Ooma

پماد برای زخم سزارین

سلام
روی زخم سزارین میشه پماد بزنم؟
اگه میتونم چه پمادی بزنم؟

13 پاسخ 579 بازدید


لکه قهوه ای هفته پانزدهم

سلام
امروز در لباس زیرم یک لک قهوه ای دیدم
وبعد ترشحات مایل به زرد
آیا خطرناکه؟
خیلی نگرانم😔

4 پاسخ 393 بازدید


عطسه و ابریزش در هفته یازدهم

سلام وقت همگی بخیر
خانوم دکتر هفته یازدهم بارداری هستم و حدود دو هفته هست که عطسه پیاپی و ابریزش بینی و خارش بینی و گوش دارم نمیدونم به خاطر فصل هست یا از علاعم بارداری برای درمان چه دارویی مجاز به استفاده هستم؟

17 پاسخ 377 بازدید


خشک نشدن شیر،بعد از یکسال

سلام.روز بخیر.من یک سالی هست پسرمو شیر ندادم.هنوزم شیر دارم.فشار میدم مثل شیر آغوز.چرابعد یک سال خشک نشده؟ لازمه برم دکتر؟

12 پاسخ 2,658 بازدید


چه وقت حساسیت به پروتئین گاوی برطرف میشه؟

سلام به پزشک اوما و دوستان
پزشک عزیز و مامانای عزیز که کوچولوهاشون به پروتئین گاوی حساسیت داشتن کی خلاص شدید از این مشکل؟ چطور شروع به خوردن خودتون و دادن شیر و لبنیات به بچه ها کردید؟ دکتر پسرم دیروز سرلاک داده توش شیرخشک معمولی هست گفت شروع کنم تست کنم رو بچه ولی میترسم چون هفته پیش مسافرت که بودم یه مقدار شیر گوسفندی محلی خوردم متاسفانه تو مدفوع پسرم خون دیدم.
ممنون میشم تجربتون رو بهم بگید تا کمکم کرده باشید 💚

40 پاسخ 319 بازدید


تفسیر ازمایش اسپرم ...

سلام دکتر جان لطفا این ازمایش رو تفسیر کنید

8 پاسخ 310 بازدید


پزشک عزیز میشه این عکسو ببینید و نظرتون بگین ؟؟

این عکس سینه یکی از دوستامه بچش یکسال و نیمشه الان انگار زخم شده و میگه یکبار انگار حالت چرک هم دیده ازش چیکار باید بکنه ؟

13 پاسخ 1,162 بازدید


جواب درست کیت چجوره؟ خواهش میکنم جواب بدید

سلام من ۱۴دهم این برج از پریودی تمیز شدم، و کلا سیکل های من ۳۱روزه هست، اپلیکشن اوما تخمین زده روز ۲۵ برج تخمک گذاری اتفاق میفته، من از روز نوزدهم برج یک روز در میان کیت گذاشتم اما هر دفعه که گذاشتم تا به امروز که بیست و هفتم است هنوز کم رنگ است به نظر شما اثر تاریخ تخمک گذاریم گذشته است یا هنوز اتفاق نیفتاده؟ ایا رابطه داشته باشم یا نه؟

31 پاسخ 524 بازدید


سوراخ کردن گوش دختر

سلام به پزشک اوما و دوستای گلم... یه سوال داشتم.. دختر من سه ماهشه..می شه راهنماییم کنید گوشش رو تو چه سنی سوراخ کنم..؟

25 پاسخ 694 بازدید


اضافه وزن در بارداری

سلام پزشک محترم و دوستان،هفته نوزدهم هستم و کمتر از یک کیلو نسبت به قبل بارداری وزنم اضافه شده، وزن جنین در سونوگرافی طبیعی اعلام شده،متوسط وزنی که باید تو این هفته اضافه میکردم چقدره؟ مرسی

13 پاسخ 393 بازدید


میوه های و غذا های ممنوع در بارداری

سلام وقت بخیر آیا آب انارو غذا کباب کوبیده ضرر داره چه غذا ها و میوه هایی مصرف نکنیم و چه چیزهایی ‌برا جنین خوبه ممنونم

34 پاسخ 687 بازدید


دکتر سوالم فوریه زود جواب میدین

سلام من ۴۰ ۳۹ هفته ام
دیروز معاینه تحریکی شدم
الان حس درد کردم یهویی
رفتم دستشویی ترشحات ابکی سبز عین مدفوع نوزاد اومد
ینی چیکار کنم الان

43 پاسخ 1,034 بازدید


تیرکشیدن واژن تا ناف

سلام خانم دکتر
من امروز ۶ انتقالم
روز ۴ انتقال درحد چنددقیه واژن تا نافم چنان تیر کشید که داشتم میمیردم بعد اروم شد و خداروشکر دیگه تجربش نکردم ممکن بخاطر لانه گزینی باشه؟
اما ازبعد اون گاهی واژنم درد میگیره گاهی نافم تیر میکشه
سینه درد دارم البته از قبل پانکچر داشتم اما دوسه روز شدیدتر شده و تیره شده سرسینه هام
امروز فقط بین کشاله ران و واژنم درد داره

6 پاسخ 394 بازدید


سلام خسته نباشی امروز صبح دو بار شیر دادمش ظهر هم سوپ دادم

الان خوابیده بلند شد بهش دوباره سوپ بدم یا شیر؟شبا بهش فرنی میدم میوه هم غروب می دم بخوره

21 پاسخ 468 بازدید


سلام پزشک عزیز.اظطراب و گریه دربارداری.

سلام خدمت شما.خانم دکتر من ۱ماه میشه ک خیلی ناراحتم اصلا امیدی ندارم به زندگی.من ۳سال درانتظار این روز ها بودم که باردار بشم ولی حالا ک باردار شدم و هیچ مشکلی ندارم باشوهرم خداروشکر .نمیدونم چرا بیشتر وقتا حس ناامیدی بهم دست میده .بی دلیل گریه میکنم شاید روزی ۴بار فقط اشک میریزم.حتی باشوهرم میخوام حرف بزنم بابغض حرف میزنم.من واقعا این حالم خیلی داغونه خانوم کلافه ام دیگه اخه چرا فقط کارم گریه هست 😭😭😭

25 پاسخ 655 بازدید


سرفه ی مکرر نوزاد

سلام دکتر اوما پسر من سرفه و عطسه و آبریزش بینی داره که دکتر براش شربت سفیکسیم و شربت برم هگزین و شربت نئوتادین تجویز کردن
اما شربت برم هگزین رو که میخوره سرفه هاش شدیدتر میشه ، به جای شربت برم هگزین پلارژین کیدز میدم ایرادی نداره؟

5 پاسخ 380 بازدید


جواب آزمایش پاپ اسمیر و چکاب کامل

سلام دکتر جانم و خانومای عزیز این جواب آزمایش پاپ اسمیر و‌چکاپ دختر عمومه عکس رنگی هم گرفته میشه بگین چی هست واینکه آیا انسداد لوله با چسبندگی فرق داره یا هردوش یکیه،،مجردی تخم دان چپش کیست داشته عمل کرده ولی الان لوله راستش مسدوده ممنون میشم وقت بذارید جواب بدین

11 پاسخ 632 بازدید


سرکوبیدن نوزاد به دیوار

سلام‌ وقتتون بخیر
خانوم دکتر ببخشی پسرم ۱۱ ماهش الان چند روز سرش میکوبه به دیوار یا کابینت یا مبل دلیلش چیه؟
میشه راهنماییم کنید ممنون

17 پاسخ 616 بازدید


شیرخشک نان واسهال نوزادم+عکس

سلام دکترجان
پسرم ۴۳روزه به دنیا اومده.۳۴هفته باوزن ۲۲۰۰ که توی دستگاه موند و زمان ترخیص وزنش۲کیلو شداز همون ابتداد دکترش نگفت برای اینکه وزن بگیره شیرخشک پره بدید یا اصلا نگفت دقیقا چه شیرخشکی بگیریم ما هم آپتامیل۱خارجی گرفتیم بعداز دوهفته وزن اضاف نکرد خودمم شیرم خشک شد بعد دکتر گفت پی دی اف بگیرید بازم وزن چندانی اضاف نکردبعد از چهل روزشد۳۲۰۰ دکترحساب کردهفته ای ۴۰۰گرم همش زورمیزددلش دردمیکردویبوست داشت سه روزی یکبار مدفوع میکرد،مدفوعش سفت بودکمکش میدادم،دکترش عوض کردیم براش بی بی کر وکولیک ایزنوشت واینم گفت هرشیرخشکی میدید بدید ماهم نان۱ پرو ولی خارجی چهار روزی میشه میدیمش الان دو روزه مدفوعش احساس میکنم شله واسهال داره و در روز سه الی چهاربار مدفوع میکنه کمی به سبز هم میزنه وصورتش جوش های خیلی ریز ریخته و ناآرومه وهمش گرسنشه...شماعکس ببینید این اسهاله؟ اگه آره چه شیرخشکی امروزبرم بگیرم؟چیکار‌کنم وزن بگیره چه شیری بدم؟ بنظرتون حساسیت به پروتئین گاوی و آلرژی نداره ازکجابفهمم؟واگه اسهاله یعنی آب از بدنش رفته آبش بدم؟یا کاردیگه کنم؟

17 پاسخ 338 بازدید


مقدار مصرف کندر در بارداری

سلام ببخشید اینجوری میگم ولی الان هفته پنجمم ک تقریبا دو هفته اس زیاد عق میزنم و حالت تهوع دارم جدری ک اگر بعد از وعده غذاییم کندر نجو ام قطعا بالا میارم دو ماه پیش هم گرونا گرفتم با درگیری ریه و خوب شدم دکترم ازمایشای لازم و برای جنینم انجام داد گفت ک مشکلی نداره ولی الان بخاطر هوش بچه کندر میخوردم و یهو متوجه شدم اگه کندر نخورم بالا میارم ی حالت رفلکسی معده دارم نمیدونم انگار هرچی میخورم تو گلوم میمونه الان چون روزی دو سه بار کندر میخورم میترسم میشه راهنماییم کنید

40 پاسخ 789 بازدید