ببین عزیزم بچه ها تا ۶ ماهگی بایدماهانه بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ گرم اضافه کنند.دختر شما وزنش طبق این بحث نرماله
اما اگر بخوای شیر خشکش رو عوض کنی یه بحث دیگس
اپتامیل گیگوز نان اینها شیر های خوبی هستن حالا ببین کدوم به دخترت میسازه همونو بده
ببلاک اتفاقا خیلی وزن دهی بالایی داره
بچه ای که به یک شیر خشک عادت کرده عوض نکن
پدرتو در میاره دیگه باز لب به شیر نمیزنه یا یوبس میشه یا اسهالی
کلا قاطی پاتی میشه بدنش
طبق تجربم واسه بچه اولم و بچه های خواهرم
بعدشم وزن بچت خوبه دیگه باز چند مگه باشه
دکتر گفت باید حداقل ۶ و نیم باشه
گیگوز برای وزن دهی عالیه نگا کنی روشو انرژیشم از بقیه صد تا اینا بالاست
واقعامن قصددارم عوض کنم یعنی دردسرداره؟پس چیکارکنم
چی میخوای بهش بدی؟
قبلا چی میدادی؟
نان ۱میدم ولی فک میکنم اذیته روزی یباردفع داره دکتراومامیگه یبوست نیست،ولی سخت دفع میکنه
بچه منم روزی یه بار
بعضی وقتا هم یه روز در میان دفع داره
مدفوعش هم به نظرم سفته و به سختی دفع میکنه 🥺
کلا بچهای شیر خشکی میگن همیطورن
طبق تجربم میگم عزیزم میخوای از دکترش بپرس گلم
من عکس مدفوعش فرستادم دکتراوماگفت یبوست نیس،پیش متخصص دیگ ام گفتم گفت مشلی نداره یباردفع،فقط میگم اذیته برادفع این درگیرم کرده