سلام پزشک محترم
من چندروزه قسمت پرینه وکلا ناحیه تناسلی دچار قرمزی والتهاب شده وسخت میتونم ادرار داشته باشم وموقع ادرار سوزش دارم
امروز مراجعه کردم به دکترم این دوتا پماد برام تجویز کرده وفقط نوشتن روزی دوبار
الان میخوام بدونم هرکدوم جدا باید مصرف بشه؟
بعد از هربار استفاده روی ناحیه بمونه یا میتونم بعد یکی دوساعت با شامپو بچه خودمو بشورم بلافاصله بعدی استفاده کنم
ممنون میشم راهنمایی کنید؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



323
1401/07/18




