دکتر بردم گفتن قارچه پماد بتامتازون با کلوتریمازول دادن ده روز زدم میزدم کمتر میشد دوباره نمیزدم همون دونه ها میزد خیلی بیشتر از قبل دوباره یه پماد دیگه داد اسمش درموپان چهار پنج روزه میزنم تغییر نکرد داره تا مقعدشم میره دونه ها میشه کمک کنید چ پمادی بزنم خوب بشه
پرسش (1402/08/25):
سلام دکتر عزیزم بدن دخترم دونه زده میشه لطفا ببینید چرا اینجوری شده
1342
59
1402/08/25
سوال کننده
0
1402/08/25
سوال کننده

0
1402/08/25
سوال کننده
اینم عکسش
0
1402/08/25
سوال کننده
پوشکش همون همونه از نوزادی تا الان
0
1402/08/25
سوال کننده
خیلی میترسم میشه بگید چرا هر پمادی میزنم خوب نمیشه
0
1402/08/25
سوال کننده
پوشکش هم زود به زود عوض میکنم یکم خیس میشه سریع عوض میکنم
0
1402/08/25
سوال کننده
همه چی رعایت میکنم اولین باره اینجوری شده
0
1402/08/25
سوال کننده

اول اینجوری بود همین چن تا الان خیلی شده
1
1402/08/25
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
سلام ببین پوشکشو عوض کن
بزار تجربمو بگم دختر من سوختگی شدید گرفت قارچ گرفت چند متر پارچه نخی گرفتم تمیز ضدعفونی کردم برش کردم اندازه پوشکش و مارک پوشکشو عوض کردم هروقت میخواستم پوشکشو عوض کنم بعد اینکه پماد میزدم پارچه میزاشتم بعد پوشکش میکردم اینطور شد ک دخترم خوب شد امتحان کن انشالله ک توهم جواب میگیری
بزار تجربمو بگم دختر من سوختگی شدید گرفت قارچ گرفت چند متر پارچه نخی گرفتم تمیز ضدعفونی کردم برش کردم اندازه پوشکش و مارک پوشکشو عوض کردم هروقت میخواستم پوشکشو عوض کنم بعد اینکه پماد میزدم پارچه میزاشتم بعد پوشکش میکردم اینطور شد ک دخترم خوب شد امتحان کن انشالله ک توهم جواب میگیری
0
1402/08/25
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
کلا در این جور مواقع بچه ها کلا به همه پوشکا حساس میشن
0
1402/08/25
سحر مامان امیر حسین امیر عباس @@@@
سلام پماد الفا بزن خیلی خوبه سریع خوب میشه
0
1402/08/26
سوال کننده
مرسی عزیزم امتحان میکنم ببینم چطور میشه آخه از نوزادی همون مارک میزنم عوض نکردم اصلا
0
1402/08/26
سوال کننده
بعد کلا همیشه پارچه میذاشتی داخل پوشکش یا خوب ک شد دیگه نمیذاشتی
0
1402/08/26
سوال کننده
آلفا برا سوختگی ؟
0
1402/08/26
سوال کننده
برا بچه ضرر نداره؟
0
1402/08/26
سودابه شاهوران
اگر سوختگی ادرار یا مدفوع هست روغن جامد بزن خ خوبه
0
1402/08/26
سودابه شاهوران
کرم سودوکرم و آلفا بزن
0
1402/08/26
سودابه شاهوران
زود ب زود عوض کن
0
1402/08/26
سوال کننده
خیلی زود عوض میکنم یکساعت یا یکساعت و نیم
0
1402/08/26
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
دقیقا منم برای دخترم مارک مای بیبی میبستم دیگ بعد اینکه بدنش قارچ زد و سوخت مولفیکس بستم بالاخره امکان حساسیت بعد مدتی هم هست
0
1402/08/26
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
خوب ک شد بعد چند روز دیگ پارچه نزاشتم ببین دکتر ک پماد داد بهم گفت وقتی پماد زدی سشوار بگیر روش بعد چند دقیقه پوشکشو ببند من واقعا با اینکارا جواب گرفتم
0
1402/08/26
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳

ببین اینجا پای دخترم قارچی شده بود
0
1402/08/26
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳

اینم سوختگیش
0
1402/08/26
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
حتما مارک پوشکشو عوض کن و پارچه هم امتحان کن مطمینم زودی خوب میشه
1
1402/08/26
سوال کننده
آخی طفلکی چقدر گناه دارن دلم کبابه برا دخترم
1
1402/08/26
سوال کننده
آهان باشه امتحان میکنم ی مارک دیگرم
1
1402/08/26
سوال کننده
عه چه جالب
1
1402/08/26
سوال کننده
فدات مرسی
0
1402/08/26
پزشک اوما
مامان گل سلام
باید علت را شناسایی کنید، دستمال مرطوب استفاده نکنید ، حتما بعد دفع با آب گرم بشویید و خوب خشک کنید بعد پوشک کنید ، پوشک را منظم تعویض کنید ، شب ها پوشک نکنید، امروز ترکیب کلوتریمازول و هیدروکورتیزون 1 درصد را روزی دو نوبت بزنید و فردا گزارش دهید
باید علت را شناسایی کنید، دستمال مرطوب استفاده نکنید ، حتما بعد دفع با آب گرم بشویید و خوب خشک کنید بعد پوشک کنید ، پوشک را منظم تعویض کنید ، شب ها پوشک نکنید، امروز ترکیب کلوتریمازول و هیدروکورتیزون 1 درصد را روزی دو نوبت بزنید و فردا گزارش دهید
0
1402/08/26
سوال کننده
سلام بردم دکتر گفتن قارچه
0
1402/08/26
سوال کننده
نوزاد بود استفاده میکردم از دستمال مرطوب الان اصلا استفاده نمیکنم
0
1402/08/26
سوال کننده
میشورم پوشکش هم خیلی زود عوض میکنم
0
1402/08/26
سوال کننده
این دوتا پمادی که گفتید باهم قاطی کنم بزنم ؟
0
1402/08/26
پزشک اوما
بله عزیزم ترکیب کنید ، منظورم تشخیص علت قارچ هست
1
1402/08/26
سوال کننده
آهان خیلی ممنون
0
1402/08/27
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من
0
1402/08/28
سوال کننده
سلام خانوم دکتر صبح بخیر
0
1402/08/28
سوال کننده
دخترم با این پمادی ک گفتید یکم بهتر شده
0
1402/08/28
سوال کننده
یه سوال میتونم واسه شبش شورت آموزشی بخرم چون انقدر ِغلت میزنه همه جارو کثیف میکنه
0
1402/08/28
سوال کننده
ممنون میشم جواب بدین
0
1402/08/28
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
بنابراین ادامه دهید ولی یادتان باشد هیدروکورتیزون بیشتر از 5 روز متوالی استفاده نشود و اگر طی این مدت برطرف نشد گزارش دهید درمورد اینکه چند روز دیگر میتوانید هیدروکورتیزون استفاده کنید تصمیم بگیریم، مجموعا بهتر است هوا بخورد و هیچ کدام استفاده نشوند شورت آموزشی به شرط تعویض به محض خیس شدن موردی ندارد
بنابراین ادامه دهید ولی یادتان باشد هیدروکورتیزون بیشتر از 5 روز متوالی استفاده نشود و اگر طی این مدت برطرف نشد گزارش دهید درمورد اینکه چند روز دیگر میتوانید هیدروکورتیزون استفاده کنید تصمیم بگیریم، مجموعا بهتر است هوا بخورد و هیچ کدام استفاده نشوند شورت آموزشی به شرط تعویض به محض خیس شدن موردی ندارد
1
1402/08/28
سوال کننده
باشه خیلی ممنون بازم گزارش میدم بهتون
0
1402/08/28
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 💓
0
1402/08/30
سوال کننده
سلامخانوم دکتر عزیز دخترم بدنش خیلی بهتر از قبل شده ادامه بدم پماد رو؟
0
1402/08/30
سوال کننده
سه روزه استفاده میکنم
0
1402/09/01
پزشک اوما
بله عزیزم تا دو روز دیگر ادامه داده و باز گزارش دهید منتظر هستم و خداروشکر ❤️
1
1402/09/01
سوال کننده
باشهچشم ممنون
0
1402/09/01
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل
0
1402/09/01
سوال کننده
سلام خانوم دکتر بدن دخترم دونه هاش خوب شده
0
1402/09/01
سوال کننده
دیگه نیازی نیست ادامه بدم پمادو؟
1
1402/09/02
پزشک اوما
خداروشکر عزیزم فقط یک نوبت بزنید وتمام دیگر ادامه ندهید ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دونه های ریز روی شکم در بارداری
- پریود نشدن یک دختر به مدت سه ماه
- دونه قرمز روی کردن و شانه
- سلام خانمایی که سیاهدونه و عسل خوردن برای باردار شدن خوردن بیان
- جوشهای ریز و قرمز همراه با خارش
- دونه زدن بدن نوزاد
- روی پای پسرم دونه زده و هی میخارونه
- بچم تموم بدنش دون دونه
- سلام خانمایی ک تو دروان بارداری جوش گرمی ریختن رو بدنشون بیان 😊سوال دارم
- دونه زده تو سقف دهان پسرم ببینید. ...




