سلام بنظرتون تست ام مثبته؟؟
سلام هشت روزه پرویودم عقب افتاده روز سوم و ششم تست دادم منفی شد ولی روز هشتم دو تاخط افتاد ولی کمرنگ بود بنظرتون تستم مثبته؟؟
آمپول پروزسترون در بارداری
من چون باردارم و سرکار میرم دکترم شیاف پروزسترون 400 داده، آمپول هم داده تا حالا هم لکه بینی نداشتم ولی امروز پیش یه دکتر دیگه رفتم گفت پروژسترون زیاد باعث میشه دست بچه تشکیل نشه الان استرس گرفتم توهفته دهمم دست بچه کدوم هفته تشکیل میشه یعنی دیگه پروژسترون مصرف نکنم تازه يجي میگفت زیادش اگر بچه پسر باشه باعث میشه دوجنسه بشه
سلام پزشک عزیز بررسی طول سرویکس
سلام خانم دکتر عزیزم وقتتون بخیر.من ۱۲هفته طول سرویکسم ۳۳بود و ۱۸هفته ۳۶ و دوباره امروز ک ۱۹هفته ام شده ۳۲ دلیل اینکه داره کم میشه چیه.اخه خونمون طبقه ۳و پله زیاد داره.آیا وین کم شدن ها خطر ناکه.آیا نیاز ب پساری یا سرکلاز هست؟ چون ثابقه سقط داشتم استرس کرفتم
بچه ها بیایید لطفا
الان ی نسخه میفرستم هرکس بلده بهم بگه در چه مورده چه آزمایشاتی هست؟
تفسیر سونو و هماتوم
سلام خدمت پزشک اوما و بچه های اوما، من بعد از دو تا سقط باردار شدم، امروز اولین سونو رو انجام دادم دکتر سونو گفت که یه لخته خون تو رحمم هست، الان باید چیکار کنم یعنی اینم سقط میشه؟
راهنمایی قطع کردن قرص های مکمل پایان بارداری
سلام خانم دکتر ، بچه ها خوبید؟
من پایان ۳۶ هفته هستم طبق روال همه بارداری ها قرص های آهن، مکمل و امگا۳میخورم خداروشکر مشکلی هم ندارم قرار سزارین هم بشم اما مامانم و ی تعداد از دوستان به قول گفتنی قدیمی ها میگن باید مکمل ها رو دو هفته پایانی قطع کنی بچه زردی میگیره و غیره میخواستم ببینم شما تجربه ای دارید؟
سفر در هفته ۲۳ بارداری
دروددبر شما
من هفته ۲۳ بارداری هستم.تا الان همه چیز نرمال بوده.(بارداری اولم هست و قبلا هم سابقه سقط و...نداشتم)
میخواستم ببینم سفر با هواپیما ،پرواز حدودا دو ساعت و نیم برام مشکلی داره تو این ماه؟
و اینکه تو هفته ۱۲ یکبار طول سرویکس بررسی شد که نرمال بود،مجدد نیاز به بررسی هست یا خیر؟
سپاسگزارم
لک بینی در هفته ۱۴
سلام من دیروز رفتم سونو برای درد کلیه که احساس کردم دستگاه خیلی فشار داد نی نی ام رو هم دید گفت خوبه فقط جفت پایینه یکم بعد امروز صبح لکه بینی پیدا کردم و یکم دلم درد گرفته...دیشب شیافت گذاشتم دوباره صبح هم گذاشتم چیکار کنم خیلی نگرانم هفته ۱۴ هم هستم توی هفته ۶ هم یه بار لک دیدم
جوتب ازمایش مثبته یا منفی
سلام خانم دکتر این تیتر بتا مثبته یا منفی
مصرف پاراکید جهت کولیک
سلام
پسر من ۳۲روزشه و کولیک داره. وزنشم اخرین بار ده روز پیش چار و سیصد بود.
ده روز پیش بردمش دکتر. پدی لاکت و کولیکیز داد و گفت هر هشت ساعت ۱۰قطره پاراکید بش بدم.
من پاراکیدو ندادم و فقط دوتا قطره دیگه رو دادم.
دردش خوب نشد. بردمش یه دکتر دیگه. روزی هفت قطره پاراکید گفت بخوره و دو سی سی گریپ واتر.
یه روز سه قطره صبح بش پاراکید دادم و چارقطره شب.
کل ۲۴ساعتو خواب بود، دفعش خوب بود و اصلا ب خودش نمیپیچید ولی بخاطر اینکه همش خوابیده بود ترسیدم بش بازم بدم.
میخاستم بپرسم چقدر مجازم بهش پاراکید بدم؟ و اینکه ممکنه در درازمدت اسیب بزنه ب بچه مصرفش؟ و چ دارویی بدمش ک بهتر کنترل کنه درداشو؟
بازه زمانی دندان درآوردن نوزاد
سلام وقت بخیر
زمان دندون دراوردن نوزاد چه ماهیه؟ مثلا از چندماهگی تا چندماهگی دندون باید دربیاره؟چون دخترمن ۷ ماهشه اصن دندون درنیاورده
خون در مدفوع نوزاد
سلام وقت بخیر.دخترم ۱۷روز پیش بیماری ششم گرفت و خوب شد.ولی میزان دفع مدفوعش خوب نشد.یعنی روزی ۸بار بود الان شده ۴_۵بار.امروز یه ذره خون تو مدفوعش دیدم.یعنی علتش چی میتونه باشه؟خیلی نگرانم
دو روزه سر معدم بشدت درد میکنه حتی نمیتونم دستمو اون قسمت بزنم
سلام
دو روزه واقعا از درد غذا خوردن که هیچ نشستن ک راه رفتنم برام سخت شده
انقد درد دارم که نتونستم دیگه سوتسن ببندم دقیقا جایی که بند پایینی سوتین قرار میگیره وسط سینه همونجا خیلی درد میکنه
تیرگی پوست گردن و زیربغل
سلام
مامانای باردار
پوست گردن و زیر بغلم تیره شده
کیا این طوری شدن؟
به نظرتون بعد بارداری خوب میشه ؟
خیلی بد شده
آی یوای درد پر یودی
سلام خسته نباشید من به توصیه پزشکم این ماه آی یوای کردم پنجشنبه20مرداد ولی دردشکمی وسرگیجه وحالت تهوع دارم وامروز روز5هست دردپریودی دارم وسرگیجه میشه علائم بارداری باشه یا...
خواهش میکنم راهنماییم کنید آیا باردارم
درمان مورفولوژی اسپرم پایین
با سلام وخسته نباشید خدمت پزشک محترم
مورفولوژی اسپرم همسرم قبلا صفر وبعد از درمان دارویی 4 هستش..ایا میشه با این عدد اقدام به بارداری کرد در صمن مدت 8سال ناباروری داریم
ماندگاری شیرمادر بعد از دوشیدن
سلام به مادرها
من اگر شیر خودم رو بدوشم نخوام بزارم یخچال چند ساعت ماندگاری داره؟؟؟؟
نشستن و سینه خیز رفتن
سلام مامانا دخترم بدون پشتی نمی شینه به نظرتون دیر نشده میگن تو شش ماه باید بدون کمک بشینه؟ قبلا تا میزاشتمش روی زمین غلت می زد الان باید خیلی به ندرت علاقه داره غلت بزنه برا سینه خیز رفتن پشت پاشو می گیرم دو سه تا که میره جلو خسته میشه و گریه می کنه به نظرتون چیکار کنم که راغب بشه؟
لکه های قرمز مثل کهیر
سلام دکتر عزیز
این عکس که گذاشتم براتون برای یکی از مامانای اوماست خودش نمیتونه سوال تخصصی بپرسه لطفا شما جواب بدید
ممنونم که همیشه کنارمون هستین🌹❤
جداکردن محل خواب نوزاد ۷ماهه
سلام وقت بخیر
اینکه میگن از ۶ ماهگی تو همون اتاق خواب پدرمادر جای خواب بچه جداشه منظور چقدر فاصله است؟
یعنی بچه یه طرف دیگه اتاق باشه؟یا همینکه چسبیده به مادر نباشه کافیه؟




