سلام خانم دکتر عزیز.سوال خواهرم هستش.
دردشدیدکمر واحساس فشار وحالات پریودی و دردهای تیر کشنده زیر شکم در کل سیکل ماهانه دارم.
سونو لگن باید انجام شود،گفتن مشکوک به آندومتریوز یا فیبروم هستم،آیا میتوان این سونو را در زمان پریودی انجام داد؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



313
1402/09/04


