علت سبز تیره بودن مدفوع نوزاد چهارماهه
سلام دوستان دکتر اوما پسرم چند وقتیه روزی دوسه بار شیر خشگ گیگوز میخوره شیر خودمم میخوره امروز دیدم مدفعوش سبز پرنگ هستش ممکنه به خاطر شیر خشک باشه؟
درمان ترش کردن چیست؟
سلام،خیلی شدیداترش میکنم بایدچیکارکنم؟بدجوری کلافم کرده
جگرم توحلقمه ازبس ترش میکنم،لطفاراهنمایی بفرمائید؟
هفته ۲۶بارداری هستم
میزاد شیر خوردن نوزاد
سلام خانم دکتر عزیز
من دخترم الان ۴ ماه و ۲۷ روزشه . وزن تولدش ۲۷۰۰ بود و الان وزنش حدود ۷۷۰۰ اینا هست . الان هوای شهر ما گرم هستش خیلی . و دخترم از شروع ۴ ماهگی تا الان روزانه بین ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ تا میخوره شیرخشک بیومیل ای ار و هرماه که خودشم یه ۱۲۰ تا ۱۵۰ تا بیشتر میخورد شیر رو . دیگه الان اضافه نکرده زیاد خوردن شیر رو . و رفلاکسشم هم خیلی خوب شده بود و بالا نمیارد . چون ادرارش به نسبت کمتر شده ، چن روزه شروع کردم بهش اب دادن . ولی از وقتی اب میدم بهش دوباره یه مقدار بالا میاره .
سوالم این بود که میتونم مثلا در روز یکی دو وعده اش رو برا ۶۰ میل اب فقط یه پیمونه بزنم شیر ؟ چون اینطوری بالا نمیاره و فک کنم اب بدنشم بیشتر شه .
غذای کمکی رو هم میخوام از ۵.۵ ماهگی به بعد شروع کنم
سرما خوردگی در بارداری37هفته
سلام من سرما خوردم 37هفته ام میتونم قرص سرماخوردگی مصرف کنم
برای ابریزش بینی چه قرصی میتونم مصرف کنم
خوردن جگر در بارداری
سلام وقت بخیر.
۸ ماه باردارم میتونم جیگر بخورم؟
گلو درد.بیحالی.درد بازو سمت راست
سلام خسته نباشید بازو یا همون شونه سمت راست همسرم از دیشب درد اومده و گلو درد و بیحالم هست باید چکار کنم چیشده یعنی ؟؟؟بازوشو با پماد دیکلوفناک چرپ کردم اصلا اثری نکرد چکار کنم
سلام دکتر عزیز و مامانای گل بچه از کی میتونه برای گرفتن یه چیز دستشو دراز کنه
یا اینکه بتونه یه وسیله میدم دستش بگیره کامل نندازه
من یه وسیله اسباب بازی میدم دست دخترم نمیتونه بگیره کامل بعد از چند ثانیه ولش میکنه یا اینکه مثلا یه تسبیح میگیرم بالاسرش کلی ذوق میکنه ولی دستشو دراز نمیکنه بگیره
زوده الان یا دیر شده نگرانم
دفع پروتیین در بارداری
خانم دکتر این دفع پروتیین خطرناک در هفته بارداری من
لطفا برای شفای بیماری روحیم یک صلوات بفرستید😔
لطفا برای شفای بیماری روحیم یک صلوات بفرستید😔
تفسیر جواب آزمایش چک اپ
باسلام و وقت بخیر
ممنون میشم آزمایش چک آپ کلی رو که دادم رو برام تفسیر کنید.
امروز جوابشو گرفتم.سه شنبه وقت دکتر دارم.
اون موارد که Hیا Lزده نگرانم کرده.مخصوصا ESR
انقباض شکم در۳۹ هفته
سلام دکتر جان ببخشید یه سوال داشتم
هفته ۳۹ هستم از عصری تقریبا بچم همش حرکت میکنه و خودشو سفت میکنه به شکمم فشار میاره هرچند ساعت یبار چندبار یبار شکمم میشه انگار سنگ نمیدونم بچمه یا شکمم انقباض داره بچه اولم هم موقع سروع درد زایمان همیجور خودشو سفت میکرد اما الان ۱۲ ساعت از زمان سفت شدنای شکمم میگذره اما خبری از درد نیس بنظرتون این انقباضه یا دردای کاذبه؟درد چیزی هم ندارم فقط یه خورده کمرم یجوریه از عصر یه ثانیم بچم اروم نگرفته همش تکون میخوره و خودشو سفت میکنه
تمدید دارو لازم هست ؟
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر.
ممنون میشم منو راهنمایی کنید من یک ماه پیش یه خانم ماما واسه اقدام به بارداری دارو واسم تجویز کردند حالا خواستم ببینم آیا میتونم بازم همون نسخه رو تمدید کنم ؟ چون شهرستان هستم نمیتونم باز هم به مطبشون مراجعه کنم فعلا هم بخاطر یه سری مشکلات نمیتونم برگردم مشکلی نداره اگه بازم دارو ها رو بگیرم؟ و اینکه همسرم ازم دوره نمیتونم فعلا نزدیکی داشته باشم خیلی ازتون ممنون میشم زحمت بکشید راهنماییم کنید که آیا لازمه داروها رو مصرف کنم یا نه و اگر لازمه با توجه به اینکه فعلا نزدیکی ندارم کدوم داروها رو باز هم بگیرم🙏🙏🙏🙏🙏 البته فولیک اسید و آسپرین هم با این داروها مصرف میکردم و اینکه تخمدان پلی کیستیک دارم وزنم هم کمی زیاده
بدون تجویز پزشک میتونم کلومیفن مصرف کنم؟
سلام و وقت بخیر من ۲۴ سالمه و یکسال و یکماه اقدام به بارداری کردم و موفق نشدم ما میخوایم اگه خدا بخواد زورتر نتیجه بگیریم جز فولیک اسید و ویتامین d3دارو دیگه ای مصرف نمیکنم سوالم اینه که امروز روز سوم پريومه آیا میتونم بدون تجویز پزشک قرص کلومیفن استفاده کنم؟من سونو دادم پلی کیستیک هستم موی زاید و چرخه قاعدگی نامنظم ریزش مو والتهاب پوست دارم وقتی پریود میشم خونریزیم خیلی کمه و نتونستم برم دکتر ممنون میشم راهنماییم کنید .
تفسیر سونوی آنومالی ۱۷ هفته
سلام خانم دکتر من این سونو را ۱۷ هفته و ۴ روز انجام دادم میشه تفسیرش کنید؟
عفونت گوش نوزاد دکتر جان لطفا بیا
سلام. خانوم دکتر بچه من سه ماه پیش کرونا گرفت بستری شد و توی بیمارستان موقع ترخیص دکتر نوار گوش هم ازش گرفت خوب بود. بعد از ترخیص سرفه هاش شروع شد. و دوباره حدود یک ماه دارو و آنتی بیوتیک و اینا خورد تا کامل خوب شد. از اون موقع گوشش رو میکشه یا دست توی گوشش میکنه. من گذاشتم ب حساب دندون. امشب چندنفر گفتن بچه وقتی گوش عفونت داره گوشش رو میکشه و دست میکنه. من ب خاطر کرونا میترسم ببرمش دکتر چون هرسری بردمش مطب کرونا گرفت. میخواستم ببینم ب نظر شما عفونت داره ک انقد دست ب گوشش میزنه؟ اگه عفونت داشته باشه علاءم دیگه ای نداره؟ توی گوشش هم کثیف میشه زرد رنگه. البته اینو قبلا هم داشت اما عفونت نبود.
دخترم یه هفتس اسهاله
سلام وقت بخیر.سوالم اینه که برای اسهال بچه چی خوبه؟دخترم یه هفته پیش شدید مریض شد و تب و اسهال داشت.الان حالش خوب شده ولی اسهالش نه.نمیدونم بخاطر بیماری هست یا دندون.البته آبکی نیس ها مثل همیشه هست ولی زود زود میکنه.امروز ده بار عوضش کردم.پاهاش به شدت سوخته.هرپمادی میزنم تا میخواد خوب بشه باز دسشویی میکنه باز میسوزه.بهش پدی لاکت دادم عرق نعنا دادم نبات داغ دادم.یعنی هرچی که گفتن کردم ولی خوب نمیشه
توضیح جواب سونوگرافی
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر و خسته نباشید.
میشه لطفا جواب سونوگرافی رو برام توضیح بدین؟
کودک و بارداری سریع
سلام خوبید من یک بچه یک سال و دوماه دارم و الان بار دارشدم بدون اینکه بدونم و 5ماهمه .
1 کودکم الان دو ماهه شب خواب نداره و فقط گریه میکنه اگرم بخوابه هریک ساعت بیدار میشه با گریه . و یک ماهه از شیر گرفتمش غذا هم میخوره.
2 دوم اینکه همش به منو باباش میگه بغلم کنید و واقعا واسم سخته و واسه بچه دونن میترسم آیا خطرناکه یانه
راهنمایی کلی کنید ممنون
نحوه رابطه با وجود ایودی مسی
سلام دکنر و دوستانی که ایودی دارین و یا داشتین یکسری سوتل داشتم
من دوهفته پیش گذاشتم و دیروزک سونو دادم گفت جای مناسبیه خواستم بدونم دیگه نیازی نیست کنارش از جلوگیری دیگه ای مثل کاندوم و...استفاده کرد و اینکه داخل تخلیه بشه مشکلی نیست؟سوال بعدی اینه که چه مراقبتایی لازمه داشتع باشم که جابجا نشه و مشکلی پیش نیاد
تفسیر آزمایش سل فری
سلام دکتر خوب هستین وقتتون بخیر دکتر جان خواستم بزرگواری کنید و جواب آزمایش سل فری بنده رو تفسیر بفرمایید ممنونم.




