من ۱۸ روز بعد موعدم مثبت شد
من ده روز بعد از موعد بی بی هاله انداخت فردا صبحش پر رنگ شد و آز دادم و بتام ۱۴۰۰ بود
منم ۱۰ روز بعد برام مثبت شد
کسی اینجا هست من دوتا سوال دارمـ
شش روز بعد از موعد بتا ۳۰۰۰
عزیزم بنظرم برو آزمایش بده از بلاتکلیفی در بیای به بیبی چک اعتمادی نیست انشالا که مثبت بشی
من ۶ هفته و چند روز بودم فهمیدم بتام ۱۰۰۰۰ بود😐
دو هفته ار پریودم گدشته بود
منم همین مشکل رو دارم پریودام نامنظمه طولانی ترین دورم ۳۳ روز بوده الان ۳۸ روزه که پریود نشدم زیر دلم درد میکنه ولی بی بی منفیه🤨
من ده روز بعد از موعدم مثبت شد