سلام خانوم دکتر و بچه ها
اگه میشه سونو منو تفسیر کنید🥰
عکس نی نی هم میذارم برا حدس تشخیص جنسیت 😅
پرسش (1401/07/25):
خانوما هرکسی بلده بیاد سونوNTمنو تفسیر کنه
640
68
1401/07/25
سوال کننده
0
1401/07/25
سوال کننده

این ازمایشمه
0
1401/07/25
سوال کننده

اینم سونو
0
1401/07/25
سوال کننده

0
1401/07/25
سوال کننده

0
1401/07/25
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
عزیزم سنوت همه چی خوبه
4
1401/07/25
janan ...
دخملههه
2
1401/07/25
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
بچت حس میکنم دختره
1
1401/07/25
janan ...
مبارکهههههههه عزیزم انشالله بارداری و زایمان راحتی داشته باشی
0
1401/07/25
سوال کننده
ازمایشم چی؟
0
1401/07/25
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/07/25
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ازمایش هم همه نرماله انگار
3
1401/07/25
sadeghi ..
پسره
1
1401/07/25
هدی me
دختره
1
1401/07/25
R@h@ 👶👣💋
بنظرم پسره چون هم ضربانش هم عکس سونو شبیه پسر منه
0
1401/07/25
مریم الف
ضربان بالا معمولا پسره
0
1401/07/25
خانوم میم
فک نکنم ربطی داشته باشه تو این سن بارداری معمولا عکس جنین و ضربانش همین قدره واسه دختر منم همین طور بود
0
1401/07/25
سوال کننده
مرسی گلم
0
1401/07/25
سوال کننده
ای بابا،،نظرا قاطی شد 😅😅
این بچه ها هم،،یجور نمیخوابن ک جنسیتش واضح باشه 🤣
این بچه ها هم،،یجور نمیخوابن ک جنسیتش واضح باشه 🤣
1
1401/07/25
خانوم میم
دکتر سونو من میگه جنسیت فقط از روی اندام و طی سونوگرافی معلوم میشه و روش هایی مثل ضرباندقلب و شکل جمجمه و ... همه اشون الکیه.
0
1401/07/25
سوال کننده
اره این شکل جمجمه و ضربان قلب و این چیزا زیاد صحت نداره
0
1401/07/25
nabat mp
بسلامتی رفتی ان تی 😍😍😍😍😍
0
1401/07/25
سوال کننده
اره عزیزم شنبه بود ۲۳ام
1
1401/07/25
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
من دخترم ضربانش 164 بود
0
1401/07/25
nabat mp
شکرخدا که همه چیت خوبه😍❤️نی نیتم حدسم بیشتر به دخمله
حالا انشالله همونی بشه که خودت میخای
حالا انشالله همونی بشه که خودت میخای
0
1401/07/25
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
تو کی باید بری نبات😍
0
1401/07/25
nabat mp
جشن تعیین جنسیتو همون ۱۸ هفته میگیرن؟؟
0
1401/07/25
nabat mp
من فردا میرم عزیزممم دل تو دلم نیس که فقط ریختشو ببینم🤣🤣🤣😍❤️❤️❤️
0
1401/07/25
سوال کننده
واس من ک فرقی نداره
شوهرمم جفتشو دوس داره،ولی برا دختر نیشش یکم بیشتر شل میشه
مادر شوهرمم میگه کاش دختر باشه
ولی خب هر چی باشه سالم باشه
اصلافرق نداره
شوهرمم جفتشو دوس داره،ولی برا دختر نیشش یکم بیشتر شل میشه
مادر شوهرمم میگه کاش دختر باشه
ولی خب هر چی باشه سالم باشه
اصلافرق نداره
0
1401/07/25
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ای جااان😍😍انشالله ک سالمو سلامت باشه
0
1401/07/25
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
دختره
0
1401/07/25
nabat mp
اونکه آره بچه هرچی باشه برا پدر و مادر عزیزه😍😍❤️
0
1401/07/25
سوال کننده
من اتلیه گفته باید ۷ ماهت باشه ،قشنگ تره
ولی من طاقت ندارم،،تا جنسیت مطمعن شدم میرم 🤣
ولی من طاقت ندارم،،تا جنسیت مطمعن شدم میرم 🤣
0
1401/07/25
nabat mp
انشالله عزیزم از دعای شما مهربونا❤️❤️❤️
0
1401/07/25
سوال کننده
دکتر هم گفت معلوم نیس
شاید دختر باشه بخاطر جمجمش گفت
بعدم گفت بازم مطمعن نیسم
شاید دختر باشه بخاطر جمجمش گفت
بعدم گفت بازم مطمعن نیسم
0
1401/07/25
nabat mp
من خانوادم خیلی اصرار به جشن جنسیت دارن
از اونجایی که خودم طاقت ندارم از دکتر میپرسم ولی الکی خودمو به ندونستن میزنم دیگه🤣🤣🤣🤣
از اونجایی که خودم طاقت ندارم از دکتر میپرسم ولی الکی خودمو به ندونستن میزنم دیگه🤣🤣🤣🤣
0
1401/07/25
سوال کننده
وای من هرچی ب روزش نزدیک میشدم،ساعت کُند تر پیش میرفت
خیلی هیجان داشتم
بهش بگو صدا قلبشم برات بذاره
خیلی هیجان داشتم
بهش بگو صدا قلبشم برات بذاره
0
1401/07/25
nabat mp
زهرا از مانیتور فیلم نگرفتی؟
0
1401/07/25
سوال کننده
کلک🤣🤣
0
1401/07/25
سوال کننده
قبلش گفتم سی دی هم میخوام
بهم سی دی داد
بهم سی دی داد
0
1401/07/25
فرزانه مامان شازده والا
دختره🤩
0
1401/07/25
nabat mp
دفعه اول ک برا قلب رفتم
فک میکردم صدا قلبو هفته های بالا میذارن
اصلاااا تو باغ نبودم یهو دیدم صدای قلب پخش شد
با خودم میگفتم وااا انقد دستگاش قویه ک صدا قلبمو از اون پایینام متوجه میشه🤣🤣🤣🤣بعد به دکتره گفتم خانوم دکتر قلبش تشکیل شده؟گفتتتت وا نمیشنوی صداشووو
فک میکردم صدا قلبو هفته های بالا میذارن
اصلاااا تو باغ نبودم یهو دیدم صدای قلب پخش شد
با خودم میگفتم وااا انقد دستگاش قویه ک صدا قلبمو از اون پایینام متوجه میشه🤣🤣🤣🤣بعد به دکتره گفتم خانوم دکتر قلبش تشکیل شده؟گفتتتت وا نمیشنوی صداشووو
0
1401/07/25
nabat mp
واقعا؟من نمیدونستمممممم
اگه بم بگه سی دی نداریم چی؟
بعد چقد هزینش میشه؟
اگه بم بگه سی دی نداریم چی؟
بعد چقد هزینش میشه؟
0
1401/07/25
سوال کننده
عبضی برا من نذاشته بود
اولین بار تو ان تی صدا قلبش شنیدم
اولین بار تو ان تی صدا قلبش شنیدم
0
1401/07/25
سوال کننده
برا سی دی ۳۰ گرفت
0
1401/07/25
سوال کننده
اگه گفت نداریم،،خودت با گوشیت فیلم بگیر
0
1401/07/25
nabat mp
قربون صدا قلبشون آخه😍😍
0
1401/07/25
سوال کننده
دقیقااا🥺
0
1401/07/25
nabat mp
آهااان
مرسی که بهم گفتی عزیزمممم
مرسی که بهم گفتی عزیزمممم
0
1401/07/25
سوال کننده
وای چ مطمعن گفتی 😅🙈
0
1401/07/25
سوال کننده
قربونت،،فردا خبرشا بده
بعد سونو هم حتما برو ازمایشگاه
بعد سونو هم حتما برو ازمایشگاه
1
1401/07/25
nabat mp
چشم حتما🥺🥺❤️❤️❤️
0
1401/07/25
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
مبارکتان باشد ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. در حال حاضر نیاز به هیچ بررسی دیگری از جمله غربالگری مرحله دوم نیست و فقط در هفته هجده بارداری مانند تمام مادران سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین و همچنین آزمایش Ntd screen برای ارزیابی اختلالات لوله عصبی انجام دهید، نتیجه سونوگرافی نیز بسیار خوب است🌹🌹
مبارکتان باشد ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. در حال حاضر نیاز به هیچ بررسی دیگری از جمله غربالگری مرحله دوم نیست و فقط در هفته هجده بارداری مانند تمام مادران سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین و همچنین آزمایش Ntd screen برای ارزیابی اختلالات لوله عصبی انجام دهید، نتیجه سونوگرافی نیز بسیار خوب است🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




