Ooma

ضربان قلب بچه تو هفته ۳۷

سلام
ضربان قلبش خوبه؟؟؟اخه همیشه۱۷۷ یا ۱۶۵
یا ۱۵۳بوده
الان قلبش۱۳۸

10 پاسخ 484 بازدید


آفت زدن واژن و سوزش

سلام پزشک اوما وقت بخیر
این سوال مربوط به خواهرمه که فعلا شرایط دکتر رفتن نداره ممنون میشم راهنمایی کنین که چی مصرف کنه و چی کار کنه .
داخل واژنم اول یه افت زده بود الان چند تا شده هم سوزش زیاد دارم هم درد قرص داکسی سایکلین هم میخورم با جوش شیرین هم شست شو میدم روی افت هم پماد کلوتریمازول میزنم
به کوتریمکسازول و سیپروفلوکساسین حساسیت داره نمیتونه استفاده کنه

7 پاسخ 642 بازدید


جنین در هفته ۳۷ کامل رسیده است؟

سلام پزشک جان بنده یکشنبه ۲۳ مرداد میشم ۳۷ هفته و یک روز طبق ان تی و پزشکم برام نوبت زایمان زدن ب دلیل سرکلاژ و معاینه ایی ک انجام دادن...ایا جنین من در ۳۷ هفته و یک روز کامل و رسیده حساب میشه؟

38 پاسخ 1,536 بازدید


سوزش بعد از شستشو

سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز.من بعدزایمان با شامپو که بخیه هامو میشستم سوزش نداشتم الان این دوسه باره که سوزش میگیرم بعداز شستشو ..بعداز ادرار هم خودمو میشورم ،آب که میگیرم خودم سوزش دارم ولی کم.ولی موقع ادرار نه.بخیه هام خوب شدن.چه دارویی میتونم استفاده کنم؟
شیرخودمو میدم بچم،زایمانمم طبیعی بوده

25 پاسخ 410 بازدید


متخصصین بی بی چک بیاین

سلام عزیزان
من سه چهار ماه پریودم منظم شده بود
ماه پیش هفتم تا چهاردهم پریود بودم
اینماه پریود نشدم

کلا دوبار رابطه محافظت نشده داشتم ماه پیش
الان بی بی چک زدم اینجوری شده
دوقطره ابم ریختم خط کمرنگ نرفت
نظرتون چیه؟؟؟؟

45 پاسخ 1,066 بازدید


بی بی چک هاله دار

سلام. من بعد از زایمان دخترم پریودی هام نامنظم شده الان یک سالشه اول ها که نمیدونستم همس استرس بارداری داشتم ولی بی بیچک ها یعد از خشک شدن هاله میانداختند. ولی این ماه من چون همیشه ۲۷ روزه بودم این سری هم اگر براساس ۲۷ روز حساب کنم ۳ الی ۴ روز تاخیر داشتم . نمیدونم چرا رفتم کیت تخمک گذاری گذاشتم . دیدم مثبت شد. بعد دیشب بی بیچک گذاشتم . توی همان ۵ دقیقه اول یک هاله خیلی محو انداخت یعنی تو عکس مشخص نیست. امروز صبح هم گذاشتم و همان هاله محو را انداخت. من جلو گیریم طبیعیه. آیا امکان داره الکی باشه.
آخه چند روزه احساس لرز از کمر به پایین دارم و کمی سرگیجه و کمی احساس تهوع.

38 پاسخ 1,403 بازدید


سلام دوستان دوستم عمل صفرا انجام داده

میخوام بدونم بعد عمل چه چیزی باید بخوره
میخوام برم دیدنش یک چیزی ببرم
ممنونم میشم راهنماییم کنید

9 پاسخ 357 بازدید


بند ناف تک شریانی

سلام روز بخیر، من هفته ۱۲ بارداری هستم و دیروز رفتم سونوی NT، دکتر بهم گفت بند ناف تک شریانی هست. خیلی نگران هستم. از پزشک عزیز اوما سوالی دارم، در چه زمانی دقیق داخل سونو میشه این قضیه رو تشخیص داد؟

10 پاسخ 791 بازدید


اسهال نوزاد سه ماهه

سلام دخترم سه ماهشه ازدیروز اسهال شده میشه بگید چی بهش بدم

8 پاسخ 364 بازدید


اسهال شدید کودک یک ساله❌❌❌😭😭

سلام . پسرم دیروز حموم بوده . همسرم میگه ی قلپ تو دهنش شامپو رفته موقعی ک سرشو میشسته. دیروز عصر س بار.از صب دو بار اسهال ابکیه.
بزور بهش ماست و اب دادم . کته هم نخورد ولی بهش جیزی نمیدم تا گشنه شه کته بخوره😭 چیکار کنم خوب شه 😭
قبلا هم کمی تو دهنش میرفت ولی هیچوقت اینجوری نشده بود
شیر خشکیه. شیر بهش ندم ؟
بالا هم نیاورده. تب هم نداره خداروشکر

11 پاسخ 622 بازدید


تغییر شیر خشک در نوزادان رفلاکسی و کولیکی

سلام
دخترم رفلاکس شدید داره ب گفه دکتر ک امپرازول اس داده و رتفلور
بعد ازم پرسید شیر خشک میدی ک چون شیر خشک نمیدادم اون موقع گفم ن
الان بچم شیر خشک هم روزی ۶۰ سی سی میخوره ولی اپتامیل ساده
الان میخام شیر خشک رفلاکسی بهش بدم خودم میتونم بخرم براش و دکتر تجویز نکنه اگه اره چ برندی بخرم اپتامیل رفلاکسی شو داره؟؟
اخه مطبا شلوغه و کرونا زیاد شده میترسم بچمو ببرم دکتر
اینم بگم دو روزه رفلاکسش بیشتر شده و بیشتر بالا میاره

56 پاسخ 602 بازدید


چکاپ آزمایش دوران بارداری

سلام وقت شما بخیر
ممنون میشم نظرتون رو در مورد ازمایشم بگین؟

9 پاسخ 350 بازدید


پوست دخترم چرا سفید شده یه تیکه؟ خیلی میترسم

پشت دخترم و یه تیکه روی رونش و یه خورده روی ساق پاش اینجوری شده
خودم شک کردم تا اینکه خواهرم هم بهم گفت
لطفا تا سه شنبه مطبا باز شه اگه اطلاعاتی دارین بهم بگین لطفا

15 پاسخ 646 بازدید


مصرف قرص iron +vitamin c

سلام دکتر جان
مصرف قرص iron+vitamin c در بارداری مجاز هست
چون پزشکم این دارو رو تجویز کردن

8 پاسخ 311 بازدید


سرماخوردگی نوزاد دوماهه و دادن دارو به نوزاد

دخترم دوماه و نیمشه انگار سرما خورده چیکار کنم، سرفه میکنه و بینیش گرفته،دکتر براش شربت ایورامی نوشته

4 پاسخ 295 بازدید


مدفوع خلط دار و بیماری ششم

سلام وقت بخیر.دخترم از سه شنبه تب شدید داشت با اسهال.بردم دکتر گفت بیماری ششم هست و بعد بدنش دونه های قرمز زد.الان بعد چند روز دخترم وقتی دسشویی میکنه گریه و بی قراری میکنه اسهال هم نیس ولی روزی ۵_۶ بار مدفوع میکنه.امروز دیدم که مدفوعش خلط دار هست.میتونه بخاطر مریضیش باشه؟

4 پاسخ 280 بازدید


خانوم دکتر لکه بینی دارم ++عکس***

اخرای هفته۶ هستم و لکه دارم همراه با کمر درد و دل درد...چیکار کنم؟؟؟😭😭😭😭همش هم استراحت هستم اصلا هیچ کاری نکردم
روزی دوتا شیاف میزارم با دوتا آمپول پروژسترون
چیکار کنم لکم تموم بشه؟؟؟؟
ای وی اف هستم سونو هم دادم ساک بارداری داخل رحم بوده

137 پاسخ 1,840 بازدید


دل درد بعد از نزدیکی

سلام من دیروز و امروز امپول ازادسازی تخمک زدم فولیکولامم خیلی خوب بودن این ماه همه درشت . حالا امشب بعد نزدیکی خیلی دلم درد گرف در حد مرگ خیلی بد بود چیکارکنم چشه

17 پاسخ 532 بازدید


داروهای مجاز سرماخوردگی در دوران شیردهی

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
من سرماخوردم .دکتر برام دوتا امپول پنی سلین نوشت بود ک یکیشو زدم .با یه امپول دیگ ک واسه عفونت بود و یه سرم .
و کپسول آزیترومایسین و قرص سرماخوردگی بزرگسالان و دیفن هیدرامین نوشته .میتونم از این داروها استفاده کنم ؟ پسرم شیر خودمو میخوره .
سرفه دارم و عطسه و ابریزش بینی .دکتر گفت عفونته

6 پاسخ 545 بازدید


تنبلی تخمدان شدید هست یاخیر

سلام دکتر وقت بخیر ممنون نیشم سونو را ببینید .واینکه تنبلی تخمدان شدید هست؟مایع ازاد یعنی چی؟ اندومتریوز دیده میشود؟ممنون میشم پاسخ دهید

16 پاسخ 1,049 بازدید