سلام خدمت خانم دکتر و اومایی های عزیزم
نیم ساعت پیش انگشت کوچیکه دست چپم توسط یه زنبور معمولی گزیده شد،سریع فشارش دادم و نیش رو بیرون کشیدیم و زیر دو دقیقه روش عسل گذاشتم به مدت یه ربع بیست دقیقه
ورم نکرده و یه سوزش ریزی داره
دمای بدنم بالا نرفته
و علائم دیگه ای ندارم،داروی خاصی باید مصرف کنم یا کار خاصی بکنم؟
پرسش (1402/09/01):
❌️فوری،گزیدگی با زنبور در بارداری❌️
394
18
1402/09/01
سوال کننده
1
1402/09/01
مهشید میلانی
لی لی کاش زنگ بزنی اورژانس شرایطتو کامل توضیح بدی
چون نیش زنبور برای بعضیا حساسیت ایجاد میکنه
انشالله که برای تو مشکلی بوجود نیاره
چون نیش زنبور برای بعضیا حساسیت ایجاد میکنه
انشالله که برای تو مشکلی بوجود نیاره
1
1402/09/01
سمانه ودنیز🌊👶🏻
فکر نکنم عیبی داشه باشه اگه حساسیت نداشه باشی ب نیش زنبور
0
1402/09/01
سوال کننده
نه حساسیت نداشتم قبلا به خاطر بارداری ترسیدم
زنگ زدم اورژانس گفتن الکل بزن اگر ورم نداره و تب نکردی تا ۳ ساعت دیگه مشکلی نیست فقط نخواب
زنگ زدم اورژانس گفتن الکل بزن اگر ورم نداره و تب نکردی تا ۳ ساعت دیگه مشکلی نیست فقط نخواب
1
1402/09/01
مهشید میلانی
انشالله که مشکلی بوجود نمیاد
0
1402/09/01
سوال کننده
انشاالله
0
1402/09/01
هارلی 🎈
نترس عزیزم چون سابقه حساسیت نداشتی،خدای نکرده اگر قرار بشه حساسیت نشون بدی خیلی زود اتفاق میافته چون من خودم حساسیت دارم ۱۰ دقیقه بعد از گزیدگی ورم شدید و خارش میگیرم باید برم اورژانس .
0
1402/09/01
سوال کننده
ممنونم از دلگرمی ات عزیزم😘
1
1402/09/01
🥰🥰 😍
عزیزم منم بارداری اولم زنبور نیشم زد خداراشکر ن برا بچه مشکلی پیش اومد ن خودم نگران نباش
0
1402/09/01
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
اگر قبلا سابقه گزیدگی با زنبور دارید و مشکلی نداشتید الان هم مشکلی نیست فقط اگر خیلی نگران هستید جهت اطمینان امشب یک عدد سیتریزین بخورید 💜
اگر قبلا سابقه گزیدگی با زنبور دارید و مشکلی نداشتید الان هم مشکلی نیست فقط اگر خیلی نگران هستید جهت اطمینان امشب یک عدد سیتریزین بخورید 💜
1
1402/09/01
سوال کننده
به روی چشم ممنونم خانم دکتر😘
0
1402/09/01
سوال کننده
الهی شکر🥹
1
1402/09/01
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل 💜💜💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




