میخوره شیشه کامل ۱۵۰ میلی رو تا ته میخوره ولی بازم نمیخوابه رازیانه هم هر روز سه قاشق چایخوری بش میدم پوشک ولباساشم همیشه تمیزن ایا دارویی هس که بزاره بیشتر بخوابه

2 پاسخ 231 بازدید


یبوست کودک یک ساله و ۳ ماهه

سلام خانم دکتر عزیز
دخترم حدود دو هفته‌یی هست ک شکمش هر دو سه روز یکبار کار میکنه
قوامش هم سفته
برای دفع هم انچنان اذیت نمیشه
زور میزنه ولی انچنان زیاد نیست ( اونجور ک بعضیا میگن قرمز میشه و ... )

گلابی رو بهش میدم روزانه معمولا
ولی بی بی کر رو بطور منظم ندادم

سوالم اینه ک اینکه هر دو سه روز یکبار دفع داره و قوامش سفته برای خودش و بدنش ضرر داره ؟

9 پاسخ 310 بازدید


بینی پسرم کیپ سینه اش خرخر میکنه ۱سال و ۲ماه

سلام روزتون بخیر پسرم یه دو روزه تب نداره فقط بینیش کیپ شده و انگار خلط پشت حلق داره و داره اذیتش میکنه
یه مقداری هم ابریزش بینی میگیره گاهی
خودمم همینجوری ام هیچ علامت دیگه ای ندارم فقط خلط پشت حلق دارم که خیلی آزار دهنده اس ابریزش بینی هم ندارم
وزن پسرم حدودا ۹۵۰۰
خاتم دکتر برای جفتمون چی پیشنهاد میکنید شربت سفکسیم داشتم به پسرم هر ۱۲ ساعت ۲.۵سی سی دادم
ولی خلط بهتر نشده

7 پاسخ 300 بازدید


دفع کردن لخته در پریود (عکس داره لطفاااا بدتون میاد نگاه نکنید)

سلام پزشک‌ اوما خسته نباشید من اولین ماه قرص روکین خوردم ۳ روز بعد پریود شدم امروز روز دوم پریودی یه چیزی دفع کردم این چی میتونه باشه خطرناکه باید برم دکتر؟ درد خاصی نداشتم و ندارم
دیروز درد پریود معمولی داشتم

19 پاسخ 824 بازدید