سلام خانما ودکترجان،دخترم تقربیا پونزده روزی میشه که راه میره بنظرشماطبیعیه که پاهاشو خیلی بهم جمع نمیکنه و انگار بنظرمیرسه که باز هستن وراه میره نمیدونم چطورمنظورمو برسونم ....من میترسم نکنه پاهاش همینقد موقع راه رفتن بازبمونه واصلاح نشه ....یا هرچقد بیشتر راه بره و مسلط بشه دیگ عادی راه میره
1
1402/09/02
نغمه ی
طبیعیه عزیرم پسر منم برا حفظ تعادل اولاش باز راه میرفت تا اینکه خوب راه افتاد درست دراه رفت
0
1402/09/02
نغمه ی

0
1402/09/02
نغمه ی

1
1402/09/02
الهام 👩👦👦
پسر منم پاهاشو خیلی باز میکنم فکر میکنم برا حفظ تعادل اینجوری راه میرن
1
1402/09/02
mina ashrafi
اوخ خدا😍
0
1402/09/02
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
طبیعیه هنوز تعادل کامل نداره خوب میشه کم کم
0
1402/09/02
شادی 🌈
پاهاشونو اول اینجوری میذارن، بعد اکی میشه
2
1402/09/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
نترسید جانم طبیعی است ، اوکه مثل ما تعادل ندارد، خود شما اگر مثلا قرار باشد روی دست هایتان حرکت کنید، میتوانید آنطور که روی پاها راه می روید حرکت کنید؟ بنابراین نگران نباشید به مرور تعادل حفظ شده و برطرف میشود ❤️
نترسید جانم طبیعی است ، اوکه مثل ما تعادل ندارد، خود شما اگر مثلا قرار باشد روی دست هایتان حرکت کنید، میتوانید آنطور که روی پاها راه می روید حرکت کنید؟ بنابراین نگران نباشید به مرور تعادل حفظ شده و برطرف میشود ❤️
1
1402/09/03
Zahra7667 ...
عزیزم خب اولشه،همه بچه ها اوایل راه افتادن اینطوری راهمیرن،چون هنوزسخته واسشون راهرفتن و بلد نشدن درست راه برن
1
1402/09/03
سوال کننده
سلام متشکرم از خانما ودکتر جان
1
1402/09/03
سوال کننده
خیالم راحت شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



458

