گلم پپتی جونیور ویا پپتی واسه بچه های که آلرژی دارند هست .بچت هفت ماهه هست یکم سخته شیشه بگیره .از طرفی شیرهای مخصوص آلرژی خیلی تلخ هستن .کارت سخت تر میشه
اگرم وزن بچت رونموداره ینی شیرت کافیه وسیرش میکنه .غذای کمکی هم که احتمالا شروع کردی
ولی اگه واقعا شیرت خیلی کمه خواستی شیرخشک بدی طبق تجربه ام میگم.بزار خوب گرسنه بشه .شیشه شیر هم اونت بچه ها خیلی راحتتر قبول میکنن
سلام گلم تا جایی که میتونی شیر خشکی نکن بچتو من پسرم سینمو نگرفت مجبوری شیر خشک دادم دور از جونت به💩💩💩افتادم گیر نمیاد که وامونده گیرم بیاد کارت ملی میخوان 10تا در ماه میدن که برا بچه کافی نیست
ممنون عزیزم وزنش ۸۴۰۰ هستش خوبه ولی مشکل اینکه ۲ماه و نیمه ۲۰۰ گرم زیاد کرده ممنون عزیزم اب رو با شیشع میدم میگم شاید شیرخشک روهم بگیره البته میخام روزی یدفعه یا فقط شبا وقت خواب بهش بدگ
ممنون عزیزم شما از چند ماهگی شیر خشک دادین یعنی ممکنه کلا عادت بکیره ب شیشه اخه میخام روزی یه بار بهش بدم البته اگ نخورد تو فرنی و غذاهاش بهش میدم
سلام به روی قشنگتون مامان گل
زنده باشید 🪻
باید شیرخشک پپتی یا پپتی جونیور بدهید البته چون طعم را متوجه میشود احتمال پذیرش در این سن کم است، میتوانید از گالاکتومید و لاکتاول همزمان برای بهبود حجم شیر کمک بگیرید