امروز اولین روز ازهفته ۳۹ هستم. ازدیشب اصلا تکون خوردناش رو حس نکردم.
امروز اولین روز ازهفته ۳۹ هستم. ازدیشب اصلا تکون نخورده، بااینکه الان خوراکی شیرین خوردم به پهلوی چپ هم خوابیدم. کسی تو این هفته اینجور شده؟؟
خوردن شیر و لبنیات محلی
سلام خانم دکتر عزیز و مهربان
خانم دکتر به ما ک میگن نباید شیر و لبنیات محلی بخورید فقط پاستوریزه
اما خب پاستوریزه ها ک معلوم نیست چین و چطور تولید میشن
اگه ما شیرو خوب بجوشونیم چی؟ دیگه محبور نباشیم پاستوریزه استفاده کنیم
بی بی چکم همون لحظه ریختن دو خط شد
سلام مامانای عزیز و مامانای آینده و پزشک محترم اوما
دیشب بی بی زدم همون لحظه دوخط شد
ولی بعدش هاله شد البته همون لحظه که دوخط شد برش داشتم سریع الانم هنون حاله هم رفته هیچ آثاری نیست گیججججج شدم واقعااااااا
بچه های مازندارن یه لحظه بیاین لطفا
iui مرکز ناباروری حضرت مریم ساری چقدر هزینه اشه؟
فقط قیمتشو میخواستم بدونم
بهم گفتن ۵۰ تا ۶۰ درصد احتمال داره جنسیت خودتون بشه
منم گفتم پناه بر خدا دیگه هر چی اون بخواد همون میشه
من اقدام میکنم به iui اگه خدا بخواد هر جنسیتی شد مشکلی نیست
وقتی برای تعیین جنسیت اقدام میکنم دیگه بقیه اشو میسپارم به خدا
چون یه بار اول زندگی یه چیزی رو به زور از خدا خواستم ریده شد توش
دیگه به زور چیزی نمیخوام
اگه قیمتشو میدونین لطفا بگین
در مورد شربت سفکسیم ..که از یه شرکت دیگس
سلام شبتون بخیر ..پسر عفونت ادرار داره بعد دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ نوشت ..تموم شد شوهرم رفت یکی دیگه خرید باید مثل اون باشه یا فرقی نمیکنه داروانه بهش گفته از یه شرکت دیگس
رفع یبوست بعد از زایمان و شیاف بیزاکول
سلام وقتتون بخیر.من 4روز زایمان کردم ولی هنوز شکمم کار نکرده روزی 3بار راکسی ژل هم میخورم .شیاف بیزاکول خوبه مصرف کنم؟؟طرز مصرفشم بگید بی زحمت
برطرف کردن کولیک نوزاد
سلام وقت بخیر خدمت پزشک اوما و دوستان
پسرم کولیک شدید داره زور میزنه قرمز میشه نفخ هم داره شکمش خوب کار میکرد الان زور میزنه تا ی کمی کار کنه
قطره کولیکیز و روتفلور هم بش میدم، کولیکیز رو ک میدم بعدش خیلی گشنش میشه همش میخاد شیر بخوره و بعد خیلی شدیدتر زور میزنه خوابشم بخاطر این زور زدن کم شده چیکار کنم؟ قطره بش نمیسازه یعنی؟
کاشت ناخن در هفته آخر بارداری
سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
میخواستم بدونم کاشت ناخن تو سن بارداری من خطرناک هست یا نه?من تو کل دوران بارداری،حتی لاک هم نزدم..
ولی الان خیلی دلم کشیده یکم به ناخن هام سروسامان بدم..ولی میترسم ضرر داشته باشه
اول هفته بعد هم نوبت سزارین دارم
کم شدن حجم شیر
سلام خانم دکتر و مامان های گل اومایی
یه مدت شیرم کم شده
قبلا خیلی خوب بود
بچه ام شیر نمیشه
اینقد مک میزنه تا یه کم شیر بیاد
مجبورم بهش شیر خشک بدم
دوست دارم شیر خودم بدم بچه ام
پیشنهاد چی دارید ؟
غذامم خوبه ، گوشت مرغ ماهی ، کره محلی و .. همه چی میخورم
از دیروز هم شیر افزا میخورم ولی تغییر نکرده
میشه بهم راهکار بدید
راستی به خاطر 70روز خون ریزی دکتر بهم آزیترومایسین داد
از بعد اون اینجوری شدم
شش تا بیشتر نبود
الان ده روزه خیلی شیرم کم شده
گریه هاو بیقراری نوزاد ۱۶ روزه
سلام دکتر اوما
پسر من ۱۶ روزش هست و الان سه روزه گریه هاش قویتر شده، باید چیکار کنم کلی هول میشم وقتی گریه میکنه
سلام اوما جان خسته نباشی خواستم راجب مسواک زدن دخترم بگم
چه جوری مسواک بزنم براش تو یازده ماهه یک دندون درآورده چه پیشنهادی می دین مسواک یا خمیر دندون بگیرم براش؟اسمش رو می گین خمیر دندون با مسواک ش
لکه کرمی مایل به قهوه ی کم رنگ در ماه دوم
سلام الان اومدم درب بطری باز کنم هر چی زور زدم نشد ی دفعه احساس کردم ... چک کردم خودمو دیدم لکه کرمی دیدم در حدی که دستمال لک افتاد چند جاش الان باید چکار کنم خطرناکه؟
بعد عزاداریا قراره برم دکتر ولی الان ک اینو دیدم خطرناک نیست؟
رفلاکس داشتن یا نداشتن نوزاد دوماهه
سلام دکتر جان
پسر من موقعی ک آروغ میزنع وقتی خیلی پرخوری کرده همراه آروغش بالا میاره
مدفوعش منظمه روزی یک بار هر دوساعت شیر میخوره
سکسکه هم میزنع
شیر خشک هم شبا ۳درجه میدم
تنها فقط یکی از علاعم رفلاکس و داره اونم اینکه گاهی اوقات نه همیشه انگار تو دهنش چیزیه
گریه هم اصلا نداره خوابشم خوبه
کلا علاعمی ندارع ک من بدونم تو اذیته
یعنی رفلاکس داره؟میشه راهنماییم کنین
موقعی هم ک دل دردع کولیک ایز میدم و ب شکم مبخوابونم ساکت میشع
نظرتون رو دربارهی بی بی چک بگین
من حدود ۱۰ روزه بی بی چکام هاله میندازن وندفو و ویتاساین و مدیکور زدم موئدم امروزه
۵ تیرم آزمایش دادم منفی بود
بنظرتون دوباره برم آزمایش یا بی بی خطا داره
فقط معده درد و گر گرفتگی دارم
تب و اسهال کودک ۱۰ ماهه
سلام . پسرم سه روزه تب و اسهال داره . با شربت و قطره و شیاف کنترلش کردم . اما اشتها اصلا نداره . میخوره هم خیلی کم . شیرش هم کم شده . موندم چیا بدم بخوره ک هم مقوی باشه هم گرم . . شیر هم ک کلا مدتیه انگار دیگه دوس نداره . خیلی ضعیف شده .
علت غلیظ شدن مداوم آب دهان کودک۵ساله
باسلام پسرمن۵سالشه هفته ایی۳تا۴بار شب بعد از اینکه میخوابه یکساعت بع د بیدارمیشه آب دهنش غلیظ و کش دار میشه مدام ازدهنش میریزه بیرون راه گلوشو میبنده بعضی وقتاهم بالا میاره علتش چیه
سرماخوردگی و لک شدن بدن نوزاد
سلام وقت بخیر
هفته ی پیش برادر زاده هام مریض شدن و تب کردن
وقتی متوجه بیماریشون شدیم دیگه با هم رفت و آمد نکردیم ولی قبلش بچه ها پیش هم بود
چهارشنبه پسرم تب کرد بردم دکتر گفت خداراشکر وضعیتش بد نیست و استامینوفن و سیتریزین و قطره بینی داد
تب پسرم قط شده ولی سرفه هاش شروع شد
الان گلوش خلت داره
آبریزش بینی داره
و از دیروز بدنش دون دون قرمز شده
شکمش دیروز دون دونش بیشتر بود امروز کمتر شده
ولی کف پاهاش بیشتر شده
عکسش رو میزارم لطفا راهنمایی کنید
نزدیکی محافظت نشده و جلوگیری اورژانسی
من روز ۸ پریودمه تموم شده.دیشب نزدیکی داشتم با کاندوم سوراخ شد .یه ال دی خوردم .الان یه اورژانس ۱ونیم. با توجه اینکه اذر ماه پارسال همین اتفاق افتاد و قرص خوردم اما باردار شدم میخواستم بببنم چجوری محکم کاری کنم که باردار نشم؟
تب بالا رو چطور کنترل کنم ؟
سلام من دخترم ۴ ماه ۱ روزش هست امروز صبح متوجه شدم تب کرده ،تا دمای ۳۸ ،۳۸.۵ رفت بالا قطره استا بهش دادم الان دمای بدنش ۳۷.۴ ،دکتر بردم گفت ممکنه ویروس باشه ، میخواستم بدونم اگه خدایی نکرده کرونا باشه ،تو کرونا تب پایدارءو بالاء ؟
من اصلا از خونه بیرون نمیرم به هوای اینکه الان کرونا زیاد شده بعید میدونم کرونا باشه
امکان نداره داره دندون در میاره ؟
۳،۴ روزه یاد گرفته میچرخه ،چند روز پیش رفتم بالا سرش دیدم پایین تشک بازیشو با آویزای تشک بازیشو کرده تو دهنش نکنه از اونجا مریض شده ،
الان که تب داره میتونم موقع خواب روش ملحفه نازک بندازم آخه دست و پاهاش یخه؟؟؟
اگه دوباره رفت بالا چطور بیارمش پایین؟؟ موقع تنش شویه گریه میکنه
ضربان قلب بچه تو هفته ۳۷
سلام
ضربان قلبش خوبه؟؟؟اخه همیشه۱۷۷ یا ۱۶۵
یا ۱۵۳بوده
الان قلبش۱۳۸




