Ooma

اسهال نوزاد سه ماهه+عکس

سلام خانم دکتر عزیز دخترم روزی یه بار مدفوع میکرد اما الان چندروزی هست روزی پنج شش بار اونم هردفعه کم اما داخل مدفوعش یه دونه های سفید رنگ هست بنظرتون چیه خطرناک نباشه ببرمش دکتر

13 پاسخ 17,823 بازدید


علت سوزش انگشتان دست خانم باردار در شب و هنگام خواب

سلام خانم دکتر . وقتتون بخیر. خواهرم ماه ششم بارداری هستن . چند شبی هست که در شب و هنگام خواب انگشتان دستشون حالت سوزش داره که نیاز به کشیدن انگشتانشون پیدا میکنن . آیا این حالت طبیعی هست یا مشکلی وجود داره؟

10 پاسخ 518 بازدید


تب کودک 3 ساله

سلام خسته نباشید پسرم 3 ساله هستش و از دیشب تب کرده دیشب درمانگاه بردمش بهش ایبپروفن، سرماخوردگی کودکان، دیفن هیدرامین داده
من فقط پروفن بهش میدم وقتی میدم فقط یکساعت تبش میاد پایین ینی میشه 37 و 5 اینا و بعد دوباره میره بالایه 38 درجه امروز صبح به 38و9 هم رسید.. متاسفانه دکترشم نیست پاشویه و حماحمشم میکنم میخام بدونم بااین وجود همین داروهارو ادامه بدم یا ببرمش بیمارستان؟ فقط هم تب و ابریزش بینی داره
و تقریبا 3 روز پیش به ی یکی از بچهایه فامیل ک تب شدید داشت تماس داشته و از همون بیحال شد و نهایت تب
تبش پایینتر از 37 و 5 نیومده اصلا با دارو و با شیاف

7 پاسخ 516 بازدید


به بچه دوساله چقدر پلارژین بدم

بالا پرسیدیم ممنونم

10 پاسخ 472 بازدید


آمپول آنوکساپارین۶۰۰۰و شیاف اکتوژست۴۰۰ برای فروش

دوستانی تعداد۳۹ تا شیاف
و ۲۷تا انوکسا دارم هر دو تاریخ انقضا دارن
فاکتور خریدش هست ارزونتر از تامین اجتماعی که خریدم
کسی خواست پیام بذاره

6 پاسخ 388 بازدید


بهترین روش خواباندن نوزاد

سلام روزخوش
بهترین روش خوابوندن نوزاد چه روشیه؟دخترم ۶ ماهشه روی بالشت روی پا نمیخوابه و بیقراری میکنه ،، باید یا سرپا روی دست بخوابونم یا روتخت بالا پایینش کنم و کلی هم زمان میبره
چکار باید کرد که راحت تر و زودتر بخوابه؟

12 پاسخ 540 بازدید


بعد یک سال و نیم خدا به منم نگا کرد

سلام خانوما من چند روز پیش عکس بی بی چک گذاشتم گفتم این خط تبخیره یا مثبته
خانوما گفتن اگه بود بیام خبر بدم بهتون
امروز آزمایش دادم خداروشکر باردار بودم
الانم گفتم ازتون راهنمایی بخوام ببینم چه کارهایی باید انجام بدم

77 پاسخ 1,745 بازدید


جواب ازمایش غربالگری اولیه و آزمایش چکاپ

سلام خانم دکتر عزیز و دوستان اومایی این‌جواب آزمایش چکاپ و غربالگری من هست ممنون میشم‌ برام تفسیر کنیدو دوستانی که سردرمیارن راهنمایی کنن🙏🙏

29 پاسخ 3,236 بازدید


اقدام ب بارداری بد از 14سال

سلام خانم دکتر
خاله ی من میگه پسرم سیزده سالش یعنی بعد ی سال ازدواج باردار شدم دیگ بعد پسرم ی چند سالی دستگاه گذاشتم واس جلوگیری الان سه سال جلوگیری ول کردم اما مریضی ماهانه همش عقب جلو میفتاد رفتم گفتن کیست داری بعد چند ماه کیست برطرف شد الان دیگ نمیدونم چرا باردار نمیشم دکتر گفت تخمدان هات مشکل نداره ولی نمیدونم چرا باردار نمیشم خانم دکتر لطفا یک راه خیلی خوب بگید ک انجام بده حامله بشه اخه شوهرش بی حد و نهایت بچه دوست داره بخصوص دختر تورو خدا کاری عالی بگید غنجام بده باردار بشه ک کامشون شیرین بشه

7 پاسخ 1,262 بازدید


۱۵ روز بعد ازhcg بی بی چکم منفی شد

سلام
من دوسال و نیمه اقدامم.دوتا ای یو ای و یه ای وی اف ناموفق داشتم.این ماه رفتم دکتر قرص لتروزول و استرادیول بهم داد.تا روز ۹ یا ده لتروزول خوردم.روز ۶ و ۷ و ۸ hmg زدم.روز ۱۲ رفتم گفت یه فولی ۲۰داری🥺بهم دوتاhcg داد روز ۱۵امم زدم.یعنی پنج مرداد.تا امروز استرادیول خوردم.امروز بی بیزدم.هاله هم ننداخت.سه روز سردرد و کمردرد و پادرد دارم.احتمال بارداریم کمه.اما نمیدونم چرا پریود نمیشم..کلافه ام.من دوره هام سی روزه است🥺میتونه بخاطر استرادیول باشه.یا عوارض امپوله

37 پاسخ 1,173 بازدید


تفسیر جواب ازمایش نوزاد ده ماهه

سلام خسته نباشید دکتر جان
میشه این جواب ازمایشو تفسیر کنید
خواهر زادم هنوز ۴ دستوپا نمیره تازه ۴دستوپا میشه ک بره ولی هنوز نمیتونه
بردنش دکتر براش ازمایش نوشت
حالا اومده جوابش دکترش گفته یچیزاش بالا پایینه ادرس داده برن یجا دیگع ی دکتر دیگع بگه جوابو
خیلی نگرانه مامانش خواهش میکنم بگین مشکلش چیه

17 پاسخ 577 بازدید


سونو قلب طبق تاریخ اپ اوما

سلام وقت بخیر خانومای عزیز ایا شما طبق تاریخ سونو قلب در هفته هشتم که اوما بهتون گفته پیش رفتید؟؟؟درست بوده همون روز؟؟؟ میخام بدونم دقیقا همون روز برم درسته یا بزارم چند روز از تاریخی ک گفته بگذره . ممنون میشم تجربیاتتون رو بگید

34 پاسخ 423 بازدید


هماتوم و تشکیل قلب

سلام من دوروز بود ک شیاف نزده بودم و لکه بینی گرفتم پنج هفته رفته بودم سونو برا بارداری. دکتر گفت جنین هنوز نیست و جفته. و ی هماتوم متوسط داری. استراحت و شیاف و مجدد دوهفته بعد برا تشکیل قلب بیا.
همون روز شیاف زدم و ب دکترم گفتم شیافو دوبار در روز تجویز کرد و همون روز شروع شیاف لکه بینیم قطع شد تا دوباره دوروز پیش یکم فشار بهم اومد سریع لکه بینیم شرو شد ولی از دفع ی قبل خیلی پررنگ تر و بیشتر.امروزم رفتم سونو سن بارداری زد۶ هفته و ۵ روز گفت هماتوم قبلیت جذب شده یکی جدید پلی مختصر دوباره اومده. جنینم تشکیل شده ولی قلبش هنوز ضربان نداره. گفت یک هفته دیگه دوباره بیا.
ب نظرتون باید چیکار کنم؟ جای امیدی هست؟

32 پاسخ 3,963 بازدید


نظر سنجی اسم پسر

سلام بین اسم مهرسام و پارسا نظر بدین لطفا

168 پاسخ 1,319 بازدید


بچم مهر خورده چیکار کنم

سلام دکتر عزیز اوما شبتون بخیر، یه مهر شکسته تو خونه بود یه مقداریشو بچم خورده، وقتی دیدمش یه کمشو با آب در آوردم و با دستمال کاغذی یه کم دندونشو پاک کردم میخواستم ببینم خطرناکه؟ لازمه ببرمش دکتر؟

47 پاسخ 1,464 بازدید


آزمایش قند و سونو رشد

لطفا سونو من و آزمایشمو بررسی کنید ممنونم‌

14 پاسخ 562 بازدید


سفر در اوایل بارداری

سلام وقتتون بخیر هنوز باردار نیستم اما بعد از چند سال ازدواج که توی کرونا بود میخوایم بریم مسافرت یکم اوضاع بهتر شده اقدامم هستم
تاریخ سفرمون اواسط شهریور هستم من تحت درمان هستم اگر اون موقع باردار بودم میتونم برم یا نه؟

12 پاسخ 682 بازدید


ختنه نوزاد و ارتباط با کولیک

سلام خدمت پزشک و دوستان گلم
من۳۶ روزه ک زایمان کردم ۹ روزی هست پسرمو ختنه کردم از وقتی ختنه شده همش گریه میکنه و کلافه هست دستاشو مشت میکنه یا بغلش میکنم با پسر میکوبه به شونم
پاهاش هم جمع میکنه تو شکم
نمیدونم چی کنم
آیا از جای ختنه هست یا کولیک
آخه تا قبل ختنه اینطوری نبود

15 پاسخ 1,201 بازدید


ایا مایع زردرنگ خطرناکه

سلام من تو هفته ۱۱ بارداری هستم.
صبح تو خواب بی اختیار ادرار کردم و بعد یکم مایع زرد رنگ اومد و فرداش که امروزه خیلی خیلی کم بعد ادرار میبینم دستمال کاغذی که خشک میکنم خودمو زرد رنگ میشه.سوزش موقع ادرار هم دارم.
این مایع زردرنگ مثله آبه ترشح نیس.
علت چیه ؟سفیکسیم رو شروع کردم. مایع زردرنگ نگران کنندس؟

83 پاسخ 704 بازدید


شربت زینک نوزاد، زمان و برند

سلام خانم دکتر و اومایی های گل
دکتر اطفال دو سه هفته پیش برای پسر من زینک تجویز کرد، اولین بار خورد ، دفعات بعد پسرم بعد از خوردن بالا آورد همراه با کمی شیر . مطب دکترش تماس گرفتم گفت فعلا نده، حالا سوال من اینه بخاطر مارک زینک بوده یا حساسیت داره، کسی تجربه ای داره،
چون شنیدم زینک برای وزن گیری و اشتها بچه مفیده.
الان ۴ ماه و ۱۰ روزشه ۶۹۰۰ وزن ، ۲۷۰۰ وزن تولد
ممنون

32 پاسخ 638 بازدید