سلام دکتر عزیز
من ۵۰ روز پیش زایمان طبیعی داشتم که تا ۳۰ روز خونریزی و تا ۴۰روز لکه بینی داشتم . بعد از اون دیگه هیچ لکه بینی و خونریزی نبود و ترشحات سفید داشتم ولی دوباره از دیروز خونریزی شروع شده و مثل پریود هست
الان سوالم اینه که الان پریود شدم یا این خونریزی هنوز بخاطر زایمانه ؟؟
در ضمن شیر خودم را هم به بچه میدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



396
1401/07/16




