سلام خانم دکتر بتای من آخر هفته ۴
۴۳۰۰بود بعد تا ۱۰۰۰ افت کرد و بعد دوهفته الان که هفته ۸ هستم شده ۷۷۰۰
و در سونو نوشته دو کانون اکوفری دیده شده این ینی چی
امیدی هست به این بتای کم در ۸ هفته؟
پرسش (1401/07/11):
بالا و پایین رفتن بتا
5378
30
1401/07/11
سوال کننده
0
1401/07/11
zahra 👶💑👫
سلام عزیزم
همه رو در یک ازمایشگاه دادی؟
همه رو در یک ازمایشگاه دادی؟
0
1401/07/11
zahra 👶💑👫
سونوگرافی نرفتی؟
0
1401/07/11
M j
شما باردار بودی ؟
0
1401/07/11
zahra 👶💑👫
نه متاسفانه بتام افت کرد
0
1401/07/11
سوال کننده
سلام بله در یک ازمایشگاه
0
1401/07/11
محیا احمدی
سلام گلم ...پیش متخصص زنان رفتی؟؟آزمایش ها و سونوت رو دید؟؟
0
1401/07/11
سوال کننده
بله فقط میگه بتا چک بشه و سونوی دوباره
0
1401/07/11
سوال کننده
با اینکه انوکسا و اسپرین مصرف میکنم از ۶ عصر تا وقت خواب نفسام سنگین شده احساس میکنم اکسیژن کم میارم
0
1401/07/11
محیا احمدی
میشه سونوت رو بفرستی ببینم؟؟
0
1401/07/11
مامان آنیا خدایا شکرت
احتمالا دوقلو بوده یکیش رشد نکرده اولش افت نشون داده بعدش اون تک قله رشد کرده
0
1401/07/11
سوال کننده

0
1401/07/12
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
گل من روند تغییرات بتا مشکوک است. سونوگرافی واژینال بوده؟
گل من روند تغییرات بتا مشکوک است. سونوگرافی واژینال بوده؟
0
1401/07/12
سوال کننده
بله
0
1401/07/12
سوال کننده
خانم دکتر دو کانون اکوفری یعنی چی منظورفولیکوله یا شبیه ساک بارداری
0
1401/07/12
پزشک اوما
عزیزم فولیکول درون رحم نیست مشکوک به ساک حاملگی است، سونوگرافی را مجددا یک هفته دیگر در یک مرکز معتبر تکرار کرده و نتیجه را گزارش دهید 🌹
1
1401/07/12
سوال کننده
چشم ممنونم
0
1401/07/12
پزشک اوما
stk: |~|12|~|19_col
0
1401/07/12
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹🌹🌹
0
1401/07/16
سوال کننده

0
1401/07/16
سوال کننده
سلام خانم دکتر این سونوی امروز منه بتام حدودا ۱۶ هزار
امروز روز ششم از هفته ۸ امه منه ولی سونو ۳ هفته دیر نشون میده
امروز روز ششم از هفته ۸ امه منه ولی سونو ۳ هفته دیر نشون میده
0
1401/07/16
سوال کننده
اگر باز بتام روند صعودی داشته باشه امیدی هست؟
0
1401/07/16
مرجان ❤️🌈❤️
سلام عزیزم. اگر سونو واژینال بوده و جای معتبر، متاسفانه نبود ضربان توی این سن بارداری نشونه عدم وجود جنینه.
من توی ۸ هفته با سونوی شکمی ضربان رو نشنید گفت بارداریت متوقف شده، بتام هم هشتاد هزار بود ... اما رشد نکرد
آرزو میکنم بهترینا در انتظارت باشه ❤️🙏🏻
من توی ۸ هفته با سونوی شکمی ضربان رو نشنید گفت بارداریت متوقف شده، بتام هم هشتاد هزار بود ... اما رشد نکرد
آرزو میکنم بهترینا در انتظارت باشه ❤️🙏🏻
0
1401/07/16
اسما _
سلام عزیزم ،این اختلاف تاریخ بین سن حاملگی و تاریخ پریود حاملگی پوچ نشون میده و چون ساک حاملگیت دفورمه شده اگه لکی بینی شرو شد سقط شروع میشه ،
0
1401/07/16
پزشک اوما
سلام جان دلم به روی قشنگتون
متاسفانه نتایج سونوگرافی چندان خوشایند نیست چون ساک حاملگی دیده شده دفورمه است یعنی حالت طبیعی خود را از دست داده، هرچقدر هم روند بتا صعودی باشد اهمیتی ندارد چون بتای صعودی به معنای لزوما سالم بودن بارداری نیست اما باتوجه به اینکه یک سونوگرافی تعیین کننده نیست 4 روز دیگر سونوگرافی را در یک مرکز معتبر به صورت واژینال تکرار کرده و اگر نتیجه همین بود حهت خاتمه بارداری اقدام کنید
متاسفانه نتایج سونوگرافی چندان خوشایند نیست چون ساک حاملگی دیده شده دفورمه است یعنی حالت طبیعی خود را از دست داده، هرچقدر هم روند بتا صعودی باشد اهمیتی ندارد چون بتای صعودی به معنای لزوما سالم بودن بارداری نیست اما باتوجه به اینکه یک سونوگرافی تعیین کننده نیست 4 روز دیگر سونوگرافی را در یک مرکز معتبر به صورت واژینال تکرار کرده و اگر نتیجه همین بود حهت خاتمه بارداری اقدام کنید
0
1401/07/17
سوال کننده
دکترم برای من روزی دو شیاف پروژسترون با یک امپول پروژسترون ۵۰
و دو عدد قرص پروژسترون دوفاستون دادن اینا رو مصرف کنم یا نه؟
دکتر میگن مصرف کن خودم موندم
و دو عدد قرص پروژسترون دوفاستون دادن اینا رو مصرف کنم یا نه؟
دکتر میگن مصرف کن خودم موندم
0
1401/07/17
سوال کننده
میترسم اگه سقط بشه این مقدار زیاد پروژسترون نذاره و سقطو سخت تر کنه
0
1401/07/17
پزشک اوما
عزیزم با سونوگرافی بعدی میتوان تصمیم قطعی گرفت
0
1401/07/17
سوال کننده
چشم اخر هفته بعد میرم میفرستم
0
1401/07/17
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹منتظر نتیجه هستم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بی بی چک مثبت آزمایش بتا ۳
- بچه ها ببخشید من رفتم آزمایش دادم رنج منفی آزمایشگاه 0.5 تا 5 بود ولی بتای من ۱۲ بود ینی با وجود هاله ی بی بی چک من باردارم
- ۵ روز قبل از موعدم بتام ۱۲ بود ۴۸ ساعت بعدش بتام شد ۲۰
- بتام اومد پایین امروز😢😢😢😢😭😭😭😭
- کسی بوده روز موعدش آزمایش خونش منفی باشه ولی بعدش مثبت شه؟
- تفسیر آزمایش بتا بعد از کورتاژ
- بتا ۵۰۰۰ در هفته پنجم بارداری
- زدن آمپول بتا(ریه) در ۳۳ هفته
- امپول بتامتازون در بارداری
- پریود نمیشم، آز منفی




