سلام دکترجان این دوتا امپول جفتشم یکیه؟ب داروخانه گفتم بپانتین میخام اکسی دکس داد گفتش همونهچون ۶تاس میترسم یکی نباشن میتونم تزریق کنم؟برای جلوگیری ازریزش مو گرفتم