سلام دکتر جان
چند روز پیش حین ناخن گرفتن متاسفانه حواسم نبود یکی از ناخنای انگشتای دخترم و از ته گرفتم گوشه ناخنش یکم خونی شد.
امشب دیدم انگشتش اینجوری سفید شده و عفونت کرده😭
باید ببرم دکتر یا پمادی چیزی هست که بزنم خوب بشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1020
1402/09/01







