پزشک عزیز
من دائما تو خواب به حالت طاق باز میچرخم و واقعا نمیدونم باید چیکار کنم دورو برم پر از بالشته و باز نصفه شب بیدار میشم میبینم طاق باز شدم
البته فکر میکنم این مسئله بخاطر ضعف پهلوهام باشه چون 2 ماهه استراحت مطلقم و همش رو پهلو خوابیدم در طول روز.
این طاق باز شدن برا بچم خطر نداره؟نگرانشم😭
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



716
1401/07/16


