دیروزرفتم سنوکامل انجام داددکتربرام بعدگف تو34هفته یک روزوزنش 1967گف خیلی وزنش پایینه دورشکم ودور پاش کمه ..چیکارکنم حالا؟بعددرضمن من بیماری لوپوس هم دارم..فشارمم بالاس..ذکترگف یه اکوی قلب جنین برو..بعددوباره بیابایدسنوانجام بدم..
0
1400/02/16
سوال کننده
اینم عکس سنوم
0
1400/02/16
سوال کننده

0
1400/02/16
سوال کننده

1
1400/02/16
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
عزیزم برا وزن گیری میتونی بستنی و شیر موز بخوری
بستنی خیلی خوبه،
پسته هم بخور..شیر بادوم بخور
بستنی خیلی خوبه،
پسته هم بخور..شیر بادوم بخور
1
1400/02/16
fateme m
دلستر هم من شنیدم خوبه برا وزن گیری
0
1400/02/16
پریا ❤❤❤
پودر لیدی میل هم خوبه
سریع وزن میده
سریع وزن میده
0
1400/02/16
سوال کننده
دکتربرام پودرلیدی میل نوسته
0
1400/02/16
سوال کننده
مگه قلبش مشکل داره که گفته برم اکوقلب؟
0
1400/02/16
samira khanoom خانم
کاچی بخور و
0
1400/02/16
دختر بهار
آجیل هم خوبه
0
1400/02/16
عاطفه موسوی
به خاهرمنم گفته بودن خداروشکر مشکلی نبود نگران نباش
0
1400/02/16
سوال کننده
بخاطرچی میفرستن؟
0
1400/02/16
Aram Banoo
هیچی ب اندازه بادوم هندی وزن جنینت روبالانمیبره امتحان کن
0
1400/02/16
pastil 👶❤
الان سونوی وزن رفتی؟مگه نباید زودتر رفت
0
1400/02/16
سوال کننده
یبارفته بودم توطبق اون سنو33هفته وپنج روزبودم..گف دوکیلوسی ونه داره..ولی دیروزرفتم گفت291_+1965
0
1400/02/16
سوال کننده
291+_1965یعنی چی؟
0
1400/02/16
pastil 👶❤
وا مگه میشه وزن جنین کم بشه؟بیماری لوپوس به سیستم دفاعی تاثیر میزاره،بعید میدونم رو وزن جنین تاثیر بزاره بیشتر رو تغذیت کار کن
0
1400/02/16
fatemeh 😍mamane iliya😍
عزیزم شما لوپوس داری داروهاتو استفاده میکنی تو بارداری ?
0
1400/02/16
سوال کننده
دکتربهم پودرلیدی میل داده میخورم
0
1400/02/16
سوال کننده
اره
0
1400/02/16
fatemeh 😍mamane iliya😍
منم لوپوس دارم میترسم داروهامو بخورم
0
1400/02/16
fatemeh 😍mamane iliya😍
من پردنیزولون و هیدروکسی کفته از هردو روزی دوتا بخور میترسم ضرر داشته باشه
0
1400/02/16
سوال کننده
البته من لوپوسم خاموش شده ولی دکترروماتولوژیم قطع نکرده داروموگفته بایدبخوری وگرنه ممکنه شعله ورشه توبارداری
0
1400/02/16
سوال کننده
وقتی دکترت گفته بایدبخوری..من پریدنیزلون روزیکی ونصف میخورم هیدروکسی کلروکین هم روزی یکی
0
1400/02/16
fatemeh 😍mamane iliya😍
انشالله صحیح وسالم زایمان کنی عزیزم
0
1400/02/16
سوال کننده
اگه ضررداشت دکترنمیگف بخوری که
1
1400/02/16
سوال کننده
انشالله مرسی.همچنین تو
0
1400/02/16
fatemeh 😍mamane iliya😍
خدا خیرت بده امروز شروع کنم بخورم
0
1400/02/16
سوال کننده
داروتوحتمابخورپشت گوش ننداز لوپوس چیز شوخی برداری نیستا
0
1400/02/16
سوال کننده
لوپوست خاموشه؟
0
1400/02/16
سوال کننده
اره حتمابخور
0
1400/02/16
سوال کننده
فقط ماهاکه لوپوس داریم ممکنه بچه باوزن پایین بدنیابیاد وریزباشه..مثل من که وزنش کمه نسبت به سن بارداری
0
1400/02/17
پزشک اوما
سلام نسبت به سن بارداری وزن کمی پایین است ، مواد پروتیینی مثل گوشت و مرغ و ماهی و مغزیجات بدون نمک بیشتر بخورید پودر لیدی میل مصرف کنید روزانه چند ساعت به پهلوی چپ بخوابید
0
1401/07/20
ماهلین ستاری
سلام من هم لوپوس دارم با ۴ تا سقط شما میدونیددوران بارداری چه قرصی باید مصرف کنم
0
1401/07/20
ماهلین ستاری
سلام من هم لوپوس دارم با ۴ تا سقط شما دو ران بارداری چه قرصی مصرف کردین که بارداریتون موفق بوده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ایا برای شنیدن قلب جنین سونو شکمی انجام میدهند
- سلام دوستان سنوگرافی دقیق و معتبر در شهر بیرجند کسی میشناسه؟
- این سنوگرافی واژینالی هست یا ارروی شکم؟
- دوستای شهرکردی میاید لطفا
- رفتم سنوگرافی میگه جنین قلب نداره
- دوست جونیا و دکتر عزیز هرکس میدونه سنوگرافی مامانمو بگه چی نوشته دکترشون نیست الان 😍❤
- اولین سنوگرافی حاملگی
- بیاید سنوگرافی روز ده سیکل منو ببینید
- اومدم سنوگرافی برام دعا کنید
- اولین سنوگرافی کمک کنید چرا جنین نبود



518

