مرطوب کننده و دور چشم بارداری
سلام
لطفا مارک مرطوب کننده و دور چشم مناسب بارداری معرفی کنید
تفسیر انومالی و مقایسه با ان تی
سلام میشه سونو انومالی منو تفسیر کنید و اینکه بر طبق ان تی باید ۱۸ هفته پنج روز باشم بر اساس انومالی ۱۸ هفته دو روزم
عفونت ادراری در بارداری
سلام پزشک عزیز.من از دیشب درد شکم و کمر و گاهی پهلو دارم.به بیمارستان مراجعه کردم.ان اس تی گرفتن یکم انقباض داشتم که مصرف شیاف روزانه توصیه شد.وبعد از مشخص شدن جواب آزمایش تشخیص عفونت ادراری شدید دادن.قرص سفکسیم ۴۰۰ هر ۱۲ ساعت تجویز کردن.من خیلی نگرانم هنوز درد کمر دارم.این عفونت وارد خون میشه؟ یعنی برای جنین خطر داره ؟
🌝کیا مثل من حس میکنن توبارداریشون حافظشون خیلی ضعیف شده ؟
خانمای بارداراومایی عزیز، کیا مثل من حس میکنن توبارداریشون آلزایمرگرفتن و مغزشون تبدیل به شلغم شده؟🥴ساده ترین چیزایادم میره ، حتی اسم مادرشوهرم یادم رفته بود چندروز پیش🤦🏻♀️این درست میشه یانه؟
قرص لویتود وکاهش خونریزی پریودی
سلام خانوم دکتر خسته نباشید سیکل پریودی هام۳۰روزه اس
۲ماه هست که ۵تا۱هفته جلومیندازم واز ۴ماهگی پسرم پریودشدم مرتب ازاین ماه قرص جلوگیری لویتود رو مصرف کردم (دیشب پریودشدم)حجم خونریزی های من خیلی بود طوری که ۲،۳روز اول به یه جای میخورد اما از دیشب وشروع این قرص خیلی کم شده!
ممکنه ازقرص باشه؟
رفتم قرص یاسمین بگیرم اگر اشتباه نگم پیدانکردم اینو بمن معرفی کردن
اگر قرص باعوارض کمتری میشناسید ممنون میشم معرفی کنید❤
رو برگه این قرص هم زده درشیردهی تحت نظرپزشک مصرف شه میشه خورد یانه؟
ممنون میشم دوستای گلمم راهنمایی کنن
رنگ کردن مو در ۷ ماهگی
سلام میتونم جوری موهامو چند تیکه لایت کنم ک به ریشه و کف سرم نخوره؟
مشکلی نیست؟ با رنگ ساژ بدون امونیاک
کسی اینکارو کرده؟؟؟
خوردن تخم بلدرچین در بارداری مجازه؟؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر میخاستم بدونم آیا مجازم تخم بلدرچین مصرف کنم ضرری نداره؟
روی ران های پسرم دانه هایی هست چاره چیه؟
سلام وقت بخیر روی ران پسرم از چهارماهگی دانه هایی هست مثل جوش اما چیزی داخلش نیست مثل موقعیکه پاهامون رو با ژیلت شیو میکنیم، همون مدلی، کم و زیادم نشده، خارش و... هم نداره، تا الان که یازده ماهه هست، چه پمادی براش بزنم که خوب بشه؟
اولین پریودی بعد از زایمان
سلام وقت بخیر خانم دکتر عزیز
یک ماه و 18 روز از زایمان سزارین من میگذره. دخترم اوایل شیر خودم و شیرخشک میخورد الان شیرخشک فقط میخوره. چون موقع تولد وزنش کم بود و کمی زردی داشت، خودمم شیرم کم بود مجبور شدم شیرخشک بهش بدیم. با این وجود همچنان قرص لاکتاول هر روز و رازیانه رو دو سه روز یکبار میخورم.
بعد از زایمان زیاد خونریزی نداشتم، نرمال بود.
ولی این دو روزه خونریزی شدیدی دارم حجم خون و تعداد نوار بهداشتی که مصرف میشه تا الان بی سابقه بوده. شدیدتر از پریودی های سابق.
به نظر شما دلیلش چی میتونه باشه و چیکار کنم؟
تزریق واکسن کزاز باوجود دمای بالای بدن و تنگی نفس؟!
سلام خانم دکترجان، خانم دکترمن یه مقدار تنگی نفس دارم که هفته ۲۸هم سه چهارروز بستری بودم بیمارستان چون مشکوک به آمبولی ریه بودم ولی باانجام اسکن پرفیوژن آمبولی رد شدوگفتن ضربان بالای قلب و تنگی نفس و دی دایمربالات بخاطربارداریه ، دمای بدنمم کلا بالارفته خانم دکتر تو بارداری،یعنی کف دستوپاهام داغه همیشه. توی یه تایپیک ازتون راجبه تزریق واکسن آنفلوانزاپرسیدم گفتین بااین شرایط تزریق نکنم .میخواستم نظرتونو راجبه تزریق واکسن کزازبدونم ، اصلا یادم نیست کی زدم ، یک سال و نیم از ازازدواجم میگذره ولی بازیادم نمیاد اونموقع زدم یانه، الان اشکالی نداره بااین شرایطم واکسن کزازبزنم ؟!
تفسیر عکس رنگی رحم
سلام دکتر عزیزم میشه این عکس رنگی رحمو تفسیر کنید من دو دوره دارو استفاده کردم باردار نشدم و اینکه میتونم اقدام داشته باشم این ماه امروز هفتم سیکلم بود
تفسیر آزمایش کم خونی. ویتامین دی و ادرار
سلام خانوم دکتر لطفا میشه بگید کم خونیم خفیفه یا نه؟؟ واینکه چ قرصی بخورم؟؟
واینکه یک ماه هر شب دوعدد قرص فروفورت گاین میخورم چرا نمیره بالا
ویتامین دی هم باید 2000 مصرف کنم؟؟
آبریزش بینی نوزاد ۴ ماهه
سلام خانم دکتر دخترم ۶ روزه ابریزش بینی داره پیش دوتا دکتر بردم .یکیش اصلا دارو نداد گفت دوره اش تموم بشه خوب میشه . و اون یکی شربت سیتریزین و قطره پلارژین داده ...سیتریزین رو گفته هر ۱۲ ساعت ۵ قطره بدم و پلارژین ۱۰ قطره هر ۸ ساعت ..امروز سومین روزیه ک دارو میخوره اصلا تغییر نکرده توروخدا بگید چیکار کنم ابریزش و عطسه اش قطع بشه ...هیچ علائم دیگه ای نداره فقط ابریزش و عطسه
سلام ببخشید یه لحظه میاید؟
دوستان من دوشنبه سقط شد بچم تو بیمارستان بهم قرص داکسی سایکلین ۱۰۰ دادن یه ورق الان امروز یه ورق تموم شد باید یه ورق دیگه بخرم بخورم تا ۱۰ روز یادم نیست بیمارستان گفت یا نه؟
هفته ۳۶ بارداری و حرکات جنین
سلام.
من هفته ۳۶ بارداری هستم. بیشتر حرکات جنین در پهلوی راستم هست. و گاهی جلوی شکم و روی معده هم حرکاتش رو حس میکنم.
احساس میکنم اصلا جنین نرفته پایین.
حرکات در هفته ۳۶ معمولا کجاها حس میشه؟؟
دانه روی شانه نوزاد ۲ و نیم ماهه
سلام خانم دکتر خسته نباشید . امروز نگاه کردم دیدم روی شونه پسرم این دانه رو زده بنظرتون چیه چیکار کنم البته چند روز هم هست بی قراره و شیر درست نمیخوره بعضی وقتا خیلی لج میکنه شیر نمیخوره . چیکار. کنم
جواب عکس رنگیم خوبه؟
خانم دکتر عزیزم سلام
برا عکس رنگی مایع رو که وارد کرد گفت لوله راستت چسبندگی داره سرفه کن باز شه سرفه کردم بعد گفت باز شد
ولی توی نتیجه نمیدونم نوشته یا نه؟
عرق کاسنی ماه اخر
سلام شنیدم ک میگن زردی ربطی ب خورد و خوراک نداره
ولی بازم میتونم از این هفته به بعد هر روز یه قلوپ عرق کاسنی بخورم؟یا هفته ای یه فنجون کوچیک مثلن؟
یا کلا ضرر داره؟
تغییر رنگ گوش نوزاد
سلام وقت بخیر
دخترم ۳ماهشه همیشه روی سمت راستش میخوابه،
گوش سمت راستش رنگش کمی روشنتر شده ،
و اینکه شیر خشک میخوره ب بلاک ،
نمیدونم ب کدوم مربوط میشه راهنمایی کنید لطفا
کمتر شدن ادرار نوزاد
سلام خسته نباشید
من فرزندم چهار ماه و شش روزه ست
دو روزه احساس میکنم ادرارش کمتر شده و تعویض پوشکش هم شاید دو یا سه بار میشه
شیر خودم رو میخوره تقریبا مثل قبل شیر میخوره
گاهی هم بهش شیر خشک میدم
علتش چی میتونه باشه؟




