سلام خانم دکتر عزیزم و دوستای گلم
دکتر جان من خیلی کلافه ام میخوام همه ی راه هارو امتحان کنم
من تحت درمان ناباروری هستم مرکز یزد
تنبلی تخمدان دارم،پریودی نا منظم و گاها نمیشم و دارو مصرف میکنم برای اینکه پریود شم،موهای زاید خیلی خیلی زیاد در کل نواحی بدن دارم ،چاقی خیلی زیاد مخصوصاااا در ناحیه شکم و همسرم مورفولوژیش دو بود و طبق پیشنهاد دکتر وارد سیکل آی وی اف شدیم
تخمک کشی انجام دادم ۲۲ تا تخمک کشیدم و از این ها سیزده تا تخمک خوب بود و هشت جنین تشکیل شد با گرید بی و سی
انتقال اول منفی شدم
و به دلیل عفونت شدید سیکل انتقال دومم کنسل شد
خواستم ازتون یه سوال بپرسم که به نظر شما من میتونم کوتر تخمدان کنم و تاثیری داره برام ؟میتونم با کوتر دوباره درمان دارویی انجام بدم و طبیعی باردار شم چون همسرم راستش با آی وی اف مخالفه
لطفا اگر میشه منو راهنمایی کنید خدا خیرتون بده 🙏
ذخیره تخمدانم سال ۹۹، ۷.۹بود و امسال ۱۵
کم کاری تیرویید و قرص میخورم
پرولاکتینم بالا بود یک دوره دارو مصرف کردم و اومد پایین
خانما کسی کوتر انجام داده ؟نتیجه چی شد؟
پرسش (1402/09/02):
کوتر تخمدان موثره ؟
572
15
1402/09/02
سوال کننده
0
1402/09/02
سلین حسینی
سلام عزیزم خیلی تنبلی زیادی داری
چربی شکمی خیلی تو بارداری تاثیر داره
من زیاد ندارم ولی دکتر بهم گفت مدام حلقه بزن که چربی هات کم بشه
حتما به پیج بارداری فلورا برای دکتر تاجیک هست سر بزن
به نظر من خیلی صبحت های درستی داره
فقط پیج فیک زیاد هست حواست باشه کلاهبرداری نباشه
چربی شکمی خیلی تو بارداری تاثیر داره
من زیاد ندارم ولی دکتر بهم گفت مدام حلقه بزن که چربی هات کم بشه
حتما به پیج بارداری فلورا برای دکتر تاجیک هست سر بزن
به نظر من خیلی صبحت های درستی داره
فقط پیج فیک زیاد هست حواست باشه کلاهبرداری نباشه
0
1402/09/02
فاطمه sh
سلام عزیزم،میشه یه سوال بپرسم؟
یزدی هستی یاازشهرستان میای مرکز ناباروری؟
چندتاسوال درمورد مرکز دارم ازت
یزدی هستی یاازشهرستان میای مرکز ناباروری؟
چندتاسوال درمورد مرکز دارم ازت
0
1402/09/02
سوال کننده
بخاطر سابقه پیچ خوردگی تخمدان نمیتونم حلقه بزنم و ورزش هم نمیتونم فقط پیاده روی مجازم
0
1402/09/02
سوال کننده
سلام عزیزم ،از شهرستان میرم
جانم بپرس
جانم بپرس
0
1402/09/02
فاطمه sh
ببین شمامرکز ناباروری صفاییه میری؟
دکترت کیه؟
من تازه میرم یعنی اولین بارم ۳شنبه همین هفته رفتم کهiuiشدم..کارشون میخوام ببینم چطوره؟
دکترت کیه؟
من تازه میرم یعنی اولین بارم ۳شنبه همین هفته رفتم کهiuiشدم..کارشون میخوام ببینم چطوره؟
0
1402/09/02
سلین حسینی
اتفاقا این دکتر تاجیک میگه پیاده روی از همه ورزش ها بهتره با یوگا که برای آرامش فکر هست البته خب رو جسم هم زیاد تاثیر داره
0
1402/09/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
جان دلم بهترین راهکاری که برای شما نتیجه بخش است کاهش وزن و کاهش چربی دور شکم اساسی است، کوتر هم بیشتر در مواردی موثر است که به درمان دارویی پاسخ ندهید و اگر هم خواستید انجام دهید حداقل یک دوره پانکچر دیگر انجام دهید تا مطمئن شویم amh کم نمیشود ❤️
جان دلم بهترین راهکاری که برای شما نتیجه بخش است کاهش وزن و کاهش چربی دور شکم اساسی است، کوتر هم بیشتر در مواردی موثر است که به درمان دارویی پاسخ ندهید و اگر هم خواستید انجام دهید حداقل یک دوره پانکچر دیگر انجام دهید تا مطمئن شویم amh کم نمیشود ❤️
0
1402/09/02
سوال کننده
بله عزیزم ،شما شنبه هم بودی درسته؟مانتو کرم داشتی برای آی یو آی میخواستی سونو شی
والا من یک مرتبه پانکچر شدم و اولین انتقالم منفی شد
بد نیستن از کرمان که رفتم خیلی بهترن
والا من یک مرتبه پانکچر شدم و اولین انتقالم منفی شد
بد نیستن از کرمان که رفتم خیلی بهترن
0
1402/09/02
سوال کننده
قبل از پانکچر خانم دکتر عزیزم سه دوره درمان دارویی با لتروزول داشتم که فولیکولا رشد نکرد
آهان یعنی دوباره پانکچر بشم و بعد آزمایش بدم ببینم کم شده یا نه؟
اگر کم شد انجام ندم؟
آهان یعنی دوباره پانکچر بشم و بعد آزمایش بدم ببینم کم شده یا نه؟
اگر کم شد انجام ندم؟
0
1402/09/02
فاطمه sh
مانتوم کرم بود..اما مرکز نبودم مطب دکتربودم..دکتر خودت کیه؟اگه حرفی نداری ایدی ایتامو بدم بیایی باهم صحبت کنیم سوال دارم
0
1402/09/03
پزشک اوما
عزیزم با کلومیفن چطور؟
0
1402/09/04
سوال کننده
نه عزیزم مشکلی نیست
0
1402/09/04
سوال کننده
نه با این قرصم فولی بالغ نداشتم
0
1402/09/04
فاطمه sh
@zahra79n401
یه پیامی واسم بذار
یه پیامی واسم بذار
0
1402/09/04
پزشک اوما
بنابراین کوتر میتواند اقدام کمکی خوبی باشد، ولی خب باز مهم نظر مرکز شما است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




