سلام دکتر عزیز و مامان ها
من دوروزه به تجویز پزشک در حال مصرف سفالکسین ( آنتی بیوتیک) هستم و فردا قراره ازمایش تیروئید و قند و انزیم کبدی بدم . میخواستم بدونم مصرف انتی بیوتیک روی جواب ازمایش ، خصوصا انزیم های کبدی تاثیری داره ؟ و ممکنه ببشتر یا کمتر کنه مقدارش رو ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



252
1402/08/30


