سلام دکتر اوما و دوستان...دکتر اوما دانشنامه سلامت مطالع میکردم درباره شیر اپتاکید نوشته بود..
برای همه بچهاخوبه؟از چه سنی میتونن استفاده کنن؟تاچه مدت میشه استفاده کرد؟
دوستان اگ کسی استفاده کرد ممنون میشم جواب بدین راهنمایی کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



513
1401/07/16



