Ooma

فولیک اسید چند باید استفاده کنم

سلام.من دکترم فولیک اسید پنج نوشته برام.سه ماه مصرف کردم.دوباره رفتم داروخانه بگیرم گفتن فولیک اسید پنج برا کم خونی شدیده.منم کم خونی ندارم.اصلا باید چه فولیک اسیدی مصرف کنم و کلا چه نوع مکمل قبل از بارداری؟ممنون میشم تجربیاتتونو بگید بهم

10 پاسخ 483 بازدید


دکتر جان میشه این ازمایشو تفصیر کنید

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ازمایش ممال خواهرم هست و الان ۵ ماهه بارداره و دکتر در دسترسش نیست میشه لطفا کنید بگید مشکلی چیزی داره یا نه و چه داروی برای این ازمایش لازمه مصرف کنه ؟ممنون از جوابتون


11 پاسخ 1,494 بازدید


تفسیر آزمایش کراتین و سی بی سی

سلام خدمت خانم دکتر عزیز مادرم مریض مبتلا به کانسر سینه بودن و الان هرسه هفته تزریق دارن ممنون میشم آزمایش رو تفسیر کنید

29 پاسخ 868 بازدید


دفع نوزاد دو روزه

سلام خانم دکتر بچه م روزی که دنیا اومد دوبار بیمارستان دفع مدفوع داشت امروز خونه فقط ادرار داشته شیر خودم کم بود شیر خشک نان همراهش میدم پوست صورت ش هم کمی زد شده
الان مشکل دفعشه چکار کنم چی بهش بدم ممنون
ممکنه بخاطر شیر خشک یبوست گرفته باشه؟

37 پاسخ 486 بازدید


مصرف شیاف بعد ای یو ای

سلام من دیروز ای یو ای انجام دادم دکترم دارویی دیگه نداد گف فقط دوفاستون بخور . ولی همه میگن باید شیاف میداده . ضروری بوده شیاف؟؟

12 پاسخ 377 بازدید


خوردن دمنوش به در بارداری

سلام عزیزای دل.میخاستم بپرسم دمنوش به تو بارداری ضرر داره؟؟
من هیچ نوع دمنوشی استفاده نمیکنم.جز دمنوش به.
میخاستم ببینم مشکلی نداره؟؟
ممنونم ازتون عشقا😍😍

8 پاسخ 453 بازدید


کرونا گرفتن و بوی بد دهان کودک

سلام خانم دکتر و دوستهای گلم ببخشید پسرم ده روزه کرونا گرفته دوبار دکتر بردمش ۴ روز تب داشت ۶ تا پنسلین براش نوشت دکتر ۴ تاشو زدیم دوتاش مونده الان بهتره ولی یکم سرفه میکنه دوسه روزه بوی جیشش و بوی دهنش خیلی بده اصلا فک میکنم بدنش هم بو میده دیروز دوبار بردمش حمام دیگه نمیدونم چیکارش کنم یکم جیش کرد رو فرش آنقدر بوش بده ۵ بار شامپو فرش کشیدم فایده نداره چیکارش کنم بعد واجبه اون دوتا امپولش رو هم بزنیم یا نه ممنون میشم راهنماییم کنید

22 پاسخ 334 بازدید


سلام کیا امپول hcgزدن و روز چندم بیبی مثبت شد

روز چندم بعدامپول بیبی مثبت شد و علاعم چیا داشتین.مچکرم.بیبی 10روز بعد امپول مثبت کاذبع؟

99 پاسخ 11,027 بازدید


تفسیر سونو آخر بارداری

سلام خانم دکتر ممنون میشم سنو منو تفسیر کنین ببین همه چی خوبه

15 پاسخ 532 بازدید


درمورد وزن نوزادم نگرانم راهنمایی کنید

سلام
پسرم امروز سه ماه هفده روزش هست و امروز برای وزن بردم بهداشت که ۵کیلو ۶۰۰بود گفتن خوبه ولی خودم احساس میکنم کمه فقط هم شیر خودم میخوره وشب تاصبح راحت میخوابه

26 پاسخ 648 بازدید


میزان غذای کمکی نوزاد

سلام دکتر عزیز و مامانای گل دختر من ۶ ماه چهار روز داره و تقریبا دو هفته هست که فرنی رو براش شروع کردم در کل می خواستم از خدمتتون بپرسم تقریبا در ۲۴ ساعت چند وعده و به جه میزان به غذای کمکی احتیاج دارند ممنون

13 پاسخ 483 بازدید


دوستان ممکن راهنماییم کنید در خصوصivf و prp

سلام من امروز رفتم سونو ۳روز پیش ۴تا فولیکول با سایز ۱۳ ۱۴ ۱۴ ۱۵ داشتم
امروز رفتم فولیکول با سایزهای ۱۸.۵ ۱۸ ۱۸ ۱۷ ۱۴ ۱۴ چندتاهم ۱۰ و ۱۲ داشتم امشب hcgزدم
۵شنبه پانکچر دارم ب دکتر گفتم میخوام prp رحمم انجام بدم با پانکچر
بنظرتون تعداد و سایزفولیکولام خوبه؟ prp بنظرتون تاثیری داره؟
ضخامت رحمم ۱۱ بود

4 پاسخ 844 بازدید


درد سینه بعد ازقطع شیردهی

سلام خانم دکترالان سه روزه پسرمو ازشیرگرفتم به شدت سینه هام درد میکنه میشه لطفا راهنماییم کنید خیلی اذیتم

25 پاسخ 353 بازدید


فشار خون 🌷 🌷

سلام
وقتتون بخیر
این فشار خون پایین محسوب میشه؟
خطرناکه؟
چیکار کنم بالا بره

22 پاسخ 467 بازدید


تزریق امپول hcg و اقدام

سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من روز ۱۲ سیکلم رفتم سونو و روز ۱۳ سیکل امپول تزریق کردم دکترم بهم گفت بعد از تزریق دو شب اقدام داشته باشم که من دیشب و پریشب اقدام رو داشتم از علائم تخمک گذاری هم دیروز خیلی دل درد داشتم لگنم خیییلی درد داشت تو نشستن اذیت بودم و ترشح هم زیاد داشتم یعنی اولین بارم بود روز تخمک گذاریم انقدر درد داشته باشم امروز هم دارم همین علائم رو ولی خیلی کمتر شده.
حالا میخواستم بدونم از امروز به بعد دیگه نباید اقدام داشته باشم؟ یا اشکالی نداره رابطه داشته باشم

28 پاسخ 751 بازدید


فشار خون بالا در بارداری

سلام
دوستان من هفته ۱۶ بارداری هستم و فشار خونم ۱۳ رو ۸ هست! این موضوع جای نگرانی داره؟ متاسفانه مطالب ناخوشایندی در مورد فشار خون بالا در بارداری خوندم. آیا منم از اون دسته افراد با فشار خون بالا محسوب میشم؟

16 پاسخ 383 بازدید


پسرم خیلی ب خودش میپیچه و نفخ داره

سلام خواهش میکنم راهنمایی کنین . پسرم اسهال و تب داشت امروز بردمش دکتر بهش امپول زدو دارو داد . البته از شنبه شروع شده بود اسهالش . اما الان بسته شده یبوست سخت گرفته . خیلی باد شکم داره و خوابش میاد اما هی میگیرش و ول میکنه . چیکار کنم . گرمیچر و متوکلوپرامید دادم بهش . شیر هم نمیخوره ب زور یکم اب دادم خورده . شکمش پره . مدام تو خونه میچرخونم همش گریه میکنه اولش گفتم شاید مال دندونه بعدش دیدم برای دلشه .

9 پاسخ 387 بازدید


سلام خانم دکتر میشه جواب غربال گری من رو ببینید؟

خانم دکتر عزیز من دو قلو باردارم و ریسک رو منفی زده ولی باز اون پایین نوشته ۱۵ هفته غربالگری دوم رو انجام بدم؟
دوستان که دو قلو داشتن آیا غربالگری مشابه من داشتن؟

36 پاسخ 565 بازدید


نوزادم چند روز پیش خیلی زیاد شیر بالا اورد و بعدش مدفوعش ابکی شد تا الان ادامه د

سلام‌پزشک اوما و دوستان وقتتون بخیر یه نوازد ۱۰ ماهه دارم ک شبا عادت داره از خواب بیدار بشه و شیر بخوره چند روز پیش صب زود وقتی میخاستم بهش شیر بدم خیلی معذرت میخام شیر بالا اورد امروز هم باز همینطور شد از همون روز مدفوعش ابکی هست چند روز پیش دوتا لیوان شیرکاکائو خوردم ممکنه بخاطر اون باشه؟ اگ راهکاری دارین ممنون میشم بهم بدین

20 پاسخ 450 بازدید


آزمایش بارداری مثبت و خونریزی

پزشک محترم اوما با سلام و عرض ادب
دوستم با چهار روز تأخیر آزمایش داده که بتاش شده 43 سه روز بعد دوباره همون ازمایشگاه تکرار کرده که شده 102، اما خونریزی شدید داره دکتر رفته بهش هیچ دارویی نداده گفته یا شیمیایی هست یا مثبت کاذب ، الان باید چکار کنه مگه میشه روند صعودی بتا داشته باشه و شیمیایی باشه ، شیاف براش تجویز نکرده حتی سونوگرافی هم نکرده ، نظر شما چیه ، ممنون از صبوری تون

8 پاسخ 734 بازدید