سلام خانم دکتر و همه اومایی ها
امروز سونو رشد جنین دادم، میفرستم. سه هفته پیش هم همین سونو دادم چون وزن جنین (دور شکم) کم بود، داپلر دادم که مشکلی نبود.
طی این سه هفته ۱۵ دز هپارین استفاده کردم. اختلاف بین دور شکم و اندازه سر چطوره، نگران کننده نیست؟
پنجشنبه nst دادم، مشکلی نبود.
ممنونم
پرسش (1400/12/17):
سونو رشد جنینن و کمبود وزن
699
20
1400/12/17
سوال کننده
0
1400/12/17
سوال کننده

0
1400/12/17
سوال کننده

0
1400/12/17
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
سونوگرافی قبلی را هم ارسال میکنید تا ببینم ؟
سونوگرافی قبلی را هم ارسال میکنید تا ببینم ؟
0
1400/12/18
مامان روژان و سیروان روژان
سلام وزنش که خوبه
0
1400/12/18
مامان روژان و سیروان روژان
منم سونو دادم ۳۳ هفته بود وزنش ۲۲۵۰ بود گفت وزنش خوبه چطور به شما گفته کمه؟ طبق اوما بری تازه وزنش هم تو ۳۲ هفته کمتر از مال شماست
0
1400/12/18
سوال کننده
سلام من ۳۶ هفته ۴ روزه ام.
0
1400/12/18
سوال کننده

سونو ۳۳ هفته و ۳ روز
0
1400/12/18
سوال کننده
خانم دکتر سونو داپلر دادم
0
1400/12/18
پزشک اوما
عزیزم باتوجه به طبیعی بودن داپلر فعلا شرایط نگران کننده نیست اما حتما در اسرع وقت هرچه زودتر به پزشکتان مراجعه کنید تا اگر پزشک صلاح بدانند زایمان زودتر انجام شود و دلبند شما بتواند در خارج از رحم با دریافت شیر به شرایط مورد انتظار برسد و به خوبی این تاخیر رشدی را جبران کند.💖
1
1400/12/18
سوال کننده
ممنون خانم دکتر
0
1401/02/30
مامان راستین❤❤❤ m
عزیزم سلام شما نوزادتون چند هفته ب دنیا اومد اخه منم یکم رشدش میگن کمه نگرانم
0
1401/02/30
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 🌸🌸
0
1401/02/30
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/03/03
سوال کننده
سلام
۳۹ هفته و ۵ روز
۳۹ هفته و ۵ روز
0
1401/03/03
سوال کننده
دو هفته آخر یک روز در میون nst دادم، و حواسم به حرکاتش بود
0
1401/03/03
سوال کننده
ولی از هفته ۳۶ به بعد nst برو چون روزی که من زایمان کردم حرکاتش خوب بود ولی گفتن ضربان افت کرده، اورژانسی سز شدم.
0
1401/03/03
سوال کننده
دکترم گفت بهتره هفته ۳۸ با امپول فشار زایمان کنم یا ان اس تی
0
1401/03/03
سوال کننده
الان وزنش چطوره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام مامانا.میترام.میشه بیاید سونورو ببینید
- سونوگرافی بررسی جنین سی شش هفته
- میشه بیاین کسی بوده تو سونو جنین همچین مشکلی بوده باشه
- کمبود وزن در هفته ی شانزدهم بارداری مشکلی برای جنین ندارد ؟
- نگرانی از کوچک بودن جنین
- کاهش وزن در بارداری
- من هفته سی ویکم هستم و 6 کیلو کمبود وزن دارم ایا مشکلی دارم؟
- کمبود وزن در بارداری
- اضافه نکردن وزن در ماه نهم
- چگونگی وزن گیری در بارداری؟




