نوچ عادیه حتی ببشترم میشه
ای بابا هرچی بگذره بدتر هم میشه😫
عادیه عزیزم هفته های آخر ببشتر هم میشه😅
سلام به روی قشنگتون مامان جان
این احساس تیر کشیدن از کی شروع شده؟ با گذشت زمان شدت پیدا کرده؟ با تغییر وضعیت و استراحت بهبود پیدا می کند ؟
قبلا هم گاهی احساس میکردم ولی از دیروز دوباره حس میکنم ریتم منظمی نداره و شدت نگرفته فقط گاهی هست
مامان گل میزان استراحت خود را بسیار افزایش دهید ، دقت کنید که این قبیل احساسات با افزایش سن بارداری بدلیل فشار جنین در حال رشد و رحم بزرگ شده بر روی اندام های لگنی طبیعی هستند اما اگر با استراحت به شکل قابل توجه بهتر نشدید یا بر شدت این احساس افزوده شد در اسرع وقت مراجعه کنید تا مطمئن شویم که در معرض خطر زایمان زودرس نیستید 💗