من الان تو اوما 39 هفته 1 روز هستم اینجا زده 37 هفته به نظر تون کودم دروسته
جفتم پاین بود الان رفته بالا یان?
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید 🌹🌹
عزیزم سونوگرافی ان تی به همراه تاریخ انجام را ارسال کنید تا ببینم
سلام دکتر عزیز ان تی انجام ندادم
عزیزم اولین سونوگرافی که انجام. دادید به همراه تاریخ انجام و تاریخ اولین روز آخرین قاعدگی را ارسال کنید تا ببینم

تاریخش 1401/1/29
تاریخ اولین روز 16/ 10 / 1400
عزیزم بر اساس این سونوگرافی حوالی 38 هفته و دو روز هستید که مطابق با سونوگرافی اخیرتان هست، زیرا تا دو هفته اختلاف در سن سونوگرافی طبیعی است. مجموعا مشکلی در سونوگرافی شما نیست فقط انواع گوشت های کبابی ،آجیل خام و تخم مرغ و تخم بلدرچین را بیشتر مصرف کنید تا وزن گیری دلبندتان بهتر شود 🌹
باشه خانم دکتر ممنون از راهنماییت
ببخشید خانم دکتر عزیز ی سوال وزنش تو سونو چند کیلو هست ?
خواهش میکنم جان دلم ، وزن دلبندتان حدودا 3322 گرم هست 🌹