ضربان قلب بچه تو هفته ۳۷
سلام
ضربان قلبش خوبه؟؟؟اخه همیشه۱۷۷ یا ۱۶۵
یا ۱۵۳بوده
الان قلبش۱۳۸
آفت زدن واژن و سوزش
سلام پزشک اوما وقت بخیر
این سوال مربوط به خواهرمه که فعلا شرایط دکتر رفتن نداره ممنون میشم راهنمایی کنین که چی مصرف کنه و چی کار کنه .
داخل واژنم اول یه افت زده بود الان چند تا شده هم سوزش زیاد دارم هم درد قرص داکسی سایکلین هم میخورم با جوش شیرین هم شست شو میدم روی افت هم پماد کلوتریمازول میزنم
به کوتریمکسازول و سیپروفلوکساسین حساسیت داره نمیتونه استفاده کنه
جنین در هفته ۳۷ کامل رسیده است؟
سلام پزشک جان بنده یکشنبه ۲۳ مرداد میشم ۳۷ هفته و یک روز طبق ان تی و پزشکم برام نوبت زایمان زدن ب دلیل سرکلاژ و معاینه ایی ک انجام دادن...ایا جنین من در ۳۷ هفته و یک روز کامل و رسیده حساب میشه؟
سوزش بعد از شستشو
سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز.من بعدزایمان با شامپو که بخیه هامو میشستم سوزش نداشتم الان این دوسه باره که سوزش میگیرم بعداز شستشو ..بعداز ادرار هم خودمو میشورم ،آب که میگیرم خودم سوزش دارم ولی کم.ولی موقع ادرار نه.بخیه هام خوب شدن.چه دارویی میتونم استفاده کنم؟
شیرخودمو میدم بچم،زایمانمم طبیعی بوده
متخصصین بی بی چک بیاین
سلام عزیزان
من سه چهار ماه پریودم منظم شده بود
ماه پیش هفتم تا چهاردهم پریود بودم
اینماه پریود نشدم
کلا دوبار رابطه محافظت نشده داشتم ماه پیش
الان بی بی چک زدم اینجوری شده
دوقطره ابم ریختم خط کمرنگ نرفت
نظرتون چیه؟؟؟؟
بی بی چک هاله دار
سلام. من بعد از زایمان دخترم پریودی هام نامنظم شده الان یک سالشه اول ها که نمیدونستم همس استرس بارداری داشتم ولی بی بیچک ها یعد از خشک شدن هاله میانداختند. ولی این ماه من چون همیشه ۲۷ روزه بودم این سری هم اگر براساس ۲۷ روز حساب کنم ۳ الی ۴ روز تاخیر داشتم . نمیدونم چرا رفتم کیت تخمک گذاری گذاشتم . دیدم مثبت شد. بعد دیشب بی بیچک گذاشتم . توی همان ۵ دقیقه اول یک هاله خیلی محو انداخت یعنی تو عکس مشخص نیست. امروز صبح هم گذاشتم و همان هاله محو را انداخت. من جلو گیریم طبیعیه. آیا امکان داره الکی باشه.
آخه چند روزه احساس لرز از کمر به پایین دارم و کمی سرگیجه و کمی احساس تهوع.
سلام دوستان دوستم عمل صفرا انجام داده
میخوام بدونم بعد عمل چه چیزی باید بخوره
میخوام برم دیدنش یک چیزی ببرم
ممنونم میشم راهنماییم کنید
بند ناف تک شریانی
سلام روز بخیر، من هفته ۱۲ بارداری هستم و دیروز رفتم سونوی NT، دکتر بهم گفت بند ناف تک شریانی هست. خیلی نگران هستم. از پزشک عزیز اوما سوالی دارم، در چه زمانی دقیق داخل سونو میشه این قضیه رو تشخیص داد؟
اسهال نوزاد سه ماهه
سلام دخترم سه ماهشه ازدیروز اسهال شده میشه بگید چی بهش بدم
اسهال شدید کودک یک ساله❌❌❌😭😭
سلام . پسرم دیروز حموم بوده . همسرم میگه ی قلپ تو دهنش شامپو رفته موقعی ک سرشو میشسته. دیروز عصر س بار.از صب دو بار اسهال ابکیه.
بزور بهش ماست و اب دادم . کته هم نخورد ولی بهش جیزی نمیدم تا گشنه شه کته بخوره😭 چیکار کنم خوب شه 😭
قبلا هم کمی تو دهنش میرفت ولی هیچوقت اینجوری نشده بود
شیر خشکیه. شیر بهش ندم ؟
بالا هم نیاورده. تب هم نداره خداروشکر
تغییر شیر خشک در نوزادان رفلاکسی و کولیکی
سلام
دخترم رفلاکس شدید داره ب گفه دکتر ک امپرازول اس داده و رتفلور
بعد ازم پرسید شیر خشک میدی ک چون شیر خشک نمیدادم اون موقع گفم ن
الان بچم شیر خشک هم روزی ۶۰ سی سی میخوره ولی اپتامیل ساده
الان میخام شیر خشک رفلاکسی بهش بدم خودم میتونم بخرم براش و دکتر تجویز نکنه اگه اره چ برندی بخرم اپتامیل رفلاکسی شو داره؟؟
اخه مطبا شلوغه و کرونا زیاد شده میترسم بچمو ببرم دکتر
اینم بگم دو روزه رفلاکسش بیشتر شده و بیشتر بالا میاره
چکاپ آزمایش دوران بارداری
سلام وقت شما بخیر
ممنون میشم نظرتون رو در مورد ازمایشم بگین؟
پوست دخترم چرا سفید شده یه تیکه؟ خیلی میترسم
پشت دخترم و یه تیکه روی رونش و یه خورده روی ساق پاش اینجوری شده
خودم شک کردم تا اینکه خواهرم هم بهم گفت
لطفا تا سه شنبه مطبا باز شه اگه اطلاعاتی دارین بهم بگین لطفا
مصرف قرص iron +vitamin c
سلام دکتر جان
مصرف قرص iron+vitamin c در بارداری مجاز هست
چون پزشکم این دارو رو تجویز کردن
سرماخوردگی نوزاد دوماهه و دادن دارو به نوزاد
دخترم دوماه و نیمشه انگار سرما خورده چیکار کنم، سرفه میکنه و بینیش گرفته،دکتر براش شربت ایورامی نوشته
مدفوع خلط دار و بیماری ششم
سلام وقت بخیر.دخترم از سه شنبه تب شدید داشت با اسهال.بردم دکتر گفت بیماری ششم هست و بعد بدنش دونه های قرمز زد.الان بعد چند روز دخترم وقتی دسشویی میکنه گریه و بی قراری میکنه اسهال هم نیس ولی روزی ۵_۶ بار مدفوع میکنه.امروز دیدم که مدفوعش خلط دار هست.میتونه بخاطر مریضیش باشه؟
خانوم دکتر لکه بینی دارم ++عکس***
اخرای هفته۶ هستم و لکه دارم همراه با کمر درد و دل درد...چیکار کنم؟؟؟😭😭😭😭همش هم استراحت هستم اصلا هیچ کاری نکردم
روزی دوتا شیاف میزارم با دوتا آمپول پروژسترون
چیکار کنم لکم تموم بشه؟؟؟؟
ای وی اف هستم سونو هم دادم ساک بارداری داخل رحم بوده
دل درد بعد از نزدیکی
سلام من دیروز و امروز امپول ازادسازی تخمک زدم فولیکولامم خیلی خوب بودن این ماه همه درشت . حالا امشب بعد نزدیکی خیلی دلم درد گرف در حد مرگ خیلی بد بود چیکارکنم چشه
داروهای مجاز سرماخوردگی در دوران شیردهی
سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
من سرماخوردم .دکتر برام دوتا امپول پنی سلین نوشت بود ک یکیشو زدم .با یه امپول دیگ ک واسه عفونت بود و یه سرم .
و کپسول آزیترومایسین و قرص سرماخوردگی بزرگسالان و دیفن هیدرامین نوشته .میتونم از این داروها استفاده کنم ؟ پسرم شیر خودمو میخوره .
سرفه دارم و عطسه و ابریزش بینی .دکتر گفت عفونته
تنبلی تخمدان شدید هست یاخیر
سلام دکتر وقت بخیر ممنون نیشم سونو را ببینید .واینکه تنبلی تخمدان شدید هست؟مایع ازاد یعنی چی؟ اندومتریوز دیده میشود؟ممنون میشم پاسخ دهید




