Ooma

قی کردن چشم نوزاد۶ماهه

سلام خانم دکتر و دوستان اومایی
پسرم از وقتی به دنیا اومد چشمش قی میکرد چند بار بردیم دکتر فقط قطره باکتی ماید میداد و میگفت ماساژ بده منم این کارها رو انجام میدادم تا مجاری اشکش باز بشه تا یک ماه بود که خیلی خوب شده بود ولی الان بازم نمیدونم چرا قی میکنه حتی از اولش هم خیلی شدیدتره جوری که چشماش باز نمیشه بنظرتون چیکارکنم خوب بشه؟
یعنی ممکنه چیزی افتاده باشه تو چشماش؟یا دستشو زده باشه چمشمش؟

26 پاسخ 761 بازدید


غذای کمکی به نوزاد ۶ ماهه با داشتن رفلاکس

سلام خانم دکتر ومامانای عزیز خسته نباشید من میهوام غذلی کمکی به بچم بدم لطفا از تجربیاتتون بگید چی بدم کدوم غذا .میوه ..اون پستونک میوه براش گرفتم براش کدوم میوه را آبش بگیرم لطفا کمکم کنید..و روزی چن دفعه باید غذا بدم وچن قاشق چون بچم رفلاکس معده داره لطفا از تجربیاتتون بگید ممنون میشم؟؟

9 پاسخ 1,099 بازدید


زایمان طبیعی بهتر یا سزارین

سلام وقتتون بخیر من ماه آخر باردادی ام دکترم سزارین نمیکنه میگه لگنت اوکیه سر بچه هم پایینه و هیچ‌مشکلی نداری تا زمانی که دردت بگیره خیلی شبها اذیت میشم ترس و اضطراب امونمو بریده اصلا خواب خوبی ندارم چرا نمیزارن سزارین کنیم وقتی اینهمه ترس و استرس داارم برای طبیعی

142 پاسخ 1,224 بازدید


واکسن ۱۸ ماهگی

سلام بچه ها برای واکسن ۱۸ ماهگی پسرم سرفه میکنه خواستم ببینم اشکالی نداره؟ ببرم یا باید صبرکنم خوب بشه

2 پاسخ 443 بازدید


حساسیت نوزاد با خوردن ابِ ابگشوت

سلام خانم دکتر عزیز
من دخترم الان ۴ ماه و ۱۷ روزشه و موقع غذا خوردن خیلی نگاه میکنه به دهن ما . برا همون بعضا اگر غذا ابکی باشه یه کوچولو به زبونش میزنم .
جمعه باغ بودیم که ابگوشت بود برا نهار و در حد دو سه قطره بهش دادم . که بعد یکی دو دقیقه یکم بالا اورد .
بعد از شنبه عصر اینا بازوهاش اینجوری دونه صورتی زده .
فک کنم حساسیت هست . نیاز هست دارو یا کرم خاصی بزنم به دستاش؟
یا خودش برطرف میشه

9 پاسخ 666 بازدید


امپول هاش سی جی

سلام ببخشید من 14 پریودم امپول هاش سی جی زدم فقط یک عدد امروز 24 پریودمه یعنی 3 روز مونده پریودم ولی درد تخمدان دارم این طبیعیه نکنه کیست بشه اونم هرزگاهی مگیره

24 پاسخ 1,269 بازدید


رنگ سبز مدفوع نوزاد دو ماهه+عکس... حالتون بد میشه نگاه نکنید

سلام . هر از گاهی رنگ مدفوع دخترم این شکلی میشه با مخاط کمی که داخلش هست.. مثلا امروز شه بار مدفوع کرده دوبارش سبز یبارش مثل همیشه زرد... حال عمومیش خوبه فقط زیاد میخوابه مثلا شش ساعت پشت هم میخوابه و اگه بیدارش کنم برای شیر گریه میکنه تا باز بخوابه وزن گیریش هم خوب بوده وزن دو ماهگیش ۵۱۵۰بوده الان دو ماه و ۲۳روزشه ..
شیر خودم رو میخوره فقط.. خودم عفونت قارچی گرفتم و دکتر برام دارو های زیادی نوشت آزیترومایسین. پروبیوتیک. سفکسیم و...

4 پاسخ 2,560 بازدید


دندون دراوردن نوزاد چهار ماهه!!!!!

سلام پزشک اوما و دوستان
دخترم چهار ماهشه
چند روز بیقراره
حرص میزنه و دائم دستش تو دهنشه و اب دهنش زیاد میاد
خیلی گریه میکنه
دکترش عکس دهنشو دید گف احتمالا دندوناشه
یه ژل دندون خوب میخوام معرفی کنید و عکس لثه هاشم میزارم ببینید
بنظرتون واسه دندون زود نیس؟؟

81 پاسخ 942 بازدید


تفسیر آزمایش ان تی

سلام خدمت دکتر عزیز میشه جواب آزمایش منو تفسیر کنید
سلام خوشکلا
بیاین من جواب آزمایش ان تی رو گرفتم بیاین بگید چطوره

88 پاسخ 403 بازدید


گرگرفتگی پا و ورم مچ پا

سلام خانم دکتر خسته نباشید
من چن روزه کف پاهام داغ میشه و روی پا و انگشتام احساس گرگرفتگی و درد وکوفتگی دارم. دیروز دیدم مچ پاهام ورم کرده . علتش چی میتونه باشه ؟ باید چیکار کنم؟ اخه ورم بارداری ک از الان خیلی زوده

1 پاسخ 283 بازدید


معرفی بهترین مکمل کلسیم در بارداری

سلام خدمت دوستان و پزشک اوما
میخوام یه کلسیم خیلی خیلی خوب معرفی کنید چون اولا مصرف لبنیاتم خیلی خیلی کمه
دوما چون تازه دوران شیردهی رو پشت سر گذاشتم میخوام یه مکمل خوب مصرف کنم
چیزی که بعد بارداری هم مصرف کنم مدتها..تا کمبود بدنم جبران شه

سپااااس

9 پاسخ 680 بازدید


نداشتن تهوع در بارداری

سلام وقتتون بخیر
ببخشید من هفته ۱۱ بارداری هستم و تاحالا تهوع نداشتم و حالم خوبه خوبه. هفته دیگه هم قراره برم غربالگری. هفته هشت هم رفتم دکتر معاینه شدم و قلب بچه م تشکیل شده بود و رشدش هم خوب بوده خدا رو شکر.
الان یکی از دوستانم گفت حالت تهوع خیلی نشانه خوبیه تو بارداری و اگه نداشته باشی خطرناکه و من استرس گرفتم. خواستم ببینم واقعا همینطوره؟

71 پاسخ 546 بازدید


مکیدن زیاد انگشت توسط دخترم

سلام خانوم دکتر و دوستان عزیز دختر من الان ۳ ماه و بیست روزشه از شیر خودم تغذیه میشه خیلی دو تا دستاشو مشت میکنه و میخوره با ولع که هر کس که میبینه میگه گرسنه اس حتی وقتی تازه بهش شیر دادم هم همینکار با ولع میکنه یه چند روزیه که شیر خشک براش گرفتم روزی ۶۰ تا بهش میدم ولی فایده نداره بازم دستاش دو مشتی تو دهنشه میخاستم ببینم طبیعیه یا بچه گرسنه اس ..شیر آپتامیل پپتی میخوره چوک حساسیت داره

22 پاسخ 587 بازدید


تب کودک سه ماهه

خانوم دکتر دخترن تب داشت این جواب ازمایشش مشکلی داره؟ دیشب۳۸/۵بود قطره استامینوفن پاراکید دادم میتونم شیافم بزنم؟ الان چند ساعته بین ۳۶/۵تا۳۷/۱متغیره

8 پاسخ 346 بازدید


پزشک عزیزم و اومایی های عزیز درمورد لانه گزینی بعد از لقاح

سلام ،چندروز بعد از تخمکگزاری و لقاح،، لانه گزینی انجام میشه؟؟و علایمش چی هس؟

69 پاسخ 751 بازدید


سر درد بعد شیردهی

سلام خدمت پزشک محترم و دوستان عزیز اومایی
من ۱۰ روزه بعد شیردهی سمت راست سرم بالای گوشم یه درد شدددددید میگیره و ول نمیکنه. حتی شب تا صبح درد داره طوری که نمیتونم بخوابم فقط پروفن میخورم چند دقیقه آروم میشه باز شروع میشه.کم خونی هم دارم ولی دارم آهن ۸۰ میل روزی ۲ تا میخورم هیچ فرقی هم نکرده
کسی بوده مثل من باشه میشه لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم دارم میمیرم از درد

11 پاسخ 287 بازدید


اسهال در هفته 23

سلام
من امروز اسهال گرفتم از صبح،چیزی هم نخوردم که اذیت بکنه به نظرم.فقط صبح حلیم زیاد خوردم!
از صبح تا شب حدود پنج بار بیرون روی داشتم ولی با دل پیچه و دل‌درد زیاد همراه نیست و خیلی کم هست.یکمم احساس میکنم تب دارم ولی اطرافیان که دست میزنن به سرم، میگن نه!
تا وقت دکترم هم سه روز مونده.تا اون موقع صبر کنم یا زودتر باید مراجعه بکنم؟
ممنونم🌹

9 پاسخ 544 بازدید


دست زدن نوزاد ۵ ماهه ب صورت و چشمها

سلام خدمت پزشک اوما و مادران گل
ببخشید دختره من ۵ ماهشه خیییییییلی دست ب صورتشو چشماش میزنه
همش دستش رو صورتشو چشماشه
مخصوصا وقتی خوابش بگیره از لحظه ای ک میزارمش داخل گهواره دست ب چشماش میماله تااااااا وقتی خوابش ببره
با اینکه ناخناشم مرتب کوتاه میکنم بازم کنار چشمشو زخم میکنه
این کارش طبیعیه؟

16 پاسخ 1,947 بازدید


مواد غذایی ممنوعه برای شیردهی

دکتر عزیز و دوستان اومایی سلام
عزاداریاتون قبول
من زایمان طبیعی داشتم و شیر خودمو به پسرم میدم
لطفا ی لیست از غذاهایی که باید و نباید خورده بشن بهم بدید
مثلا میدونم حبوبات ممنوعه ولی مثلا خورشت قیمه و قورمه که لپه و لوبیا داره هم ممنوعه؟؟

31 پاسخ 3,123 بازدید


قطره آهن کی بدم به دخترم که تاثیرش خوب باشه؟

آهن و مولتی رو کی بدم گه تاثیرش خوب باشه دوستان ممنون میشم بگیر.
بعد من آهن رو با شربت قاطی میکنم میدم دخترم مشکلی نداره شربت هم خونگی هست میدم بهش قشنگ تا آخر میخوره مولتی هم میشه اینجوری کنم؟

10 پاسخ 510 بازدید