سلام خانم دکتر عزیز
من چند وقت پیش به بهداشت مراجعه کردم برای تشکیل پرونده و ازم سوال کردن که ۱۵ سالگی واکسن کزاز رو زدم یا خیر ؟ و من و مادرم هیچکدوم در خاطرمون نیست و من چون بعد از سال دوم دبیرستان کلا در بزرگسالان درس خوندم پرونده سلامت مدرسه روندارم و الان نمیدونم باید چیکار کنم در سامانه هم ثبت نشده چون مال ۷ سال قبل هست میگن که ممکنه اون زمان به صورت اینترنتی ثبت نشده باشه و الان نمیدونم واقعا چکار کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



610
1401/07/16


