سلام دکتر وقتتون بخیر
من جمعه هفته گذشته زایمان سزارین داشتم.
دو سه روزه هر بار سرویس میرم موقع دفع ادرار یه سوزش و درد بدی حس میکنم ک انگار تا زیردلمم تیر میکشه
فقط حین دفع ادرار نیس تو خونه م گاهی درد میگیره حس میکنم همون جاییه ک سوند وصل بود.
طبیعیه بعد زایمان این درد یا نه؟
سفکسیم و انتی بیوتیک هم از روز اول مصرف میکنم روزی یکی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



636
1401/07/15








