فولیک اسید چند باید استفاده کنم
سلام.من دکترم فولیک اسید پنج نوشته برام.سه ماه مصرف کردم.دوباره رفتم داروخانه بگیرم گفتن فولیک اسید پنج برا کم خونی شدیده.منم کم خونی ندارم.اصلا باید چه فولیک اسیدی مصرف کنم و کلا چه نوع مکمل قبل از بارداری؟ممنون میشم تجربیاتتونو بگید بهم
دکتر جان میشه این ازمایشو تفصیر کنید
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ازمایش ممال خواهرم هست و الان ۵ ماهه بارداره و دکتر در دسترسش نیست میشه لطفا کنید بگید مشکلی چیزی داره یا نه و چه داروی برای این ازمایش لازمه مصرف کنه ؟ممنون از جوابتون
تفسیر آزمایش کراتین و سی بی سی
سلام خدمت خانم دکتر عزیز مادرم مریض مبتلا به کانسر سینه بودن و الان هرسه هفته تزریق دارن ممنون میشم آزمایش رو تفسیر کنید
دفع نوزاد دو روزه
سلام خانم دکتر بچه م روزی که دنیا اومد دوبار بیمارستان دفع مدفوع داشت امروز خونه فقط ادرار داشته شیر خودم کم بود شیر خشک نان همراهش میدم پوست صورت ش هم کمی زد شده
الان مشکل دفعشه چکار کنم چی بهش بدم ممنون
ممکنه بخاطر شیر خشک یبوست گرفته باشه؟
مصرف شیاف بعد ای یو ای
سلام من دیروز ای یو ای انجام دادم دکترم دارویی دیگه نداد گف فقط دوفاستون بخور . ولی همه میگن باید شیاف میداده . ضروری بوده شیاف؟؟
خوردن دمنوش به در بارداری
سلام عزیزای دل.میخاستم بپرسم دمنوش به تو بارداری ضرر داره؟؟
من هیچ نوع دمنوشی استفاده نمیکنم.جز دمنوش به.
میخاستم ببینم مشکلی نداره؟؟
ممنونم ازتون عشقا😍😍
کرونا گرفتن و بوی بد دهان کودک
سلام خانم دکتر و دوستهای گلم ببخشید پسرم ده روزه کرونا گرفته دوبار دکتر بردمش ۴ روز تب داشت ۶ تا پنسلین براش نوشت دکتر ۴ تاشو زدیم دوتاش مونده الان بهتره ولی یکم سرفه میکنه دوسه روزه بوی جیشش و بوی دهنش خیلی بده اصلا فک میکنم بدنش هم بو میده دیروز دوبار بردمش حمام دیگه نمیدونم چیکارش کنم یکم جیش کرد رو فرش آنقدر بوش بده ۵ بار شامپو فرش کشیدم فایده نداره چیکارش کنم بعد واجبه اون دوتا امپولش رو هم بزنیم یا نه ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام کیا امپول hcgزدن و روز چندم بیبی مثبت شد
روز چندم بعدامپول بیبی مثبت شد و علاعم چیا داشتین.مچکرم.بیبی 10روز بعد امپول مثبت کاذبع؟
تفسیر سونو آخر بارداری
سلام خانم دکتر ممنون میشم سنو منو تفسیر کنین ببین همه چی خوبه
درمورد وزن نوزادم نگرانم راهنمایی کنید
سلام
پسرم امروز سه ماه هفده روزش هست و امروز برای وزن بردم بهداشت که ۵کیلو ۶۰۰بود گفتن خوبه ولی خودم احساس میکنم کمه فقط هم شیر خودم میخوره وشب تاصبح راحت میخوابه
میزان غذای کمکی نوزاد
سلام دکتر عزیز و مامانای گل دختر من ۶ ماه چهار روز داره و تقریبا دو هفته هست که فرنی رو براش شروع کردم در کل می خواستم از خدمتتون بپرسم تقریبا در ۲۴ ساعت چند وعده و به جه میزان به غذای کمکی احتیاج دارند ممنون
دوستان ممکن راهنماییم کنید در خصوصivf و prp
سلام من امروز رفتم سونو ۳روز پیش ۴تا فولیکول با سایز ۱۳ ۱۴ ۱۴ ۱۵ داشتم
امروز رفتم فولیکول با سایزهای ۱۸.۵ ۱۸ ۱۸ ۱۷ ۱۴ ۱۴ چندتاهم ۱۰ و ۱۲ داشتم امشب hcgزدم
۵شنبه پانکچر دارم ب دکتر گفتم میخوام prp رحمم انجام بدم با پانکچر
بنظرتون تعداد و سایزفولیکولام خوبه؟ prp بنظرتون تاثیری داره؟
ضخامت رحمم ۱۱ بود
درد سینه بعد ازقطع شیردهی
سلام خانم دکترالان سه روزه پسرمو ازشیرگرفتم به شدت سینه هام درد میکنه میشه لطفا راهنماییم کنید خیلی اذیتم
فشار خون 🌷 🌷
سلام
وقتتون بخیر
این فشار خون پایین محسوب میشه؟
خطرناکه؟
چیکار کنم بالا بره
تزریق امپول hcg و اقدام
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من روز ۱۲ سیکلم رفتم سونو و روز ۱۳ سیکل امپول تزریق کردم دکترم بهم گفت بعد از تزریق دو شب اقدام داشته باشم که من دیشب و پریشب اقدام رو داشتم از علائم تخمک گذاری هم دیروز خیلی دل درد داشتم لگنم خیییلی درد داشت تو نشستن اذیت بودم و ترشح هم زیاد داشتم یعنی اولین بارم بود روز تخمک گذاریم انقدر درد داشته باشم امروز هم دارم همین علائم رو ولی خیلی کمتر شده.
حالا میخواستم بدونم از امروز به بعد دیگه نباید اقدام داشته باشم؟ یا اشکالی نداره رابطه داشته باشم
فشار خون بالا در بارداری
سلام
دوستان من هفته ۱۶ بارداری هستم و فشار خونم ۱۳ رو ۸ هست! این موضوع جای نگرانی داره؟ متاسفانه مطالب ناخوشایندی در مورد فشار خون بالا در بارداری خوندم. آیا منم از اون دسته افراد با فشار خون بالا محسوب میشم؟
پسرم خیلی ب خودش میپیچه و نفخ داره
سلام خواهش میکنم راهنمایی کنین . پسرم اسهال و تب داشت امروز بردمش دکتر بهش امپول زدو دارو داد . البته از شنبه شروع شده بود اسهالش . اما الان بسته شده یبوست سخت گرفته . خیلی باد شکم داره و خوابش میاد اما هی میگیرش و ول میکنه . چیکار کنم . گرمیچر و متوکلوپرامید دادم بهش . شیر هم نمیخوره ب زور یکم اب دادم خورده . شکمش پره . مدام تو خونه میچرخونم همش گریه میکنه اولش گفتم شاید مال دندونه بعدش دیدم برای دلشه .
سلام خانم دکتر میشه جواب غربال گری من رو ببینید؟
خانم دکتر عزیز من دو قلو باردارم و ریسک رو منفی زده ولی باز اون پایین نوشته ۱۵ هفته غربالگری دوم رو انجام بدم؟
دوستان که دو قلو داشتن آیا غربالگری مشابه من داشتن؟
نوزادم چند روز پیش خیلی زیاد شیر بالا اورد و بعدش مدفوعش ابکی شد تا الان ادامه د
سلامپزشک اوما و دوستان وقتتون بخیر یه نوازد ۱۰ ماهه دارم ک شبا عادت داره از خواب بیدار بشه و شیر بخوره چند روز پیش صب زود وقتی میخاستم بهش شیر بدم خیلی معذرت میخام شیر بالا اورد امروز هم باز همینطور شد از همون روز مدفوعش ابکی هست چند روز پیش دوتا لیوان شیرکاکائو خوردم ممکنه بخاطر اون باشه؟ اگ راهکاری دارین ممنون میشم بهم بدین
آزمایش بارداری مثبت و خونریزی
پزشک محترم اوما با سلام و عرض ادب
دوستم با چهار روز تأخیر آزمایش داده که بتاش شده 43 سه روز بعد دوباره همون ازمایشگاه تکرار کرده که شده 102، اما خونریزی شدید داره دکتر رفته بهش هیچ دارویی نداده گفته یا شیمیایی هست یا مثبت کاذب ، الان باید چکار کنه مگه میشه روند صعودی بتا داشته باشه و شیمیایی باشه ، شیاف براش تجویز نکرده حتی سونوگرافی هم نکرده ، نظر شما چیه ، ممنون از صبوری تون




