Ooma

سلام بنظرتون تست ام مثبته؟؟

سلام هشت روزه پرویودم عقب افتاده روز سوم و ششم تست دادم منفی شد ولی روز هشتم دو تاخط افتاد ولی کمرنگ بود بنظرتون تستم مثبته؟؟

190 پاسخ 1,923 بازدید


آمپول پروزسترون در بارداری

من چون باردارم و سرکار میرم دکترم شیاف پروزسترون 400 داده، آمپول هم داده تا حالا هم لکه بینی نداشتم ولی امروز پیش یه دکتر دیگه رفتم گفت پروژسترون زیاد باعث میشه دست بچه تشکیل نشه الان استرس گرفتم توهفته دهمم دست بچه کدوم هفته تشکیل میشه یعنی دیگه پروژسترون مصرف نکنم تازه يجي میگفت زیادش اگر بچه پسر باشه باعث میشه دوجنسه بشه

42 پاسخ 528 بازدید


سلام پزشک عزیز بررسی طول سرویکس

سلام خانم دکتر عزیزم وقتتون بخیر.من ۱۲هفته طول سرویکسم ۳۳بود و ۱۸هفته ۳۶ و دوباره امروز ک ۱۹هفته ام شده ۳۲ دلیل اینکه داره کم میشه چیه.اخه خونمون طبقه ۳و پله زیاد داره.آیا وین کم شدن ها خطر ناکه.آیا نیاز ب پساری یا سرکلاز هست؟ چون ثابقه سقط داشتم استرس کرفتم

14 پاسخ 937 بازدید


بچه ها بیایید لطفا

الان ی نسخه میفرستم هرکس بلده بهم بگه در چه مورده چه آزمایشاتی هست؟

34 پاسخ 356 بازدید


تفسیر سونو و هماتوم

سلام خدمت پزشک اوما و بچه های اوما، من بعد از دو تا سقط باردار شدم، امروز اولین سونو رو انجام دادم دکتر سونو گفت که یه لخته خون تو رحمم هست، الان باید چیکار کنم یعنی اینم سقط میشه؟

13 پاسخ 348 بازدید


راهنمایی قطع کردن قرص های مکمل پایان بارداری

سلام خانم دکتر ، بچه ها خوبید؟
من پایان ۳۶ هفته هستم طبق روال همه بارداری ها قرص های آهن، مکمل و امگا۳میخورم خداروشکر مشکلی هم ندارم قرار سزارین هم بشم اما مامانم و ی تعداد از دوستان به قول گفتنی قدیمی ها میگن باید مکمل ها رو دو هفته پایانی قطع کنی بچه زردی میگیره و غیره میخواستم ببینم شما تجربه ای دارید؟

20 پاسخ 785 بازدید


سفر در هفته ۲۳ بارداری

دروددبر شما
من هفته ۲۳ بارداری هستم.تا الان همه چیز نرمال بوده.(بارداری اولم هست و قبلا هم سابقه سقط و...نداشتم)
میخواستم ببینم سفر با هواپیما ،پرواز حدودا دو ساعت و نیم برام مشکلی داره تو این ماه؟
و اینکه تو هفته ۱۲ یکبار طول سرویکس بررسی شد که نرمال بود،مجدد نیاز به بررسی هست یا خیر؟
سپاسگزارم

10 پاسخ 656 بازدید


لک بینی در هفته ۱۴

سلام من دیروز رفتم سونو برای درد کلیه که احساس کردم دستگاه خیلی فشار داد نی نی ام رو هم دید گفت خوبه فقط جفت پایینه یکم بعد امروز صبح لکه بینی پیدا کردم و یکم دلم درد گرفته...دیشب شیافت گذاشتم دوباره صبح هم گذاشتم چیکار کنم خیلی نگرانم هفته ۱۴ هم هستم توی هفته ۶ هم یه بار لک دیدم

16 پاسخ 463 بازدید


جوتب ازمایش مثبته یا منفی

سلام خانم دکتر این تیتر بتا مثبته یا منفی

65 پاسخ 1,103 بازدید


مصرف پاراکید جهت کولیک

سلام
پسر من ۳۲روزشه و کولیک داره. وزنشم اخرین بار ده روز پیش چار و سیصد بود.
ده روز پیش بردمش دکتر. پدی لاکت و کولیکیز داد و گفت هر هشت ساعت ۱۰قطره پاراکید بش بدم.
من پاراکیدو ندادم و فقط دوتا قطره دیگه رو دادم.
دردش خوب نشد. بردمش یه دکتر دیگه. روزی هفت قطره پاراکید گفت بخوره و دو سی سی گریپ واتر.
یه روز سه قطره صبح بش پاراکید دادم و چارقطره شب.
کل ۲۴ساعتو خواب بود، دفعش خوب بود و اصلا ب خودش نمیپیچید ولی بخاطر اینکه همش خوابیده بود ترسیدم بش بازم بدم.
میخاستم بپرسم چقدر مجازم بهش پاراکید بدم؟ و اینکه ممکنه در درازمدت اسیب بزنه ب بچه مصرفش؟ و چ دارویی بدمش ک بهتر کنترل کنه درداشو؟

28 پاسخ 2,006 بازدید


بازه زمانی دندان درآوردن نوزاد

سلام وقت بخیر
زمان دندون دراوردن نوزاد چه ماهیه؟ مثلا از چندماهگی تا چندماهگی دندون باید دربیاره؟چون دخترمن ۷ ماهشه اصن دندون درنیاورده

11 پاسخ 439 بازدید


خون در مدفوع نوزاد

سلام وقت بخیر.دخترم ۱۷روز پیش بیماری ششم گرفت و خوب شد.ولی میزان دفع مدفوعش خوب نشد.یعنی روزی ۸بار بود الان شده ۴_۵بار.امروز یه ذره خون تو مدفوعش دیدم.یعنی علتش چی میتونه باشه؟خیلی نگرانم

11 پاسخ 337 بازدید


دو روزه سر معدم بشدت درد میکنه حتی نمیتونم دستمو اون قسمت بزنم

سلام
دو روزه واقعا از درد غذا خوردن که هیچ نشستن ک راه رفتنم برام سخت شده
انقد درد دارم که نتونستم دیگه سوتسن ببندم دقیقا جایی که بند پایینی سوتین قرار میگیره وسط سینه همونجا خیلی درد میکنه

3 پاسخ 404 بازدید


تیرگی پوست گردن و زیربغل

سلام
مامانای باردار
پوست گردن و زیر بغلم تیره شده
کیا این طوری شدن؟
به نظرتون بعد بارداری خوب میشه ؟
خیلی بد شده

41 پاسخ 599 بازدید


آی یوای درد پر یودی

سلام خسته نباشید من به توصیه پزشکم این ماه آی یوای کردم پنجشنبه20مرداد ولی دردشکمی وسرگیجه وحالت تهوع دارم وامروز روز5هست دردپریودی دارم وسرگیجه میشه علائم بارداری باشه یا...
خواهش میکنم راهنماییم کنید آیا باردارم

23 پاسخ 409 بازدید


درمان مورفولوژی اسپرم پایین

با سلام وخسته نباشید خدمت پزشک محترم
مورفولوژی اسپرم همسرم قبلا صفر وبعد از درمان دارویی 4 هستش..ایا میشه با این عدد اقدام به بارداری کرد در صمن مدت 8سال ناباروری داریم

3 پاسخ 1,391 بازدید


ماندگاری شیرمادر بعد از دوشیدن

سلام به مادرها
من اگر شیر خودم رو بدوشم نخوام بزارم یخچال چند ساعت ماندگاری داره؟؟؟؟

5 پاسخ 1,108 بازدید


نشستن و سینه خیز رفتن

سلام مامانا دخترم بدون پشتی نمی شینه به نظرتون دیر نشده میگن تو شش ماه باید بدون کمک بشینه؟ قبلا تا میزاشتمش روی زمین غلت می زد الان باید خیلی به ندرت علاقه داره غلت بزنه برا سینه خیز رفتن پشت پاشو می گیرم دو سه تا که میره جلو خسته میشه و گریه می کنه به نظرتون چیکار کنم که راغب بشه؟

21 پاسخ 432 بازدید


لکه های قرمز مثل کهیر

سلام دکتر عزیز
این عکس که گذاشتم براتون برای یکی از مامانای اوماست خودش نمیتونه سوال تخصصی بپرسه لطفا شما جواب بدید
ممنونم که همیشه کنارمون هستین🌹❤

21 پاسخ 467 بازدید


جداکردن محل خواب نوزاد ۷ماهه

سلام وقت بخیر
اینکه میگن از ۶ ماهگی تو همون اتاق خواب پدرمادر جای خواب بچه جداشه منظور چقدر فاصله است؟
یعنی بچه یه طرف دیگه اتاق باشه؟یا همینکه چسبیده به مادر نباشه کافیه؟

12 پاسخ 568 بازدید