خوردن لیمو و ابغوره و غوره تو بارداری
سلام پزشک اوما عزیز و دوستان یه سوال داشتم اینک میگن اگ تو بارداری لیمو ترش یا ابغوره و غورع بخوری بچه سیاه میشه درسته؟
من بخاطر ویارم ک حالم بد میشه تو هروعده ی دونه لیمو میخورم ووگاهی ابغوره یا غوره بنظرتون ضرر نداره؟
و این چیزی ک میگن حقیقت داره؟
اصلا کلافه شدم انقد ک هرکی ی چی میگی ممنون میشم راهنمایی کنید
علت ترس نوزاد و خواب سبک
علت ترس شدبد نوزاد چیه
بچم خوابش سبک هست پشه از کنارش بره بیدار میشه
خیلی ترسو هست
نگرانم لطفا راهنماییم کنید
بی بی کر و اهورا نی نی هم بهش میدم
تفسیر آزمایش دخترم که ۲ سال و هشت ماهشه
سلام خانم دکتر خواهش میکنم آزمایش دخترم رو تفسیر کنید . آیا مشکلی هست؟ اینکه مقدار بعضی موارد مثل کلسیم و پتاسیم و آنزیم کبد به محدوده بالا نزدیک هست مشکل داره؟؟ خون در ادرارش هست؟
تفسیر آزمایش کلی و کشت ادرار
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر . لطفا آزمایش من رو تفسیر کنید . عفونت ادرار دارم؟
تفسیر آزمایشات NT
سلام وقت بخیر، از پزشک عزیز اوما میخواستم نظرشون رو درباره آزمایش بفرمایند، باتوجه به اینکه بند ناف تک شریانی گزارش شده.
کرونا و تب کودک ۱۴ ماهه
سلام وقتتون بخیر. من الان سه روزه که کرونا کرفتم از دیشب پسرم هم تبش رفت بالا تا ۴۰ درجه که بیمارستان بردیم شیاف زدن و سرم که کمی اومد پایین. شربت استامینوفن دادن و بروفن و سرماخوردگی. استامینوفن رو گفتن هر ۴ ساعت ۵ سیسی. بنظرتون زیاد نیست؟ بروفن هم هر ۸ ساعت ۳ سی سی و سرماخوردگی هم همین طور.
الان هم بدنش داغه اما تب سنج تب نشون نمیده. بنظرتون بجز پاشویه چکار میتونم کنم .خیلی نگرانشم
هزینه سزارین تو تربت جام
سلام من واسه سوم نوبت سز دادن بهم بیمارستان مهر مادر هزینش چقدره دوسال پیش ۳۰۰ بوده الان چنده با بیمه؟؟
افسردگی اوایل بارداری طبیعی ست؟
سلام. من در هفته هفتم بارداری هستم. از وقتی فهمیدم باردار شدم. احساس افسردگی و ناامیدی شدیدی دارم. از خودم، زندگیم و همسرم متنفرم! طبیعیه یا باید یک فکری بکنم؟ حس میکنم دیگه میلی به ادامه زندگی ندارم. زورکی روزا رو شب میکنم. شاید یکی از دلایلش هم رفتار بی تفاوت همسرم باشه وقتی خبر رو بهش دادم.
مصرف استامینوفن ۵۰۰ سرخود
سلام وقت بخیر من ۲ روزه کرونا گرفتم نوسان دمای بدن دارم گاهی تا ۳۸ دمای بدنم میره بالا الان چون به دخترم شیر میدم فقط استامینوفن ۳۲۵ میخورم ،اگه همینجوری تب کنم ی وقتی چی ، نگران شدم و ترسیدم ؟ میتونم استامینوفن ۵۰۰ بخورم
دکتر روزی ۲ تا قرص اهن و اسید فولیک خطرناک نیست؟
سلام دکتر من کمی کم خونی دارم دکترم گفته قرص فروفورت گاین که ۸۰ میلی آهن و ۱ میلیگرم اسید فولیک داره روزی ۲ تا مصرف کنم. من شنیدم استفاده زیاد اسید فولیک باعث اوتیسم میشه. روز ی ۲ تا ازین قرص خطرناک نیست بخاطر اسید فولیکش؟ زیاد نمیشه اسید فولیک؟ الان ۳۲ هفتمه
ابریزش بینی و درآوردن دندان
سلام به دوستان و پزشک اوما
دختر من ۲ سال و ۲ ماهه هستش و یه دفعه ابریزش بینی گرفته و چند روزه که به شدت دندون هاش را بهم فشار میده ،دیشب هم تب داشت و الان کمی داغه
به نظرتون برای ابریزش بینی ش باید چیکار کنم تا قطع بشه خیلی اذیت میشه
مدفوع نمیکن بدون پوشک
سلام دکتر اوما و دوستان.
پسرم دیگ دوسالش.پوشک دارم ازش میگیرم .جیش میگ راحت ..اما صبح تا شب موقع خواب پی پی نمیکن ببخشید البته...
تا پوشک ببندم پی پی بکن.میترسه نمیدونم چرا.
لطف میکنید راهنمایم کنید چکارکنم
تفسیر آزمایش خون در هفته 6 بارداری
سلام و خسته نباشید، ممنون میشم اگه نتیجه آزمایشم رو ملاحظه و تفسیر بفرمایید! ضمنا هفته شش بارداری هم هستم. فولیک اسید، د3 1000 رو هم به صورت روزانه مصرف میکنم. تشکر و سپاس فراوان
این عدد بتا برا دو روز قبل موعود چطوره؟
سلام خدمت دکتر عزیز و اومایی های خوشکل
من امروز روز ۱۴بعد از آمپول آزمایش بتا دادم این عدد نرماله یا نه روزی یه گلوکوفاژ یه فولیک اسید پنج میخورم ویتامین دی ۵۰۰۰۰هم هفتگی میخورم
سرماخوردگی و سوزش گلو و سنگینی سینه
سلام خدمت همه و خانم دکتر . گلوم میسوزه و قفسه سینم سنگینه . چیزی هست که بخورم و بهتر بشم ؟ دکترم گفته بود که سرما خوردی دارو نخور . میتونم دکتر عمومی برم و دارو بگیرم ؟ یا اگر راه دیگه ای داره لطفا راهنمایی کنید . آب نمک هم قرقره میکنم .۸ ماهه باردار هستم . ممنون
اقدام به بارداری
سلام من چند ماهه اقدام به بارداری کردم، همیشه دوره عادت ماهیانه ام (سیکل قاعدگیم) 24روزه بود و زمان پریودیم 7روز بود.
ماه پیش سیکلم 27روز بود بعد پریود شدم کلا دوروز پریود بودم،
این ماهم سیکلم 26روز بود ولی روز اول فقط درحد دو قطره لکه بینی داشتم روز دوم خونریزی شروع شد خواستم ببینم امکان باردار بودنم هست؟بیماری اندومتریوزم دارم
درد خفیف زیر شکم
سلام خانم دکتر عزیز و اومایی ها.من دو روزه زیر شکمم درد میکنه.البته دردش خفیفه..میخاستم بدونم طبیعیه تو هفته من؟؟؟بعد اینکه میشه نزدیکی داشته باشم؟؟خطری نداره؟؟
شربت نئوزینک چجور بدم
سلام دکتر عزیز دخترم هفته پیش مریض شد سرماخوردگی شدید گرفت ،دکتر براش نئوزینک نوشت گفت تا یک هفته روزی دو سی سی بدم سوالم اینه میتونم برا همیشه و هرروز بدمش؟یا داروی دوره ای هست؟
مولتی ویتامین پدیابست یک سیسی میدمش باتوجه ب سنش باید همین یک سیسی مولتی بدم؟؟
سوال دیگم اینه چند وعده باید شیر بخوره شیر خودمو میخوره فقط دوس داره همش شیر بخوره
ممنون ببخشید طولانی شد.
تیر کشیدن قفسه سینه در هفته ۳۲
چند روزی بود قفسه سینه ام سمت چپ تیر میکشید حالا امروز تنگی نفس هم دارم سمت چپ سینه از بغل هم تیر میکشه نشانه چیست آیا طبیعی ؟
علت سبز تیره بودن مدفوع نوزاد چهارماهه
سلام دوستان دکتر اوما پسرم چند وقتیه روزی دوسه بار شیر خشگ گیگوز میخوره شیر خودمم میخوره امروز دیدم مدفعوش سبز پرنگ هستش ممکنه به خاطر شیر خشک باشه؟




