Ooma

سردرد شدید میگرنی

سلام دکتر اوما و دوستان اومایی
من هرزگاهی صبحها با سردرد از خواب پامیشدم همیشه ، الان تو بارداری ام هستم اینجوری واقعا برام تحملش سخته یکطرفه هست اکثرا سمت چپ سرم و چشم چپم و درگیر میکنه .حالت کوبه ای و ضربه ای نبض دار هست .
فشارمم تو حالت عادی همیشه ماکسیمم رو ۹ و مینیموم ۸
الان تو بارداری هم همینجورم .

قبلا فوری مسکن میخوردم اما الان نمیدونم چیکار کنم واقعا سخته ۲۴ ساعت دردتا ۳ روز گاهی درد بکشی .
راهی هست برای اروم کردنش یا اینکه کمتر اینجوری بشه؟؟
دارو چی مصرف میشه کرد؟
فقط میرم تو اتاق تاریک سرمو میبندم و چشامو میخوابم اما خب نمیشه چون بچه کوچیک دارم الان . دست تنهام سختمه اگر راهی دارید یا تجربه ای دارید ممنون میشم بگید دوستان تا دکتر جواب بده ممنونم 🌸🤕🤕

16 پاسخ 376 بازدید


دونه زیر چشم کودک

سلام زیر چشم دخترم تقریبا یک ماهه یه دونه کوچک در اومده دکتر بردمش گفت خودش خوب میشه اما الان بیشتر یک ماه خوب نشده و حس میکنم یذره بزرگتر شده نیاز هست ببرم دکتر پوست؟؟ اول پزشک اطفال بردمش

8 پاسخ 418 بازدید


تفاوت زینک سولفات و زینک گلوکونات

سلام پزشک محترم اوما
دکتر دخترم براش زینک تجویز کرده بود طبق نسخه داروخونه زینک سولفات میداد اما ایندفه که رفتم داروخونه شربت نئوزینک داد و گفت این بهتره
خواستم بدونم فرقش چیه؟ واقعا بهتره؟
و اینکه بهترین زمان دادن این شربت کی هست؟

4 پاسخ 4,226 بازدید


پریود یک روزه چرا؟؟؟؟

سلام خانمها و خانم دکتر من از اصفهان هستم و۳۴ سالمه
من دو بار ای یو ای کردم منفی شد اخرین بار سال ۹۸بود بعد از اون تاالان کاری نکردم و دکتر گفته باید میکرو کنی چون خودم تنبای تخمدان دارم و ضخامت کم رحم همسرمم قند داره پارسال یه شش ماهی اصلاح سبک کردم من پریودم فقط با قرصه تو اون شش ماه در یه ماه دوبار پریرشدم سری اول چهار روز بود و سری دوم تو همون ماه سه روز بود و دیگه پریود نشدم تا بعد عید خرداد دکتر رفتم ک سیکل میکرو برم گفت کیست داری قرص ال دی داد خیلی اذیت شدم درد داشتم تا پریرشدم ب مدت چهار روز بعد پاک شدم دکترم عوض کردم بهم دوفاستون داد خوردم تیر ماه پربرشدم ب مدت یه چهار روز دوباره از روز۱۴ شروع کردم ب خوردن قطع کردم چهار روز بعد پریرشدم اما فقط یه روز بود زیاد شدید نبود خونریزی از اب خون یکم بیشتر بود خاستم بپرسم چرا این سری یه روزه شدم نکنه میخام یائسه بشم چون یکی از علائمش هس و خیلی گر میکردم خیلی گرممه بدنم اتیشه توش البته من تو تابستون خیلی گرممه و زمستون خیلی سردمه چرا این سری پریودم اینجوره خاستم از شما خانمهای با تجربه و خانم دکتر کمک بگیرم ممنون میشم راهنمایی و کمکم کنید

33 پاسخ 1,096 بازدید


سلام تفسیر جواب آزمایش

سلام خانم دکتر لطف می‌کنید نتیجه این آزمایش رو برام تفسیر کنید واسه پدرمه

5 پاسخ 338 بازدید


نحوه صحیح مصرف کیت تخمک گذاری

با سلام
بنده میخواهم اقدام به یارداری کنم
نحوه صحیح استفاده از کیت تخمک گذاری رو نمیدانم
میشه لطفاً راهنمایی بفرمایید

28 پاسخ 980 بازدید


شپش سر و راه درمان

سلام دکتر جان و دوستان اومایی.دوست من شپش گرفته سرش باید چیکار کنه ک سریع از بین برن ممنون از پاسخگوییتون

34 پاسخ 956 بازدید


چطور شیرش رو کامل قطع کنم

سلام مامانای گل
دخترم ۲۰ ماهشه از ۴ ماه پیش شروع کردم شیرش رو کامل قطع کنم به توصیه‌ی پزشکش.
شیر رو تدریجی کم کردم اما بعد از واکسن ۱۸ ماهگی برگشت شیر پیدا کرد و مدام شیر میخواد .
لطفا از تجربه هاتون بگین .
چطور از شیر بگیرمش

35 پاسخ 638 بازدید


مراقبت بعد از پانکچر و prp رحم

سلام ببخشید امروز پانکچر شدم
مراقبت خاصی نیاز هستش؟

8 پاسخ 3,684 بازدید


ریزش مو در شیردهی


دخترم۶ماهشه ازشیر خودم تغذیه میکنه الان یک ماهی میشه موهام خیلی میریزه میخواستم بدونم قرص هیرتامین فایده ای داره مصرف کنم یا قرصGernahair premium tab

8 پاسخ 630 بازدید


ایا کسی اوایل بارداری خارش بدنی داشته

من الان ۴روزی از پریودیم میگذره هنوز ازمایشی ندادم ولی بدنم همش میخاره و پر از جوش و التهاب شده و امروز پنچشنبس و دکتری نیست از چی میتونه باشه کسی باردار بوده و بدنش خارش گرفته؟ بیشتر کمرم سینه هام خارش دارن🥺

23 پاسخ 596 بازدید


درد در سینه سمت چپ

سلام دوستان من نوزادم الان دوماهشه هم شیر خودمو هم شیر خشک میخوره الان دو سه روزه سینه سمت چپم درد میکنه ی قسمتیش و احساس میکنم زیرش سفت شده ممکنه غدد شیری گرفته باشه؟! شما هم شدین چیکار کنم خوب شه؟

6 پاسخ 363 بازدید


سلام .من کمبود ویتامین دی دارم و روی عدد ۲۰

سلام خدمت مامانا و دکتر اوما. من هفته ی ۳۲بارداری هستم بعد از سه ماهه دوم دکتر بهم قرص ویتامین تری دی ۱۰۰۰داد روزی یه دونه ولی من تو تمام ازمایشا تاحالا ویتامین دی من از۱۹ و اخرین ازمایشم از ۲۰بیشتر نرفت دکتر گفت چون هم قند دارم و هم برای شریان های رحمی اسپرین داده و وزن بچه هم پایینه مطابق هفته امدز ویتامین دی باید بره بالا .حالا الان ویتامین تری دی منو کرده ۲۰۰۰یکی صبح یکی شب ضرر نداره که مجموعا ۴۰۰۰هزار دز ویتامین دی به بچه میرسه ؟چیکار باید کنم؟ یکم نگزانم

18 پاسخ 629 بازدید


دیسگ کردن دربارداری

سلام دکتر اوما من سابقه دیسک گردن دارم الان بشدت گردن درد ودیسکش به سراغم اومده، هفته ۱۷هستم دکترم همیشه برام کپسول گابا پنتین و قرص بنفوتیامین تجویز میکنه ،فکر نمیکنم الان بتونم استفاده کنم ولی پماد هفت گیاه ویشکا رو هم تجویز میکرد قبلا میتونم موضعی الان استفاده کنم ؟

30 پاسخ 421 بازدید


استفراغ زیاد نوزاد و مدفوع روغنی

سلام
دیروز دخترم حجم خیلی زیادی بالا اورد در حدی ک کل لباسم پر شد الانم دوباره همون قدر بالا اورد حجمش خیلی خیلی زیاده
دخترم رفلاکس داره ولی هیچوق در این حد بالا نمیاورد
از دیروزم مدفوعش روغنیه و انگار ک مدفوعش چربه
چیکار کنم براش
امروز همه مطبا بستس لازمه ببرمش بیمارستان؟؟
تو شرق تهران کجا بیمارستان اطفال داره؟؟

21 پاسخ 637 بازدید


سردرد دارم توی اقدامم

این ماه تقریبا سه ماهه توی اقدامم‌.تخمک گذاریمم گذشته دیگه.اما مرتب سردرد دارم.چه راهکار یا دارویی میشه مصرف کنم.یه وخت اگه باردار باشم و با این سردردا اصلا دارو میشه مصرف کرد‌.

2 پاسخ 327 بازدید


علت جوش های ریز روی پیشونی و زیر چشم

سلام وقتتون بخیر
دکتر جان زیر چشم دخترم و روی پیشونیش جوش های خیلی ریزی دیده میشه
علتش چی میتونه باشه ؟

17 پاسخ 508 بازدید


مصرف ا اس آ و بی اشتهایی

سلام .من هفته ۳۵ بارداری رو تموم کردم.یکی دو هفته است که کم اشتها شدم ومزه دهنم بد هست و مقداری حالت تهوع دارم.روزی یه آ اس آ مصرف می کنم .میخواستم ببینم مشکلی نداره؟

1 پاسخ 333 بازدید


📌مصرف پودر لیدی میل یا ترومام با مولتی ویتامین

سلام خانم دکتر اومایی گل و دوستان عزیز.. من دیروز سونو دادم هفته31 وزن دخترم1500 وپسرم1600 بود..قنددوساعت بعد ناشتام دو سه واحد زیاده وقرص مولتی ویتامین روزی دوتا میخورم...میتونم همه چیزهایی که برا وزنگیری جنین هس بخورم مخصوصا پودر تروما!؟

16 پاسخ 717 بازدید


عفونت بند ناف نوزاد

سلام وقتتون بخیر ..الان متوجه شدم دور بند ناف پسرم التهاب داره و داخلش زرد شده.پسرم 7روزشه و تقریبا خشک شده بود نافش.الان ب نظرتون عفونت کرده؟؟چیکار کنم؟؟

19 پاسخ 1,194 بازدید