سلام خانم دکتر من تخمدان راستم تنبله و تخمدان چپم بعضی اوقات ۱ فولیکول غالب داره یا اصلا نداره، ماه پیش دکتر برام اوابوست نوشت اما همه جا میگن این مکمل برای تقویت تخمک هست ، من ۱ ماه روزی ۱ عدد از این کپسول استفاده کردم و ماه بعدش به جای اون روزی ۱ عدد ازپودر اینو فولیک، الان میخوام بدونم اگ اوابوست واقعا کمک کننده هست ک فولیکول رشد کنه و افزایش داشته باشه تا همون اوابوست رو دوباره بخرم و اگ فقط برای تقویت تخمک هست تا اینبار ب دکترم بگم برام لتروزل بنویسه؟ لطفا راهنماییم کنید
719
19
1401/07/16
سوال کننده
0
1401/07/16
زهراا🤲خدایا شکرت
اووبوست به عملکرد تخدان کمک میکنه
باعث میشه تخمدان خوب فعالیت کنه و بالطبع وقتی خوب کار میکنی تخمک خوب میده
شما میتونی هم لتروزول هم اووبوست همزمان استفاده کنی نتیجه عالی هم میگیری انشاللله تداخل دارویی هم نداره
باعث میشه تخمدان خوب فعالیت کنه و بالطبع وقتی خوب کار میکنی تخمک خوب میده
شما میتونی هم لتروزول هم اووبوست همزمان استفاده کنی نتیجه عالی هم میگیری انشاللله تداخل دارویی هم نداره
1
1401/07/16
ندا ❤
واسه تنبلی خوبه یعنی؟
0
1401/07/16
سوال کننده
بله اینم تعبیر درستیه
0
1401/07/16
. .
من ماهی ک خوردم باردار شدم
0
1401/07/16
سوال کننده
خداروشکر من ک ماه پیش خوردم هیچی این ماهم اینو فولیکخوردم
0
1401/07/16
سوال کننده
شما روزی چندتا میخوردید
0
1401/07/16
پزشک اوما
سلام آرزو جانم به روی قشنگتون
بله اوابوست هم به رشد تخمک ها و هم به بهبود کیفیت آن ها کمک می کند هم اینوفولیک و هم اوابوست را مصرف کنید اگر طی سه ماه روال درمانی با این موارد نتیجه نگرفتید و در سونوگرافی فولیکول بالغ دیده نشد داروهای محرک تخمک گذاری مانند لتروزول به این روال افزوده شود 🌹
بله اوابوست هم به رشد تخمک ها و هم به بهبود کیفیت آن ها کمک می کند هم اینوفولیک و هم اوابوست را مصرف کنید اگر طی سه ماه روال درمانی با این موارد نتیجه نگرفتید و در سونوگرافی فولیکول بالغ دیده نشد داروهای محرک تخمک گذاری مانند لتروزول به این روال افزوده شود 🌹
0
1401/07/16
زهراا🤲خدایا شکرت
بله عالیه من اونماهی که خوردم باردار شدم
0
1401/07/16
زهراا🤲خدایا شکرت
روزی دوتا عالی یکی صبح یکی شب
0
1401/07/16
سوال کننده
خانم دکتر من هم طی این ۳ ماه اقدام و هم ۶ ماه قبل زینک و ویتامین ای و دی و سی و متفورمین فولیک اسید میخوردم این دوماهم ک هم اوبوست و هم اینو فولیک رو خوردم بنظرتون وقتی این همه مدت مکمل و تقویتی خوردم دیگ وقتش نیست ک لتروزل بخورم ، دکتر خودمم بهم گفت ۳ ماه اوبوست رو بخور اما من فقط یه ماه خوردم و ماه بعدش اینو فولیک ، الان نمیدونم دقیقا چیکار کنم
0
1401/07/17
پزشک اوما
جان دلم وقتی اوابوست را خوردید، سونوگرافی دادید تا مشخص شود که فولیکول بالغ دارید یا خیر ؟همسرتان آزمایش داده اند؟
0
1401/07/17
سوال کننده
بعد اوابوست ن دیگ سونو ندادم
0
1401/07/17
سوال کننده
همسرمم ن تاحالا ازمایش نداده
0
1401/07/17
پزشک اوما
عزیزم همسرتان اول آزمایش انجام دهند در این سیکل هم اینوفولیک و هم اوابوست بخورید و سونوگرافی بدهید ببینیم پاسخ بدن به درمان چیست🌹🌹
1
1401/07/17
سوال کننده
باشه خانم دکتر ممنون ازتون
0
1401/07/17
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌺🌺
0
1401/07/17
پزشک اوما
stk: |~|11|~|139
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




