Ooma

مصرف قرص در شیردهی ضرر داره؟؟

سلام وقت بخیر
خانوم دکتر تو شیردهی هستم و شیر خودمو ب دخترم میدم
ب دلیل عفونت ناخون پام دکتر برام قرص نوشته با اینکه ازخودشونم پرسیدم رو شیر اثر داره گفتن نه
ممکنه چک کنید ببینید اثر داره تو شیری ک میدم

قرص نوافن
قرص مترونیدازول
سفالکسین

1 پاسخ 180 بازدید


اندوسکوپی معده محدوده شرق تهران

سلام بچه ها خوبید
بچه ها باید اندوسکوپی معده انجام بدم میخوام با بیهوشی باشه
کجا برم خوبه ب نظرتون؟
اگه سمت شرق باشه عالیه.
خودم تهرانپارسم.
کسی از هزینه شم خبر داره؟

4 پاسخ 176 بازدید


درد واژن و ماهیچه ساق پا

سلام بشدت استخون واژنم درد میکنع
گاهی حس میکنم یچی سفت ت واژنم و از ناف تا واژنمم تیر میکشع سرکلاژم هستم

ماهیچع پشت ساق پام ت خواب میگیره وحشتناک فقط اشک میریزم 😭

طبیعی یا نه ؟ مبترسم زایمان زودرس بگیرم

28 پاسخ 580 بازدید


شیر خشک گیگوز

سلام خسته نباشید
پسرم شیرخشک گیگوز میخوره سن ۱۱ ماهگی هست ... پیدا نمیشه تو شهرمون
چیکار کنم 😭😭😭

26 پاسخ 953 بازدید


کولیک نوزاد زیر یک ماه

سلام دوستان عزیز وقتتون بخیر 🍃
کسی می دونه برای نوزاد زیر یک ماه قطره کولیک (کولیکید یا کولیکز) رو باید چجوری استفاده کرد ؟
چند قطره؟ و چند نوبت؟
ممنون از توجهتون 🌹🍃🧡

16 پاسخ 322 بازدید


شربت فروگلوبین ب۱۲ و ضرورت مصرف د۳

سلام خانم دکتر عزیز و دوستان

دکتر به دخترم شربت فروگلوبین ب ۱۲ داده و گفت مولتی و اهن ندم بهش

الان نگاه کردم میبینم د۳ توش نیست ، نیاز هست د۳ جداگانه هم بخرم بهش بدم ؟

6 پاسخ 342 بازدید


وزن کم و تعویض شیرخشک

سلام خانم دکتر محترم
میخواستم بپرسم با توجه به نمودار رشد تیارا نظرتون در مورد تعویض شیرخشک چیه؟الان سوپرامیل میخوره
دوسه وعده در ۲۴ ساعت
باقی شیر خودم و غذای کمکی
بنظرتون شیر سیمیلاک یا نیدو جایگزین شه؟
قطره زینک هم روزی ۳ سی سی دارم میدم
ویواکیدز و لیپوزوفر هم میدم
۸ونیم ماهشه وزنش ۷و۴۰۰ هست
پیشاپیش متشکرم از راهنماییتون

11 پاسخ 314 بازدید


رابطه یبوست با دندون درآوردن

با سلام خدمت خانم دکتر و مامانای عزیز،خاستم بدونم آیا تا حالا پیش اومده بچش موقع دندون درآوردن یبوست بگیرن؟ منم تا جایی ک میدونم بجه ها اصولا اسهال میشن ن یبوست،ولی از یکی اینطور شنیدم میخاستم ببینم کسی تجربه مشابه داشته،من آلان دخترم ۱ ماه میشه تقربیا هز چند روز موقع دفع اذیت میشه و گریه میکنه تو ابن هفته طوری شده ک س بار دفع داشته هر س بارم اذیت بوده با اینکه آلو و کدوحلوایی بهش میدم همش تو غذاش کره و روغن زیتون هست جودوسر کلا براش زیاد استفاده میکنم نمیدونم چرا اینطور شده خواهشن هرکس تجریه داره راهنماییم کنه

14 پاسخ 399 بازدید


چیکار کنم شیرم افزایش پیدا کنه؟

سلام دکتر اوما من سه روز زایمان کردم . دخترم دائم شیر میخواد مخصوصا شبا .چیکار کنم شیرم زیاد بشه . خیلی مک میزنه ولی من شیر ندارم . سزارین کردم

35 پاسخ 443 بازدید


سلام خانوما شربت بی بی کولیک میدادم بچم از گوشه لبش ریخت رو

سلام خانوما شربت بی بی کولیک میدادم بچم از گوشه لبش ریخت رو لپش قرمز میشه میشورم خوب میشه ..حالا بنظرتون فاسد شده یا ن؟

بدون پاسخ 252 بازدید


تشکیل نشدن قلب و سقط جنین

سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر.و دوستان .من هفته پیش لکه بینی داشتم و شیاف میذاشتم و درکل کنترل شد این موضوع تااینکه دکتر گفته بود برم سونو قلب .من شنبه رفتم سونو قلب و گفتن که اول قلب داره و بعدم صداشو گفتم بذارین بشنوم نذاشتن گفتن خطرناکه.دکترسونوگرافی داشت اطلاعات میداد به منشی که چندهفته و ایناس گفتش ۶هفته و ۳روز .من شک‌کردم و گفتم‌من ده روز پیش ۶هفته و ۱روزم بود چطورالان ۶هفته و ۳روزم؟دکتر گفتش پس بیا داخلی انجام بدیم و داخلی معلوم شد قلب نداره و و همون ۶هفته و ۳روزه.بماند چقدر حرص خوردم و عصه ازدست دکترسونوگرافی.
این سونو رو من نشون دکترم دادم گفتش چارشنبه بازم داخلی تکرار کن و من امروز انجام دادم و بازم دکتر سونوگرافی گفتش یه هفته صبرکن😐😥درحالی که من‌خونریزیم‌دارم.حالا من نگران و سردرگمم چه کنم دکترمم‌تاجواب بده طول میکشه خواستم نظرات شماروهم بدونم ممنونم ازتون🥺🙏.ودرنهایت ازخانم دکتر که منو کمک میکنید همیشه.

53 پاسخ 1,109 بازدید


تفسیر سونو 19سیکل

سلام پزشک مهربون
من سونوی قبلی که 7 سیکل انجام دادم براتون فرستادم گفتین 18سیکلم هم دوباره تکرارش کنم که متاسفانه جمعه بود و همه جا بسته بود ولی 19سیکلم تکرارش کردم براتون میفرستم

18 پاسخ 381 بازدید


برای سوزش گلو چه چیزی بخورم؟

سلام وقت بخیر
توماه.هفتم بارداری هستم از دیشب تا الان گلوم میسوزه و درد میگیره ِ.چی کارکنم؟

13 پاسخ 305 بازدید


مورفولوژی۳چی کار کنم؟واریکسول چه جوری مشخص میشه

سلام دکتر آزمایشوتکرار کردیم نتیجه همون بود.الان چی کار کنم؟چرا بیشتر آسیب ها توسر هست؟واریکسول با چی معلوم میشه؟سونوگرافی بیضه لازمه؟

37 پاسخ 497 بازدید


عفونت واژن در بارداری

با سلام من خیلی ترشحات واژنم زیاده ولی اصلا خارش و سوزش و درد ندارم ممکنه عفونت قارچی گرفته باشم ؟

30 پاسخ 438 بازدید


سرماخوردگی نوزاد 18 روزه

سلام وقت بخیر.
کوچولوی من از دیروز عطسه و احساس کیپ شدگی بینی داره. امروز خوابش خیلی نامنظمه و پریشون. تو خواب همش میپره و بیدار میشه مث روزای قبل نیست و بی قراره.. خانواده سرماخوردن فکر کنم به این طفلی هم منتقل شده خیلی ناراحتم براش😣😓😓. دمای طبیعی بدنش باید چند باشه دکتر جان که تب حساب بشه یا نه؟
و اینکه در صورت داشتن چه علائمی باید ببرم بیمارستان؟ تو خونه درمانی نداره؟؟ خیلی نگرانشم ممنون میشم زودتر جوابمو بدید.
بند نافش دیشب افتاد! خیلی طولانی شد.

13 پاسخ 384 بازدید


بی‌قراری نوزاد هفت ماهه

سلام خانم دکتر عزیز اوما
پسرم هفت ماهششه
به ده شبی هستش شبا خیلی بی‌قراره با چشای بسته گریه می‌کنه و قور میزنه فقط .
هر یه ساعت یبار اینجوری میشه
به نظرتون به خاطر خارش لثه و یا درد دندونه؟؟
قبلنا یبار ساعتای یکونیم دو بیدار می‌شد شیر میخورد دوباره تو تخت می‌خوابید
الان نه اصلننن سر ساعت شایدم کمتر گریه گریه

24 پاسخ 896 بازدید


خانوما تو روخدا همتون بیاید راهنمایی میخوام

خانوما شماهم وقتی بچتون مریض میشه یا وقتی ویروس جدید میاد مث من استرس میگیرید؟ من ساعت ها گریه میکنم. بچم ک مريض میشه چند کیلو قشنگ کم میکنم. بخدا آخر سرطان میگیرم. حس میکنم هیچکی مث من نیست البته خب شرایط زندگیم جالب نیست بچمم رفلاکس شدید داره ولی من نمیتونم ب اعصابم مسلط باشم. هروقت مریض میشه فک میکنم خدایی نکرده از دستش میدم.... الان سه روزه ک خودم مریضم همش دارم گریه میکنم و نذرو نیاز و فکرو خیال ک ی وقت چیزیش نشه. امروز چندتا عطسه کرد. حتی نمیتونم نزدیک بشم ببینم تب داره یا ن. خدایا کمکم کن

91 پاسخ 1,686 بازدید


عکس رنگی با بیهوشی در آبادان یا اهواز 🙏🙏 لطفاااا

سلام دوستان لطفا مرکزی میشناسید که عکس رنگی با بیهوشی انجام بده. توی آبادان یا اهواز بهم معرفی کنید
رادیولوژی مهر آبادان ، بهم گفت دکتر بیهوشیمون نیست تاه ماه دیگه.

مرکز دیگه ای میشناسید آبادان و اهواز بهم معرفی کنید.
و سوال دیگه که حتما باید توی تاریخ مشخصی عکس رنگی انجام بدم؟
من رابطه جنسی ندارم مطمئنم باردار نیستم امکان داره قبل از پریودی برام عکس رنگی انجام بدن؟؟
یا حتما باید روز ۸ تا ۱۲ باشه

2 پاسخ 950 بازدید


خانم دکتر جان قرص دوفاستون چطوری مصرف کنم؟

سلام خانم دکتر عزیز من داره نزدیک به سه ماه میشه پریود نشدم تو تاپیک قبلیم گفتین که ده روز قرص دوفاستون مصرف کنم امروز قرصو خریدم ببینید دوزش درسته چطور مصرف کنم؟

31 پاسخ 477 بازدید