سلام خانم دکتر و دوستای خوبم
خانم دکتر من پریودم ۲۲ مهر بود و تخمک گذاریم ۱۵ آبان
یک هفته بعد تخمک گذاریممتوجه شدم باردارم
با این حساب بازم باید برای محاسبه ۸ هفتگی برای سونو قلب باید از ۲۲ مهر شروع کنم؟؟
موندم واقعا
دکترم هم تاریخ دقیق بهم نداد
خودم همینجوری ۲۰ آذر نوبت گرفتم
پرسش (1402/09/02):
زمان انجام سونو تشکیل قلب
481
36
1402/09/02
سوال کننده
0
1402/09/02
همتا 🩷
سلام عزیزم مبارک باشه بسلامتی
بله عزیزم نسبت به پریودت باید ۸هفتگی بری
منم فکر میکردم بارداریم بعد تخمکگذاری بوده ولی رفتم سونو دیدم با پریودم ۴روز فرق دارم
بله عزیزم نسبت به پریودت باید ۸هفتگی بری
منم فکر میکردم بارداریم بعد تخمکگذاری بوده ولی رفتم سونو دیدم با پریودم ۴روز فرق دارم
0
1402/09/02
سوال کننده
سلامت باشی عزیزم ممنونم
ان شاالله بسلامتی فارغ شی
ینی از همون پریودی حساب کنم؟؟
ان شاالله بسلامتی فارغ شی
ینی از همون پریودی حساب کنم؟؟
2
1402/09/02
فرشته فرشادی
زودتر از هشت هفته نرو فقط
3
1402/09/02
زینب نصرتی
آره سن بارداری از اولین روز آخرین پریودی حساب میشه ولی برای سونو عجله نکن. خیلی وقت ها نطفه تا برسه به رحم مدت زمان بیشتری طول می کشه، زودتر بری، دیده نمیشه استرس خودتون بالا میره.
من سر پسرم چون به لکه بینی و خونریزی افتاده بودم، زودتر میرفتم،دیده نمیشد بدتر استرس می گرفتم.
ولی سر دخترم با این که اولی بود،تو ۹ هفته رفتم خدا رو شکر همه چی خوب دیده شد، با خیال راحت برگشتم
من سر پسرم چون به لکه بینی و خونریزی افتاده بودم، زودتر میرفتم،دیده نمیشد بدتر استرس می گرفتم.
ولی سر دخترم با این که اولی بود،تو ۹ هفته رفتم خدا رو شکر همه چی خوب دیده شد، با خیال راحت برگشتم
0
1402/09/02
Jamileh Neissi
سلام عزیزم
مبارک باشه
دکتر من توی پایان ۶ هفتگی
منو فرستاد برای سنو تشکیل قلب
مبارک باشه
دکتر من توی پایان ۶ هفتگی
منو فرستاد برای سنو تشکیل قلب
0
1402/09/02
💔🕊️🥀🖤
منم دقیقا اخرین پریودم ۲۲ مهر بوده و ۲۰ میخوام برم سونو قلب
0
1402/09/02
💔🕊️🥀🖤
شما همونی نیستی ک تو تاپیک ک زدم واسه جوش شیرین و جنسیت نی نی بودی 🤔
1
1402/09/02
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
مبنا کار ما اولین روز آخرین قاعدگی است نه تخمک گذاری و باید بر آن اساس حساب کرده و مراجعه کنید ❤️
مبنا کار ما اولین روز آخرین قاعدگی است نه تخمک گذاری و باید بر آن اساس حساب کرده و مراجعه کنید ❤️
0
1402/09/02
سوال کننده
چقدر زود
0
1402/09/02
سوال کننده
واقعا چه جالب
0
1402/09/02
سوال کننده
نه عزیزم
من شمارو یادمه چنتا تاپیک در مورد کیت تخمک گذاری گذاشته بودم شما هم نظرتونو میگفتید
بسلامتی مبارکه بارداریتون🥰🥰
من شمارو یادمه چنتا تاپیک در مورد کیت تخمک گذاری گذاشته بودم شما هم نظرتونو میگفتید
بسلامتی مبارکه بارداریتون🥰🥰
1
1402/09/02
سوال کننده
خیلی ممنون
0
1402/09/02
سوال کننده
منم خودم همینطوری حساب کردم برای ۲۰ آذر نوبت گرفتم
1
1402/09/02
پزشک اوما
خواهش میکنم ❤️❤️
0
1402/09/02
💔🕊️🥀🖤
شمام مبارکت باشه عزیزم
0
1402/09/02
💔🕊️🥀🖤
اره کیت تخمک گذاری واسه من هرشب منفی بود اگ به اون میخواستم برم الان خبری نبود واقعا
1
1402/09/02
💔🕊️🥀🖤
دیگ روزی ک تو اوما از تخمک گذاری رد کرده بودم گفتم بده امشبو اقدام کنم هرچی خدا بخواد
0
1402/09/02
سوال کننده
سلامت باشی عزیزم ممنون
0
1402/09/02
سوال کننده
واقعا نمیشه اعتماد کردا
برای من از وقتی مثبت شد و اقدام کردم باردار شدم
برای من از وقتی مثبت شد و اقدام کردم باردار شدم
0
1402/09/02
سوال کننده
ان شاالله بسلامتی بگذرونی این دوران رو برای منم دعا کن
1
1402/09/03
💔🕊️🥀🖤
انشالله جفتمون
1
1402/09/03
💔🕊️🥀🖤
و همه بانوان باردار
1
1402/09/03
💔🕊️🥀🖤
و قسمت همه اقدامی ها
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم




